Miksi jotkut miehet ottavat itseään huomattavasti nuoremman naisen?
Huono itsetunto? Narsismi? Vai kenties vahvojen naisten pelko?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:40"]
Kokemattomuus on naisen paras valtti parisuhdemarkkinoilla. Näin on aina ollut ja on omien havaintojeni mukaan todellakin vieläkin.
Nuori, kaunis, kokematon = valtavan hyvä saalis miehelle.
Kun taas vanhempi, vähän rupsahtanut, monen miehen kanssa ollut = paljon huonommat pisteet.
Maailma on lopulta aika looginen ja julmakin, miehet eritoten.
[/quote]
Ehei, täysin päinvastoin toi oikeasti menee. Omien kokemusten mukaan.
Ihan luonnollinen asia.. Katkeroituneet naiset on tottakai näitä ikäero suhteita vastaan..
No mikä siinä ikäerossa niin raastavaa on? Ei mitään ymmärrystä miksi varsinkin naiset jaksaa olla katkeria miesten nuoremmista naisista. Itse olen miestäni melkein kymmenen vuotta nuorempi. Ollaan kiinnostuneita samoista asioista, intohimoisia ja perhe-elämä toimii loistavasti. ex vaimon kanssa oli kuulemma tullut mitta täyteen mm. Siksi että maataan sohvalla, ollaan naama norsunvitulla, valitetaan, ei tehdä mitään, ei käydä töissä jne. Kuka haluaa sellaista? Ja tämä ei tietty ole iästä kiinni. Minut tietty katkera ex haukkuin bimboksi, siipeilijäksi jne. Vaikka totuus on se, että olen korkeasti koulutettu työssäkäyvä omavarainen nainen ja hän itse koulutukseton ja työtön. Että älkää aina syyttäkö niitä miehiä siitä jos nuorempi nainen viehättää ja älkää hyvät ihmiset alkako katkeriksi! Se ottaa nuoremman joka saa ;)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:28"]
No mikä siinä ikäerossa niin raastavaa on? Ei mitään ymmärrystä miksi varsinkin naiset jaksaa olla katkeria miesten nuoremmista naisista. Itse olen miestäni melkein kymmenen vuotta nuorempi. Ollaan kiinnostuneita samoista asioista, intohimoisia ja perhe-elämä toimii loistavasti. ex vaimon kanssa oli kuulemma tullut mitta täyteen mm. Siksi että maataan sohvalla, ollaan naama norsunvitulla, valitetaan, ei tehdä mitään, ei käydä töissä jne. Kuka haluaa sellaista? Ja tämä ei tietty ole iästä kiinni. Minut tietty katkera ex haukkuin bimboksi, siipeilijäksi jne. Vaikka totuus on se, että olen korkeasti koulutettu työssäkäyvä omavarainen nainen ja hän itse koulutukseton ja työtön. Että älkää aina syyttäkö niitä miehiä siitä jos nuorempi nainen viehättää ja älkää hyvät ihmiset alkako katkeriksi! Se ottaa nuoremman joka saa ;)
[/quote]
Mä e usko että ikä on kuitenkaan mikään valttikortti. Persoona ja kemiat ratkaisee, vai miten? P.s. En itse silti tunne mitään mielenkiintoa kymmenen vuotta vanhempiin niehiin;)
Miehiin ei niehiin siis korjaus tuo viimeinen:)
Helppous, lapsellisuus, se ihailu jota lapselliselta naiselta saa. Otin eron jälkeen tavallisen näköisen nuoren naisen koska haluan päästä keskusteluissa helpommalla kuin omanikäisen kanssa. Tavikselta saa ihailua helpommin kuin kauniilta, kaunista nuorta naista en olisi enää tällä naamalla saanutkaan. Henkilökohtaisesti pidän kuitenkin enemmän omanikäisten naisten aikuismaisesta ulkonäöstä, kuin pyöreäposkisista kaksikymppisistä, joiden seurassa tulee jopa perverssi olo. Omanikäiset ovat luonteeltaan kuitenkin liian lähellä omaani, liian vaativia.
Tyttöystäväni yksinkertaisuus innostaa minua myös seksuaalisesti, hän on toisinaan jopa pelottavan lapsellinen.
