Mulla on kauheat rytmihäiriöt, ollut tunteja. Miten saan ne rauhoittumaan?
Kommentit (21)
Olet rauhallisen oloinen eli ilmeisesti rytmihäiriösi on joskus tutkittu ja vaarattomiksi havaittu? Eivätkö rauhoitu lääkitykselläkään? Siinä tapauksessa harkitsisin lääkärissä käyntiä. 9
Jos ei ole tutkittu, käy päivystyksessä. Jos on tutkittu ja vaarattomia, unohda koko juttu.
Mulla ei ole lääkitystä tähän. On siis joskus tutkittu. Olen juonut pitkin päivää kahvia, joka joskus tekee tätä. Epäilen myös refluksitautia, koska muitakin oireita on, ja siihenhän ne myös liittyvät. Yskittää tauotta. Ne ovat muljahteluja, kopahteluja, niin kovia lyöntejä, että heilahdan istuessani.
ap
Enkä voi unohtaa, kun en voi puhua enkä tehdä mitään. Ovat nyt niin voimakkaita.
ap
Oletko syönyt lakritsia tai salmiakkia? Lakritsijuuri vie verestä kaliumia, ja se aiheuttaa pahoja rytmihäiriöitä. Kannattaa varmuuden vuoksi mennä päivystykseen. T. Kohtalon toveri.
Menisin sinuna käymään päivystyksessä. Hyvässä lykyssä pelkkä sinne meno saa rytmihäiriöt lakkaamaan. Jos ei, antavat lääkkeen.
Sairaalassa saadaan koneella rytmit kohilleen.
Soita ensiapuun niminen arvioi tilanteen
Voi olla myös sydänlihastulehdus :(. Kannattaa rientää päivystykseen.
Sun kannattaa alkaa syödä magnesiumia. Auttaa kaikkiin kramppehin, myös sydänlihakseen.
No jos on noin kamala olla, niin kannattaa mennä päivystykseen. Saat beetasalpaajareseptin ja muljahtelut vähenee. Vaarallista tuo ei ole kun ei tajuntaa häiritse.
sh
Olethan juonut tarpeeksi (mutta ei liikaa). Itselläni joskus oikealla kyljellä makaaminen auttaa. Yritä unohtaa ne (tiedän että se on helpommin sanottu kuon tehty). Yksittäiset muljahdukset ovat harvoin vakavia.
Itselläni närästys on pahin rytmihäiriöiden aiheuttaja. Jos närästää, yritä hoitaa se pois.
Ei ole kivoja..minulla alkoi kolmekymppisenä..ja jatkuivat kuukauden putkeen..kävin lääkärissä, todettiin vaarattomiksi. aika hauskaa oli kun tapasin siellä odotushuoneessa yli 80vuotiaan naisen joka sanoi että älä hätäile, hänelläkin on aina ollut ja tyttärellään. Kysyinkin sitten äidiltäni ja ihan saman homma. Sain lääkettä mutta olen ottanut vain kerran eikä silloin auttanut. On muuten aika jännää..kun ikää tuli lisää ne katosivat, joskus enää yksi muljahdus siinä kaikki. Ikäkin voi tehdä tehtävänsä..ja nyt on sitten aukuisella tyttärelläni silloin tällöin, mutta onneksi pystyin lohduttamaan ettei ole vaarallista vaikka inhottavaa.
Itse olen aina juonut paljon kahvia iltaisinkin, kun olivat pahimmillaan en juonut enää kuuden jälkeen, ehkä hiukan helpotti, nykyisin ei enää vaikuta. Tsemppiä ja hengittele rauhallisesti ja jos voit keskity vaikka hyvään kirjaan, vie ajatuksia muualle!
Kilpirauhanen voi oireilla noin! Onko sinulta ikinä katsottu arvoja?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:58"]
Kilpirauhanen voi oireilla noin! Onko sinulta ikinä katsottu arvoja?
[/quote]
AV-mammoista n. 80%:lla on kilpirauhasen liika- tai vajaatoiminta! Ehkä sinullakin?
Meille lääkäri sanoi vauvan rytmihäiriöstä, että jos kohtaus iskee, niin tutti vauvan suuhun ja sitten nenästä kiinni. Pieni hapenpuute saa sydämen rauhoittumaan. Vauva sylkee tutin pois ja vetää ilmaa, ennen kuin tukehtuu. Niin että laitapa vaikka muovipussi päähäsi...
Ensiapuun, ensiapuun. Siellä antavat lääkettä. Kyllä se siitä.