Seksuaaliset fantasiat
Miten on naiset, onko teillä seksuaalisia fantasioita vai onko se miestenne yksinoikeus? Mistä fantisoit?
Kommentit (8)
On! Mun fantasiat liittyy useimmiten vieraiden (tuttujen) kanssa panemiseen, erilaisiin "ryhmätöihin" ja kevyeen SM:n...
Kuulostaa vähän mun vaimon fantasioilta...
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:56"]
fantasioin olevani mies ja panevani naisia
[/quote]
Hassua, minulla on aina ollut tämä sama, vaikka olen silti mielestäni ihan selkeästi hetero.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:19"]
[/quote]
Hassua, minulla on aina ollut tämä sama, vaikka olen silti mielestäni ihan selkeästi hetero.
[/quote]
Ei ollenkaan niin hassua....itse olen mies, hetero vielä kaiken lisäksi, mutta fantasioissani annan naisten naida itseäni peppuun straponilla...
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:19"]
[/quote]
[/quote]
Ei ollenkaan niin hassua....itse olen mies, hetero vielä kaiken lisäksi, mutta fantasioissani annan naisten naida itseäni peppuun straponilla...
[/quote]
Miksei se ole hassua? Minusta se on hassua.
Minusta on vaan kiihottavaa fantasioida vaihdetuista rooleista...
Minulla on niitä vaikka kuinka paljon. Fantasioin seksistä erilaisten julkisuuden henkilöiden kanssa, fantasioin sadomasokistisesta seksistä, fantasioin olevani mies ja panevani naisia, tulevani raiskatuksi jne...