Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kuuntelee vain vanhaa musiikkia.

Vierailija
21.10.2020 |

Ystäväni on muuten hyvä tyyppi, mutta mua ärsyttää välillä todella paljon, koska musiikkimakumme ei mene yhtään yksiin. Hänen musiikin kuuntelu rajoittuu oikeastaan vain ja ainoastaan 70-ja 80-lukuihin. Jotakin nykyajan indie ja rock musiikkia kuuntelee, mutta muuten hän ei voi sietää mitään nykyajan musiikkia eikä hänen kanssaan voi fiilistellä suomalaista pinnalla olevaa musiikkia, ainoa suomalainen musiikki mitä hän sietää on vanha suomi rock(Dingo, tehosekoitin jne) ja minä en voi sietää tätä :D

Oikeesti KUKA nuori päälle 20-vuotias kuuntelee ainoastaan äitinsä ja isänsä aikaista musiikkia? :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun on kysyä kuka, on itse teit avauksen, että ystäväsi kuuntelee kys. musiikkia.

Vierailija
2/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vain vasektomiaan, se rauhoittaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä toinen nuori aikuinen, joka kuuntelee "äitinsä ja isänsä aikaista musiikkia". En voi sietää mitään mitä NRJ ja suomipop nykyään suoltaa ulos päivästä toiseen. Olisin mieluummin ilman musiikkia, jos ainoa vaihtoehto maailmassa olisi kuunnella vain jotain JVG:tä, Sannia, Abreuta jne :) EI kiitos hyh. Kasari on mielestäni paljon parempaa kuin kaikki se yhteensä mitä NRJ soittaa.

Vierailija
4/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh löytyikö toinenkin <3

Luulin että olen ainoa ei-tusinatavara

Vierailija
5/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullaki vaa ongelma. Surullista ku et osaa hyväksyä toista semmosenaa ku hän on. Ehkä voisit tehdä ystävällesi palveluksen ja jättäytyä häne seurasta nii hän vois kuluttaa aikansa sellaisiin jotka ei pidä musiikkimakua ongelmana vaa hyväksyvät hänet juuri semmosenaa ku hän on.

Vierailija
6/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä myöskään nykyajan musasta ja ihan siitä syystä että ne muistuttavat toisiaan eikä niissä ole mitään erikoista. Semmosta massamenoa. Toki on joitakin yksittäisiä helmiä ja kyllä sitä nyt jossain baarissa kuuntelee perusmusaa, mutta noin lähtökohtaisesti en kuuntele ensisijaisesti jotain Penelopea (tätä en voi sietää) yms.

Sinänsä sääli että valitat toisen musiikkimieltymyksistä ikään kuin toinen olisi rajoittunut makunsa kanssa. Kyseenalaistat myös lapsellisesti sen että onko se edes ok kuunnella vanhempaa tuotantoa?

Oma ”kaverini”, nykyään entinen kaveri, mankui tuota samaa mitä sinäkin. Ei kestetä sitä jos toinen on erilainen.

Vierailija
7/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä tekstiin numero 6 että ikää minulla on 21.

Vierailija
8/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mielipiteeni on, että nykyajan musiikki on useimmiten pelkkää kuraa ja ennen tehtiin parempaa.

T. N22

Vierailija
9/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo mielestäni musikaalisuudesta jonkun verta jos osaa arvostaa sitä 70-90-luvun musiikkia ja tajuaa esimerkiksi sen kuinka paljon tämän päivän musiikki pohjautuu pääsääntöisesti plagiaatteihin. Esimerkiksi Evelinaa en osaa arvostaa siksi että plagioi muiden tuotoksia eikä hänellä ole mitään omaa. Lady Gaga samaten.

Vierailija
10/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla AP nolona ruudun takana kun lyttäysketju ei ottanut tuulta alleen 😅 kasva vaikka aikuiseksi ja lakkaa arvostelemasta muita. Elämäkin muuttuu kummasti helpommaksi.

Vierailija
11/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken soi Simon & Garfunkel - Sound of silence

Nyt soi Belinda Carlisle - La Luna 

Hyvää huomenta vaan sullekin ap!

T. Nuori nainen

Vierailija
12/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mielipiteeni on, että nykyajan musiikki on useimmiten pelkkää kuraa ja ennen tehtiin parempaa.

T. N22

Täysin samaa mieltä. Mun vanhemmat fanitti nuorina esim. The Beatlesia ja jatkan perinnettä ylpeästi.

N27

Vierailija
13/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa musiikkia? Luulin, että täällä keskustellaan klassisesta musiikista. Uusin löytöni on muuten Albinonin oboekonsertot  : )

14/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhaa musiikkia? Luulin, että täällä keskustellaan klassisesta musiikista. Uusin löytöni on muuten Albinonin oboekonsertot  : )

Silloin kun Rockin juuria luotiin, ei ollut oboeta.

Vierailija
15/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin viestin auki, kun olen itse vanhan musiikin (1500-luvulta 1800-luvun alkuvuosikymmeniin) ystävä.

Mutta juu, ei taideta puhua samasta asiasta...

Vierailija
16/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun Rockin juuria luotiin, ei ollut oboeta.

Ehkä se selittää musiikillisen tason alamäen?  : D

Vierailija
17/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan eniten musiikkia joka soitetaan oikeilla soittimilla ja lauletaan omalla äänellä, eikä tietokoneella. Sitä musiikkia on pakko kaivaa menneiltä ajoilta. Nykyään kun kaikenlaista paskaa tituleerataan musiikiksi, vaikka sen esittäjän musiikillinen osaaminen kiteytyy lähinnä ala-asteen nokkahuilulla vislailuun.

-N23

Vierailija
18/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tähän vielä itsekin kirjoittaa, että minäkin tykkään paljon "vanhemmasta" musiikista. Erityisesti juuri 80-luvun. Kuuntelen paljon rock- ja metallimusiikkia. Tämä sama tyyli jatkuu sitten nykypäivääkin ja en paljon muunlaista musiikkia kuuntele "uutenakaan" ja arvostan niitä bändejä, jotka myös pitävät tavallaan tätä musiikkia vieläkin hengissä. Sen vuoksi esim youtube-listani on täynnä aika erikoisiakin bändejä ja aina löytää jotain uutta. Kyllä minäkin joskus kuuntelen "nykymusiikkiakin", mutta aika harvoin ja sekin yleensä erilaista mitä moni kuuntelee ja rajoittuu pariin bändiin. Sellaista nrj:n soittamaa ( jonka joku mainitsi) en yleensä edes kuuntele. Siinä mielessä asia on aika helppo ymmärtää, että jos on lapsesta/nuoresta lähtien tykännyt jostakin niin ehkä se sama jatkuu myöhemminkin. N 26

Vierailija
19/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Todella väsynyttä.

Vierailija
20/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan eniten musiikkia joka soitetaan oikeilla soittimilla ja lauletaan omalla äänellä, eikä tietokoneella. Sitä musiikkia on pakko kaivaa menneiltä ajoilta. Nykyään kun kaikenlaista paskaa tituleerataan musiikiksi, vaikka sen esittäjän musiikillinen osaaminen kiteytyy lähinnä ala-asteen nokkahuilulla vislailuun.

-N23

10+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi