Maanantaita MAALISMASUT
Huomenta maalismasut.
En huomannut aloitusta, joten aloittelen .
Linkki viikonlopun pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7845171&p=2&mpage=1&tmode…
Jaahas taas olis uusi työviikko edessä :)
Viikonloppu meni jälleen kerran nopeasti ja väsymyksen vallassa. Miten voikin näin tajuttomasti väsyttää.
Kuvotus jatkuu aina jos ei muista syödä ajoissa.
Moniko on jo tilannut neuvola ajan?
Itse ajattelin tilata vasta tuonne viikolla 10. Joten odottelen vielä viikon verran ennen soittamista.
Samalla tässä odottelen aikaa jo seuraavaan ultraan. Lupasivat tuolla alkuraskauden ultrassa tilata ajan sitten np-ultraan.
JOkos muut ovat tilanneet ajan neuvolaan? Tai kenties joku jo käynyt?
Jaahas nyt on ihan pakko alkaa tekemään töitä :)
Hyviä vointeja
Liinukka rv 7+6
Kommentit (24)
Tässä olisin tulossa teidän joukkoonne.
Testasin tänä aamuna meganopeen plussan,meinaan tuli heti esiin kun tiputin ne virtsa tipat siihen koteloon,ei siin sit oikein voinut erehtyä.
Oireita ei luojan kiitos ole vielä ollenkaan...esikoisen kanssa oli pahoinvointia ja väsymystä joten olen viel erittäin tyytyväinen olooni...
Mullakin on maha arkana..? Kai se menee ohi.
Laskettuaika tän vauva-lehden mukaan olis 24.3, kattoo sit mitä neuvolas sanotaan. En aijo vielä varata neuvola aikaa vaan odottelen " rauhassa" .
Itsestäni kerron sen verran et olen 26 ja odotan nyt siis toista lastani.Poikani on 5½. Mies on ja ei, paljon työntakia matkoilla, joten periaatteessa asustelen poikani kanssa kahdestaan.
Onnea teille kaikille...
Ja p.s. mites ne päivälaskelmat taas menikään? Teillä muilla oli jotain esim.7+1.... mistä se laskettiin. Edellisestä kerrastahan on jo kuus vuotta.
Neuvolasta: Itse malttamattomana varasin heti plussaa seuranneella viikolla, ja neuvolapäivänä 10.8. viikkoja olisi omien laskelmien mukaan 7+5. Meillä terveydenhoitaja sanoi että viikon 8 paikkeille on tapana varata se neuvola. Meillä syynä tohin hiukan aikaisempaan ajankohtaan on se että mies on silloin vielä lomalla ja pääse sitten mukaan, muuten hän ei varmaan tulekaan neuvolaan kun on viikot reissussa..
Itse kerroin tänään vaavista mun parhaalle kaverille, tuntui että pakko saada kertoa jollekin, vaikka vähän olin päättänytkin että kerron kaikille vasta vk12 jälkeen, tai oikeestaan sen np-ultran jälkeen. Ja en kyllä muille aio kertoa, vaikka haluisin jakaa tän ilon kaikkien kanssa. Minä myös haluaisin kuulla muiden mahdollisista keskenmeno-oireista, tai -aavistuksista, kun itsellä on jostain syystä kauhea pelko että entä jos tää meneekin kesken..
(.) Rinnat edelleen kovin arat, täyteläiset ja raskaat, nyt joutuu jo välilä asettelemaan niitä kun nukkuu, kun muuten nukkuu jotenkin huonosti niitten päällä ja se sattuu.. Nännit ovat myös edelleen herkät, muita oireita ei täältä oikein löydy, niin paitsi koko ajan on jano, aivan sama mitä juo ja kuinka paljon niin hetken päästä taas kaipaa jotain juotavaa..
sohvi84 + vaavi 5+2
Onnea plussasta!
Mullekin tuli tosi nopee ja tosi vahva plussa. Esikoisen kanssa tuli pelkkää hidasta haamuviivaa ja nyt tosiaan meinasi silmät tippua päästä kun testin tein.
>Ja p.s. mites ne päivälaskelmat taas menikään?
Mä löysin eilen illalla netistä jonkun laskurin, mutta nyt en kuollaksenikaan muista missä se oli. Kotikoneelta löytyis mut nyt en oo siellä... Mä sain kalenterin mukaan viikkoja kokoon eilen hurjat 4+5 ja hämmästyin voiko raskaus oikeasti olla näin alussa kun plussakin oli niin vahva. La olis ton laskurin mukaan 28.3.
Erehdyin keskenmenoista kertovalle sivustolle ja olin vähän mieli maassa eilen vaikka ajattelin että vauva tulee jos on tullakseen. Nyt sitä toivookin jo tosi paljon. Päätin varata ensi viikoksi yksityiseltä ultra-ajan jotta tuulimuna- ja kohdun ulkoinen voitaisi poissulkea tai todeta... Tää on tätä mun " odotetaan rauhassa" . Heh.
Minäkin pikkuhiljaa hipsin plussieni kanssa tänne. Mulla ei ole tarkkaa kuvaa viikoista+päivistä, jotain 6 vkon tietämillä mennään. La olis siis joskus maaliskuun lopussa.
Millaisia oireita tuulimuna tai kohdun ulkoinen on teille tuonut? Mä jäin kuulostelemaan näitä tekstejä (tais olla edellisen teksti) kun mulla ei ole juuri mitään oireita alavatsan pömpötyksen ja kivistyksen lisäksi. Iltaisin ehkä vähän tissit turpoavat ;) ja välillä tulee etovan olon tunteita. Mitään " radikaalia" mulla ei ole, tosin en muista oliko esikonkaan kanssa.
Itse mielelläni menen sairaalaan synnyttämään, jos vaan ehdin, kun ekallakin kerralla mentiin piipaa -kovaa. Yhtään ei haitannyt tosin, että esikko tuli luomuna kun ei mitään kipua lievittävää ehditty antaa. Miehen kanssa eilen puhuttiin, että se oli oikeastaan ihan kiva kokemus eikä ollut mitään kummempaa kärvistelyä sairaalan odotushuoneessa. Heti vaan toimeksi kun sinne päästiin ;-)
Tsemppiä kaikille odotukseen!
(mielelläni kuulisin niistä keskeytyneen raskauksien kokemuksista kun olo ei ole mitenkään ihan 100% luottavainen vaikka testiin pärähtikin hyvin napakka plussa)