Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän vanhempi kumppani vanhentaa ulkoisesti sitä nuorempaakin osapuolta?

Vierailija
24.01.2014 |

Tosi usein olen tavannut tällaisia vähän isomman ikäeron pariskuntia, ja aina hämmästynyt sen nuoremman iästä, ovat jotenkin vanhentuneita ulkoisesti ennen aikojaan. Tämä nähtävissä etenkin useamman vuoden yhdessä olleiden parien suhteen. 

Ei taidakaan se vanhempi kumppani nuorentua hankkiessaan nuoren kumppanin vaan päinvastoin taitaa nakertaa sen nuoremman energiaa ennen aikojaan. Tietty sen voi ajatella olevan söpöäkin, että tuolla tavalla pariskunta alkaa muistuttaa toisiaan. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset on varmaan olleet varhaiskypsiä niin henkisesti kuin ruumiillisesti

Vierailija
2/29 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseseurustelin 12 vuotta vanhemman miehen kanssa viitisen vuotta ikävuosina 20-25. Tyylini muuttui tuona aikana klassisemmaksi, lopetin hiusten värjäämisen ja meikkaustapakin muuttui. Joten kyllä, näytin vanhemmalta kuin ikäiseni. Nyt 30-vuotiaana alamme taasen olla samalla tasolla. 

Mielestäni nolompaa on 3-kymppisenä pukeutua kuin teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:56"]

On se jotenkin muutakin kuin tyyli, tuntuu että sellainen nuorekkuus ja energisyys on imetty pois ja jotenkin olemuksesta tulee väsynyt ja tönkömpi. 

[/quote]

Mulle kävi näin kun seurustelin itseäni vanhemman miehen kanssa. Mies makasi illat sohvalla ja jotenkin mäkin vaan lösähdin siihen viereen.

Vierailija
4/29 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 6-kymppinen ja mua luullan ihan rutiininomaisesti noin 30-vuotiaaksi (ihmetellään olenko voinut olla ammatissani jo kymmenen vuotta etc) vaikka olen 40v.

Sitä en osaa sanoa, miten silloin kun liikun mieheni kanssa, mutta en ainakaan itse ole kauhean vanhan näköinen vain siksi, että mulla on itseäni vanhempi mies.

Vierailija
5/29 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 18 ei ole vielä niin pitkään ollut 60-vuotiaan äijänsä kanssa, että olisi ehtinyt vanhentua?

Vierailija
6/29 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:59"]

Up

[/quote]

Up

Vierailija
8/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuossa tuntuu käyvän niin, että se vanhempi nuortuu, valitettavasti vain usein kornilla tavalla...

Tarkoitan sitä, että ns. siisti keski-ikäinen mies alkaa olla nuoremman naisen kanssa, ja kappas vaan kohta tyyli on kuin Tauskilla tai Esko Eerikäisellä, ns. "vanha mies teinien vaatteissa", ei kivaa katseltavaa.

Nuorekas voi olla mys ns. tyylikkäästi, esim. Brat Pitt on yleensä ns. nuorekkaan oloinen (puhun nyt siis tyylistä) vaikka on jo 50-v vert. samaa ikää oleva Tauski joka on vain pellen näköinen "tyylissään".

Vierailija
9/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuttanut omaa tyyliäni, vaikka puolisoni on lähes 20 vuotta vanhempi. Oma tyylini oli 20 vuotta sitten ehkä tanttamaisempi, kuin nykyisin. Monesti luullaan, että olen kolmekymppinen, vaikka ikää on jo yli 40. En sitten tiedä, mitä muut ajattelevat ikäerosta ja kuka näyttää kuinka vanhalta, se on muiden ongelma. 

Vierailija
10/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä samanikäisetkin pariskunnat alkavat muistuttaa toisiaan. Ehkä sen vain huomaa paremmin, jos on isoja eroja suuntaan tai toiseen.

Vierailija
11/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhemman miehen nuorella naisella on varaa ostaa vaatteensa muualtakin kuin HM:ltä :DD

Teinityyli muuttuu aikuisemmaksi hetkessä.

Vierailija
12/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tätimäisempi reilu parikymppisenä mitä olen nyt, ikää 37. Mies 22v vanhempi enkä minä ole muuttunut hänen myötään tanttamaisemmaksi, meille käynyt enemminkin niin, että mies on nuorentanut tyyliään.

Vierailija
13/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei se nuorempi oo näyttänyt jo alunperin ikäistään vanhemmalta? Meidän isä on äitiä yli kymmenen vuotta nuorempi ja ne näyttää aika samanikäisiltä, eli isä näyttää vanhemmalta kuin on ja äiti nuoremmalta. Mutta se ei johdu siitä että ne ois mukautuneet toistensa ulkonäköön, vaan asia on aina ollut noin. Isä on aina näyttänyt ikäistään vanhemmmalta ja äiti ikäistään nuoremmalta. Jopa kun vanhoja kansakoulukuvia katsoo niin näyttää kuin isä ois jäänyt pari kertaa luokalle, kun on niin paljon isompi ja vanhemman näköinen ja äiti taas näyttää nuoremmalta kuin muut luokkalaisensa.

Vierailija
14/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa ehkä jotain perää kun itsekin aloin miettiä. 

Silloin kun tapailin yhtä milffiä, aloin pitää hiuksia siististi sivujakauksella, käytin vain ruskeita tai mustia kenkiä, koska naisen mielestä ne olivat ainoat oikeat värit jne. Yritin tietoisesti näyttää 'asiallisemmalta' mutta huomaamattani vaikutin kait myös vanhemmalta. 

Vierailija
15/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo ja Päivi Lipponen (:

Vierailija
16/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joissain heissä on muutenkin poikkeavaa, kun kiinnostuvat itseään vanhemmista.

Vierailija
17/29 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu myös ystäväpiiristä ja kiinnostuksen kohteista.

Kun ystäväni seurusteli vanhemman miehen kanssa, hän pukeuti jakkupukuihin, meikkasi tätimäisesti, hiukset muuttuivat kananperse-malliseksi.

Kun seurustelu loppui, kuoriutui taas 20+ rento, pitkähiuksinen sporttinen ystäväni takaisin.

Hän kertoi, ettei muutos ollut erityisen tietoinen sitä alkoi vaan kopioimaan ystäväpiirin tanttojen tyyliä.

Vierailija
18/29 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. 

Vierailija
19/29 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ikäero on noloa ja siksi nuorempi yrittää vanhentaa itseään.

Vierailija
20/29 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut, että nuoremmat naiset muuttuvat tädeiksi. Eli tyylikysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi