Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kuuntelee vain vanhaa musiikkia.

Vierailija
21.10.2020 |

Ystäväni on muuten hyvä tyyppi, mutta mua ärsyttää välillä todella paljon, koska musiikkimakumme ei mene yhtään yksiin. Hänen musiikin kuuntelu rajoittuu oikeastaan vain ja ainoastaan 70-ja 80-lukuihin. Jotakin nykyajan indie ja rock musiikkia kuuntelee, mutta muuten hän ei voi sietää mitään nykyajan musiikkia eikä hänen kanssaan voi fiilistellä suomalaista pinnalla olevaa musiikkia, ainoa suomalainen musiikki mitä hän sietää on vanha suomi rock(Dingo, tehosekoitin jne) ja minä en voi sietää tätä :D

Oikeesti KUKA nuori päälle 20-vuotias kuuntelee ainoastaan äitinsä ja isänsä aikaista musiikkia? :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se sulle kuuluu, ja sun arseas kaivelee, mitä musiikkia kaveris kuuntelee .. !? .. Sen ihan ikioma asia. Jos häiritsee mokoma mitätön pikkuseikka, katkase välit, ja eti itelles kamuja, joilla samanlainen musamaku, ku sulla, vai estääkö se, ettet enää voisi tuntea olevasi jotenkin toista parempi, etkä ilkkua itselles parempaa itsetuntoa .. !? ..

Jokainen kuunnelkoon juuri sellaista musiikkia, ku haluaa.

Vierailija
22/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan eniten musiikkia joka soitetaan oikeilla soittimilla ja lauletaan omalla äänellä, eikä tietokoneella. Sitä musiikkia on pakko kaivaa menneiltä ajoilta. Nykyään kun kaikenlaista paskaa tituleerataan musiikiksi, vaikka sen esittäjän musiikillinen osaaminen kiteytyy lähinnä ala-asteen nokkahuilulla vislailuun.

-N23

10+

Musikaalinen osaaminen on nykyään täysin sivuseikka. Kaikki keskittyy ulkonäköön, videoihin, skandaaleihin ja seksillä myymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasvahan aikuiseksi, juttusi ovat typeriä.

Vierailija
24/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.

Ap

Vierailija
25/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele, mä kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, painotus tosin 50-60-luvun tyylin musiikissa.

Myös klassista sekä jazz ja swing kuuluu musamakuuni.

Eiks ookkin kauheeta 😱

Vierailija
26/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen sekä nykymusaa että kaikkea tästä vuosikymmen kerrallaan taaksepäin, jazziin ja klassiseen asti. Kannattaa ap tutustua musiikkiin laajemminkin, se avartaa mieltä. Usein jotain tyyliä tai bändiä "oppii kuuntelemaan", eli alkaa kuulla toistokertojen jälkeen sen uudella tavalla ja innostuukin siitä. Toisten musamakua on turha voivotella tai ihmetellä, keskity omaasi.

Vierailija
27/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mielipiteeni on, että nykyajan musiikki on useimmiten pelkkää kuraa ja ennen tehtiin parempaa.

T. N22

Täysin samaa mieltä. Mun vanhemmat fanitti nuorina esim. The Beatlesia ja jatkan perinnettä ylpeästi.

N27

Minäkin olen ikäni kuunnellut Beatlesiä ja muuta kuuskytlukua, kun ne joskus seiskaluokalla tjsp elämääni löysin. Joskus joku satunnainen onnistuu nykymusiikinkin saralla, mutta paras on silti tehty jo ennen syntymääni.

T. Ysärinuori

Vierailija
28/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikkasin viestin auki, kun olen itse vanhan musiikin (1500-luvulta 1800-luvun alkuvuosikymmeniin) ystävä.

Mutta juu, ei taideta puhua samasta asiasta...

Tietävätkö ap ja hänen kaverinsa edes, keitä ovat Monteverdi tai Purcell.

Vierailija
29/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin teininä enimmäkseen 60-luvun musiikkia.

Nykyään kuuntelen musiikkia 60-2020 -luvuilta.

Vierailija
30/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattele, mä kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, painotus tosin 50-60-luvun tyylin musiikissa.

Myös klassista sekä jazz ja swing kuuluu musamakuuni.

Eiks ookkin kauheeta 😱

Hyvä! Hmm... oletko nainen ja vapaa?  : D

Vierailija
31/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkasin viestin auki, kun olen itse vanhan musiikin (1500-luvulta 1800-luvun alkuvuosikymmeniin) ystävä.

Mutta juu, ei taideta puhua samasta asiasta...

Tietävätkö ap ja hänen kaverinsa edes, keitä ovat Monteverdi tai Purcell.

Onko täällä vanhan musiikin ketjussa Jordi Savall -faneja? Ap, tai muut?

Vierailija
32/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen vielä vanhempaa musiikkia, oikein muumioitunutta. 1700-1800 luvulta lähinnä.

22

Vierailija
33/33 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ystäväsi ainoa tapaus, vai pitääkö mielestäsi kaikkien muidenkin olla sellaisia kuin sinä haluat, ap?