Ainoa ikävä asia on se että menetin tyttäreni arvostuksen kun aloin seurustella häntä vain 7 vuotta vanhemman naisen kanssa. Naiseni on iästään huolimatta jopa huomattavasti lapsellisempi kuin tyttäreni.
Jos voi saada nuoremman naisen niin miksi ei ottaisi. Ei se nuoruuden hehkeys varmasti ihastumista vaikeaksi tee ja kyllä kauniilla nuorilla naisilla on korvien välissä muutakin kuin tukka joten voi ne henkisetkin kemiat kohdata.
Oma mieheni on aika samaa ikäluokkaa eikä itseäni hotsita setämiehet tai itseäni selkeästi nuoremmat, mutta ei se minulta pois ole jos toiset ei asiaa samalla tavalla koe.
Työelämä luo paineita. Vapaalla voi leikkiä vastuutonta nuorta miestä tytönhupakon seurassa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:30"]
Helppous, lapsellisuus, se ihailu jota lapselliselta naiselta saa. Otin eron jälkeen tavallisen näköisen nuoren naisen koska haluan päästä keskusteluissa helpommalla kuin omanikäisen kanssa. Tavikselta saa ihailua helpommin kuin kauniilta, kaunista nuorta naista en olisi enää tällä naamalla saanutkaan. Henkilökohtaisesti pidän kuitenkin enemmän omanikäisten naisten aikuismaisesta ulkonäöstä, kuin pyöreäposkisista kaksikymppisistä, joiden seurassa tulee jopa perverssi olo. Omanikäiset ovat luonteeltaan kuitenkin liian lähellä omaani, liian vaativia.
Tyttöystäväni yksinkertaisuus innostaa minua myös seksuaalisesti, hän on toisinaan jopa pelottavan lapsellinen.
Ainoa ikävä asia on se että menetin tyttäreni arvostuksen kun aloin seurustella häntä vain 7 vuotta vanhemman naisen kanssa. Naiseni on iästään huolimatta jopa huomattavasti lapsellisempi kuin tyttäreni.
[/quote]
Tässä on musta perää.
Monet miehet (ja naiset) kaipaavat ihailua. Samanikäisen kanssa joutuu olemaan tasa-arvoisessa suhteessa, mutta kun kolmikymppisenä ottaa parikymppisen tytön, tuntuu itse viisaalta, rikkaalta, menestyneeltä, vaikkei penaalin terävin kynä muuten olisikaan. Ja se on musta vähän pelottavaa, että sitten toitotetaan, että meillä on niin paljon yhteistä jne. Jos kymmenessä vuodessa ei ole ihminen kasvanut yhtään (teini-iästä aikuiseksi), niin tuskin se sitten enää kasvaakaan.
Mitä vanhempi, sen vähemmän musta on ikäerolla merkitystä.
MUTTA kukin tavallaan! Suodaan kaikille vapaus valita oma kumppani, pääasiahan on, kun molemmat osapuolet saavat suhteesta jotain positiivista.
Mun exän kohdalla syy oli tosiaankin tuo mainittu helppous. Olin 24 kun alettiin seurustella, hän oli jo 44. Ihailin häntä aivan älyttömästi, suorastaa palvoin. Vuosien aikana kuitenkin itsenäistyin hänestä ja kasvoin aikuismaisemmaksi. Mies ei enää pitänyt uudesta minästäni ja valitti usein että alan muuttua samanlaiseksi kuin ex-vaimonsa. Mulle tuli omia mielipiteitä ja mieltymyksiä, enkä seksissäkään enää suostunut asioihin, jotka koin vastenmieliseksi.
Suhteemme päättyi kun mies täytti 50 vuotta ja nykyisin hän seurustelee parikymppisen thainaisen kanssa.
Mulla on tasa-arvoinen parisuhde omanikäisen kumppanin kanssa ja yhteinen lapsikin. Ex ei halunnut enää lapsia kun oli jo omansa kasvattanut aikuisiksi.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:05"]
[/quote]
Koska saavat.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:42"]Koska he saavat. Muut ottavat sitten mitä jää jäljelle.
