Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan vahvat kynnet?!

Vierailija
17.07.2006 |

Mulla on ärsyttävät kynnet, joita inhoan. Aina vähänkään pidemmäksi kasvaessaan ne kärjet ovat ihan lerput ja lohkeavat melkein ennen kuin ehtivät kasvaa lainkaan. Viimeistään sitten viilatessa, jos ei sitä ennen. Ne on siis pakko pitää lyhyinä. Vaan kun mä tahtoisin ihanat, vahvat, naiselliset kynnet! Mitä voin tehdä?!

Syön maitotuotteita, otan kalkkitabuja ja monivitamiini- ja hivenainepillereitä ja syön muutenkin monipuolisesti, niin että en usko, että mulla on puutoksia. Käytän kynnennysiini nykyään kovettavaa pohja-/päällyslakkaa, että ne nyt yhtään kestäisi, mutta en ole varma, onko siitä mitään apua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon litran päivässä ja kynnet kasvaa hyvin ja kestääkin melko pitkiksi hyvinä.

Vierailija
2/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan erilaisia lakkoja, mutta minulla kynsilakka aiheuttaa kuluessaan sitten sen että kynnet on herkemmän lohkeamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Karppaamaan aloin melkein kaksi vuotta sitten, eikä kynnet valitettavasti ole muuttuneet sen myötä. Nykyään syön varmaan sitten hyväkarpisti, jos on pakko lokeroitua. Pelkästä maidosta saan kamalat mahavaivat, mutta juustoa ja jogurttia kuluu kyllä.

ap

Vierailija
4/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä muutenkin suojaava lakka ehjänä kynnen päällä niin suojaa lohkeiluilta. Tuo Trindin kovettaja on TOSI tehokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan