Mielestäni tatuoinnit ovat turhia ja rumia.
Kommentit (16)
Mielestäni ylipaino on turhaa ja rumaa.
Minun mielestä tämä sadas avauksesi samasta aiheesta on turha.
Mun mielestä meikit on turhia ja rumia.
Yleensä niitä on heillä joilla huono itsetunto. Yrittävät sillä keinoin pönkittää sitä.
Minusta ei. Riippuu toki tatuoinnista ja sen laadusta, jotkut on kyllä turhia ja rumia.
Puolisollani on lähes koko kroppa tatuoitu, itselläni ei yhtään eikä tule. Elä ja anna toistenkin elää tyylillään.
tällaiset mielipiteenilmaisut ovat turhia ja rumia
Mun mielestä maskit on turhia ja rumia.
Niinonmm meikkaus ja korvakorutkin, mutta silti niitä ei kauhistella.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niitä on heillä joilla huono itsetunto. Yrittävät sillä keinoin pönkittää sitä.
Jaahas 😂
Lyhyet Kouvola-hiukset vasta rumia ja turhia onkin! Ja crocksit.
Jaa. Minun mielestäni otsatukat näyttävät hassuilta. Eikö kiinnosta? Ei minuakaan sinun turha mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään hirveämmin tatuoinneista diggaile mutta en ymmärrä miksi he ei saisi koristella kehoaan kuten haluavat?
Ja kuinka se kertoo huonosta itsetunnosta jos näyttää siltä kuin itse tykkää, eikö se mene päinvastoin?
Ei tuo tapa koristaa itseään eroa yhtään meikkaamisesta, hiusten värjäilystä, korvien lävistämisestä, treenaamisesta jne.
Jos meikkaa tai värjää hiuksia niin on huono itsetunto? Lenkilläkään ei voi käydä ihan itsensä takia?
Minun mielestäni toisten ulkonäön hakkuminen on turhaa ja rumaa. Harmillisen yleistynyt ilmiö nykyajan keski-ikäisillä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni toisten ulkonäön hakkuminen on turhaa ja rumaa. Harmillisen yleistynyt ilmiö nykyajan keski-ikäisillä tämä.
Johtuu siitä vanhenemisestä, nakertaa itsetuntoa kun on jo toinen jalka haudassa ja joutuu katselemaan kun toisilla on vielä elämä edessään. Katkeroittaa.
Olen samaa mieltä kanssasi.