[/quote]
Tai sitten ne naiset on niin tyhmiä kun vanhan mieskurpan haluavat :D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:34"]
Nuoret naiset eivät ole helppoja. Ainut tyttö jota ikinä suutelin väitti, että seksiä saa kun vain sanoo rakastavansa (valehtelee) tyttöä yms. Ja se ei todellakaan pidä paikkaansa. Ehkä voi toimia varhaisteinien välillä jotenkin mutta ei aikuisten maailmassa eikä aikuiselta teinille. Höpinät naisten tunteellisuudesta ovat tässä mielessä täysin liioiteltuja. Naiset pikemminkin kalpenevat kauhusta jos saavat sellaista huomiota, koska se on heidän mielessään osoitus riippuvaisuudesta, nössöydestä yms.
-Mies 28v-
[/quote]
Herranen aika, oletko päässyt suutelemaan?? Mikä naista vaivasi?
Katsokaa nyt vaan ympärillenne. Naiset ovat aina tykänneet omaa ikäluokkaansa vanhemmista miehistä. Teini-iässä ei niin kiva juttu, mutta vanhemmiten ihan jees. :)
Jostain syystä muuten semmoiset keski-ikäiset naiset ovat KESKIMÄÄRIN ihan paskoja käytöstavoiltansa toisia ihmisiä kohtaan. Näkee ihan päivittäin kun lasta vie eskariin.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:05"]
[/quote]
Nuori nainen ei voi olla vahva? Tyypillistä vanhojen femakkojen juttuja. Ei mutta kun nuoret naisethan ovat tietysti vain tyhmiä, helppoja ja heikkoja.
Jumalauta, ei helvetti.
Syyt tähän ovat täysin biologiset. Nuoruus on yhtä kuin hedelmällisyys, kun puhutaan naisista. Mies kun voi tulla isäksi vielä 60-vuotiaana. Mies saattaa myös tarvita nuoremman naisen pönkittämään egoaan. Nuorempi nainen saattaa olla vanhemman miehen kanssa vaikkapa rahan vuoksi. Nuoremmat naiset eivät useinkaan kokemattomuuttaan tiedä, minkälaista on hyvä seksi koska naisen seksuaalisuus jalostuu vasta myöhemmällä iällä. Tämä selittää myös ns. puuma -ilmiön. Johtopäätös: naisten puumailua ja miesten juoksemista nuorten typyjen perässä ei voi verrata koska motiivit ovat erilaiset.
-nainen28v--
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:18"]
Syyt tähän ovat täysin biologiset. Nuoruus on yhtä kuin hedelmällisyys, kun puhutaan naisista. Mies kun voi tulla isäksi vielä 60-vuotiaana. Mies saattaa myös tarvita nuoremman naisen pönkittämään egoaan. Nuorempi nainen saattaa olla vanhemman miehen kanssa vaikkapa rahan vuoksi. Nuoremmat naiset eivät useinkaan kokemattomuuttaan tiedä, minkälaista on hyvä seksi koska naisen seksuaalisuus jalostuu vasta myöhemmällä iällä. Tämä selittää myös ns. puuma -ilmiön. Johtopäätös: naisten puumailua ja miesten juoksemista nuorten typyjen perässä ei voi verrata koska motiivit ovat erilaiset.
-nainen28v--
[/quote]
Eli voidaanko tästä päätellä että miehet hakevat nuorista naisista parisuhdetta, kun "puumat" vain seksiseuraa?
Minun mieheni otti minut eli 10v. nuoremman naisen koska halusi viimein lapsia ja omanikäisen kanssa (40v.) ei välttämättä olisi enää onnistunut.
Minä katselen vanhempaa miestä koska ei juokse enää niin paljoa baarissa kuin omanikäiseni ja sitä fyrkkaakin tosiaan löytyy enemmän. Win-win, sanoisinko.
Ensinnäkin, ne miehet ei ole koskaan luusereita. Oletko huomannut? Mutta moni on voinut olla köyhä opiskelija ensimmäisen vaimon hurmatessaan. Kun ura on edennyt, on tullut rahaa ja valtaa ja yhtäkkiä pomona huomaakin pääsevänsä käsiksi paljon parempiin naisiin kuin silloin 23-vuotiaana opiskelijanörttinä. Useimmat miehet haluaisivat päästä painamaan kaunista naista, mutta monet eivät koskaan pääse. Jos siihen tulee tilaisuus niin miksi sitä ei käyttäisi, vaikka vähän vanhempanakin.