Mikä on kaikkein halvin teippivaippa? Daily?
Kommentit (14)
Niin siis X-Trat on halvempia kuin Dailyt. Mutta onko esim Euro-Shopperit vielä halvempia kuin X-Trat? Sitä en tiedä.
kunnon laatuvaippoja, vaan jotain daily- tms. muuta sontaa?
haluat siis lapsesi kärsivän joissain kusenmärissä imukyvyttömissä halpavaipoissa, että saat tuhlata itseesi enemmän?
jumalauta, suomessa on lapsilisä, osta sillä lapsellesi kunnon vaippoja!!
puhunt toimivuudesta mitään, vaan etsii vain kaikkein halvinta.. toimii se tai ei..
Minun mielestäni ei ole mitään järkeä maksaa ns. merkkivaipoista kun halvemmallakin saa hyviä.
Dailyt ovat hyviä, mutta eivät kauhean halpoja (ainakaan meilläpäin). Lidlin vaipat ovat hyviä. (Rakenne on täsmällen sama kuin Liberossa. Ehkä " imukuulia" on hiukan vähemmän, mutta harvoinpa niitä vaippoja niin kauan pidetään että koko imukapasiteetti on käytetty). X-trat ovat ihan ookoo, tosi halpojakin. Paakkuuntuvat kyllä, mutta eipä tuo ole lasta vaivannut.
Olen käyttänyt rinnakkain kaikkia merkkejä ja normaalikäytössä mikä tahansa näistä ajaa asiansa. Lidlin vaipat sopivat ehkä paremmin hoikkareitiselle ja X-trat paksureitiselle vauvalle/lapselle. Dailyja olen käyttänyt vain pikkuvauvalle, kun ovat olleet aika kalliita. Liberoja ostan jos ovat tarjouksessa.
mikä on halvin tai kallein vaippa kunhan se on suomessa tehty.
mutta vauvan peppu ei kestänyt niitä vaikka kuinka usein vaihdoin vaippaa :(
Pakko siis käyttää Lidlin Cieniä ja Pamperssin active fittiä päivällä ja Liberoa yöllä.
Ne lidlin vaipat ovat kuulemma hintalaatusuhteeltaan testivoittajia. Mutta musta se täyte menee kököille siä sisällä. Jotkut ovat sanoneet että olisi samalta valmistajalta kuin pampers. Ei kyllä haissut, eikä tullut ihottumaa. Ite käytetään pampers, haluan lapselle parasta, ja tykkään niistä koska eivät mene yhdeksi kököksi ne täytteet kun pissa tulee. Ja se on kuivhko sisäpuoleltakin. Ainoa haitta on se että joissakin pampersin vaipoissa pissa haisee ainakin aluksi vaipan läpi. Ja ei, ei ole virtsatie-infektioo pojalla. Nyt jo 2 ja ei enää käytetä ku yöllä vaippoja.
Dailyjä olen kuullut kehuttavan myös. Hintaanhan vaikuttaa se minkä painoiselle vaippoja ostat.
kun käytetään vaan päivällä.
Kyllä, se on totta se Pamperssin haiseminen!
vieläkin tuossa hintaluokassa!
Onko Daily nykyinen Rainbow?
Tiesittekö muuten halpisvaippojen haukkujat, että Xtra vaipat valmistaa Delipap, ainoa suomalainen vaipanvalmistaja, sama joka tekee Muumivaipat.
ap