Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ viikko 30

24.07.2006 |

Maanantai ja tässä uusi viikko pino.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haleja hirmuisesti teidän perheelle!Kunpa kyylät lopettais sun vakoilun!!!

Candy alias Lumina

Vierailija
42/53 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi Leanna: älä välitä muista, nokka pystyyn vaan, ikäväähän tuollainen on ja saa raivon partaalle, mutta ajattele vaan että oletpas kiinnostava ihminen kun joku on niiiin kiinnostunut sun elämästä =)

Mulle tuli ennustajilta tyly tuomio,,,ei muka enempää lapsia, haistakoot...varmana ainaki yritetään..miksi sitä muka lannistuu vaikka järki sanoo ettei voi olla totta tuollaiset ennustukset!

meillä ihmeellinen aamu..ite heräsin jo seiskalta vauvan kans, sekin nukahti pian uudelleen ja nyt olen yksin hereillä,,,koko talo nukkuu vielä, mieskin!!!

aurinkoinen päivä näyttäis tulevan,ihanaa!

taidan lähteä ruoan laittoon niin ei tarvi sitten kokkailla kun lapset heräävät! palaan taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 2 omaa ja 4 vierasta lasta yötä, yllättävän hyvin on mennyt.

Oma 1v ja toinen 1v nukkuu jo,samoin 4v poju nukkuu,ylhäällä kukkuu vielä 4 v ja 3v tyttö,sekä meidän 6v...Kohta laitan heidätkin nukkumaan.

Eilen illalla olin kotona ystävän kans saunomassa,kun veli otti tytöt hoitoon ja 2 isompaa pojua meni pe mummolaan viikonlopux....

Leanna:Mul kävi muuten sama juttu,et veljen ex ja mun entinen ystävä tunnisti mut toisel palstalla ja otti elämän tehtäväkseen lukea mun jutut ja kertoa niistä ympäri kylää,köyhää elämää pitää olla,jos jaksaa muiden elämä niin kiinnostaa.

Lumina

Vierailija
44/53 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden Oikeiden Suurperheellisten seassa kun tuntee välillä itsensä ihan pienperheelliseksi! ;0) (VITSI, VITSI, VITSI!!!) Josta tulikin mieleeni, että hassua, että moni pitää oikeasti nykyään kolmilapsista perhettä suurperheenä. Itse en miellä nelilapsistakaan oikein vielä isoksi poppooksi, itse olen " kotoisin" kuusilapsisesta perheestä, eikä meitäkään mielestäni ollut kamalan paljon, ei ainakaan liikaa. :0)

Eipä kummempia, " erehdyttiin" kertomaan nelivuotiaalle tulevasta vauvasta eikä tunnu salaisuus kielen takana pysyvän.. No, vatsakin on kyllä jo sitä luokkaa, että salaisuus on mennyttä..

Sitten vähän galluppia, milloin olette tunteneet vauvan liikkeet ekoja kertoja?

Kyselee

Mittumaari

Vierailija
45/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ajoissa ja kävin muiden vielä nukkuessa koiruuden kanssa aamulenkillä. Oli ihana tallustella kaikessa rauhassa kun ei ollut kiire minnekkään.

Käytiin mökillä hakemassa puuttuvia tavaroita kotiin ja oltiin yksi yökin pe-la siellä ja eilenillalla käytiin kyläilemässä kamujen luona jonne esikoinen jäi sitten yökylään.

Tänään olisi sitten ristiäiset iltapäivästä ja illalla haetaan esikoinen kotiin ja isukki tekee siellä vähän puita. Meillä isukki tykkää kamalasti kaikesta tuollaisesta ja aina ilomielin auttaa jos vain tarvii..sanookin aina että kun maatalon poika on raahattu tänne kivikylään...hah haa itse on ihan vapaaehtoisena tänne etelä-suomeen töiden perässä yli 20-v sitten muuttanut.

Tervetuloa uusille, täällä on kivaa!!!

Omaa (.) sen verran että kp13/31 on menossa ja harjoitukset alkaa...

Oli kyselty siitä ketä huudetaan apuun isiä vai äitiä niin kyllä meillä se on yleensä äiti mutta isikin kelpaa kun ovat tottuneet siihen, että äiti voi olla iltasin pois kun ensin olin 2,5-v iltakoulussa ja nykyään iltavuoroissakin.

Jos lupaa johonkin pitää saada niin isä sanoo aina että kysykää äidiltä kun olen muutaman kerran kiehahtanut kun oli mennyt lupaaamaan jotain sellaista mihin itse en olisi suostunut missään nimessä.

Meillä isukki on tosi lepsu mutta lapset tietää että jos isukin ärsyttää niin sitten se ärähtää kaikille, joten viimeiseen asti ärsyttävät pääasiassa minua ja siinä ovatkin helkkarin hyviä!!!

Liikkeistä oli odotusaikana Mittumaari kysynyt mutta täytyy sanoa etten millään muista koska ne alkoivat.

Muistan vaan kuinka kamalaa oli kun tytöt " tappelivat " masussa..

Onneksi koululaisillakaan ei ole lomaa kun pari viikkoa niin sitten saadaan tämä arki pyörimään taas kunnolla..

Nyt pitää mennä silittämään juhlavaatteet, minä kun inhoan silittämistä enkä silitä kun vasta on ihan pakko!!!

Mukavaa sunnuintaita teille kaikille.

T. Isotikru

Vierailija
46/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma juttu miten ennustaja ei ole luvannut meille kenellekkään enempää lapsia taitaa ajatella ettei noiden enään kannata hankkia yhtään muksua !!

Huhaa-juttu sanoan minä ei kannata uskoa !!!

Vierailija
47/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla taas -ainakin pikkutovin. Taytyisi tata kamppaa laittaa taas ' paivakuntoon' ja ovesta ulos! Ei nyt kerita paljon oleen kotosalla; mies huomenna viela toissa ja sitten alkaa se tosi ramppaaminen!

Mulla ei vielkaan tateja; huomenna soitto lekurille..

Mutta nyt pitaa menna jytisemaan hiukan kakkoselle: ei taida kampan siivous TAAS maittaa sille...

Hauskaa sunnuntaita vaan...

Vierailija
48/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pe ja la välisenä yönä,kun mul oli ystävä saunomas ja tuli otettua pari siideriä kun pojat oli mummolas ja tytöt mun veljen hoidossa....Oon nimittäin kirjoittanut toisaalla Candy nimimerkillä,niin olin sit sekoittanut nimimerkin tänne palstalle...

Noloa!Joka tapauksessa oli tosi hauska ilta....

Täällä ootellaan miestä pohjoisista kotiin,kova ikävä vaik oli vain viikonlopun tontilla...

Lumina

Vierailija
49/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin mein kakkosen jälkeen pari kuuria teroja, kun kierto sekoili rajun hormonaalisen laihtumisen seurauksena ja eka kierrossa menkat alkoi vasta 10 pvää terojen lopetuksesta. Kävin tietty jo lääkärissäkin tässä välissä (oli tosi tyly lääkäritäti silloin) ja hänen mielestään ei ollut mitään hämminkiä.. Mutta siis tarkoituksena tsempata, että vuoto tulee varmaan pian.

Mittumaari

Vierailija
50/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille myötätunnon viesteistä.

Tämä utelias ei itse ole suurperheellinen vaan " vahingossa" vain kierrellyt ja kaarrellut ja tehnyt löytönsä.

Muuten ei niin haittaiskaan mutta " nämä henk.koht.asiat" ei ole mielestäni asioita joita kuuluu muiden levitellä,netistä luettuina.You know!

Meillä huudellaan äitiä ja isää ihan tasatahtia.Kummalta vaan saa tahdon läpi niin kelpaa.

Vauvan liikkeistä.Mulla joka raskaudesta aikaistunut vaan.

Eka oli joskus rv 17 ja viidennenstä tunsin jo rv 13+

Viidennenstä oli ainoan kerran istukka takaseinämässä muista edessä.

Sehän vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen=)

Täällä ollut kamala ukkosmyrsky tänään.Nyt maa tuoksuu ihanalta.

Jaksaapa kasvit taas kasvaa ja marjat punastua.

Alkavaan viikkoon,Leanna+5

Vierailija
51/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin päivä reissussa katraan kanssa. Vietettiin iltapäivä eräällä ISOLLA leikkipuistoalueella, jossa on vielä näille koululaisillekin tekemistä. Eväitä kun oli mukana, niin siinä se päivä vierähti.

Vauvan liikkeitten tuntemisesta Mittumaari kyseli. Ensimmäisestä tunsin rv 18, jota terv.hoitaja piti kovin aikaisena. Eihän se mitenkään aikaista ole, kun muitten kanssa juttelin. Seuraavista sitten aina vähän aikaisemmin, rv 15-16. Muistaakseni istukka on ollut aina etuseinämässä, en nyt ihan varma ole.

Tänään taasen tuhruvuoto alkoi, saan peruuttaa keskiviikkoisen gyneajan pois. Siinä vaiheessa vuotaa jo kumminkin oikein kunnolla. Harmittaa, sekä lääkärin peruutus, että etenkin vuodon alkaminen.

Vierailija
52/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jee jippii ai jee!!! Jotain siis tapahtuu taallakin! Josko nyt parin pv sisalla; talla kertaa vaan tuntuu ottavan hiukan pidempaan (nyt 7pv teroista) Voi kun nyt jo vuotais!! Naapurin koirakin haisteli sen sorttisesti, kuin olis tadit ;noh olipa tyhma juttu, mutta ymmarsitteko? Oikein piti vessassa kayda tarkistuksella sen jalkeen...

Nyt multa lentaa kylla jo niin levotonta juttua, etta lopettelen! Hyvat yot!

Vierailija
53/53 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

öitä kaikille muille!

L+5