Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset mahdollisuudet lyhyillä naisilla on löytää mies?

Vierailija
24.01.2014 |

Monet tuntuvat pitävän lyhyitä naisia rumina ja jotenkin lapsenomaisina.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki miehet tujottavat pitkäsäärisiä 170cm naisia. Ja jos ottavat lyhyen naisen, niin salaa haaveilevat pitkistä.

Vierailija
22/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, minä olen 157cm (53kg) ja saan potkia miehiä kimpustani, olen aina saanut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyiden naisten kannata kokea alemmuuskompleksia pitkäsäärisistä naisista, jos vain ovat muuten sopusuhtaisia.

Vierailija
24/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:56"]

Erittäin hyvät ellei ole persjalkainen jytkypylly.

[/quote]

Hih, minä olen juuri tällainen ja vihasin pitkään isoa takamustani ja lyhyitä jalkojani. Perse on ollut aina kookas (ei löllyvä) ja reidet isot, painoin alle normipainon tai en. Kun tapasin nykyisen mieheni, silmäni aukesivat: on ihmisiä, joita tämä ruumiinrakenne viehättää. Mieheni on hulluna takapuoleeni ja reisiini, ja pitää siitä, että olen lyhyt. Ennen kuvittelin, että pitkät jalat ja siro, pieni takamus ovat välttämättömyyksiä miesmarkkinoilla. Jotenkin tämän silmät aukaisevan kokemuksen jälkeen aloin itsekin katsomaan naisia eri tavoin, ja nykyään ihastelen itsekin perseviä ja lyhyitä naisia. Oli ihana oivaltaa, että kaikki eivät pidä samasta, vaan makuja on monenlaisia, ja minä en ole mitenkään viallinen ruuminrakenteeni kanssa. Ja sitten vielä satuin törmäämään mieheen, joka pitää juuri minun vartalotyypistäni, mikäs sen kivempaa.

Vierailija
25/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä on paremmat mahdollisuudet löytää mies kuin pitkillä (paitsi jos lyhyt on lihava). Mutta ei hätää pitkilläkään, parisuhdemarkkinat ovat naisten markkinat, nainen joko kelpuuttaa tai ei. Yleensä joka naisella on mahdollisuus valita, kaikilla miehillä ei.

Pitkät naiset ovat malliainesta, malleilla arvostetaan myös kotkannokkaa ja muita avuja, jotka parisuhdemarkkinoilla ovat vain haitaksi.

Vierailija
26/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 150 cm ja 45 kg, mutta kun naama ei miehiä miellytä, niin ei. Olen usein täällä kirjoittanutkin, kuinka täysin tuntemattomat miehet pitävät oikeutenaan haukkua minut rumaksi vaikka bussipysäkillä. Tai esim. tänään minut kiilattiin kaupan jonossa, koska olen "mokoma rumilus".

On selvää, että useimmat miehet eivät kiinnostu nimenomaan lyhyistä. He kiinnostuvat naamasta tai kropan mallista yleisesti ottaen. Jos nainen on lyhyt (mutta muuten heidän kauneusihanteeseensa sopiva), on vain kätevä sanoa, että ihastus johtuu lyhyydestä. Se on kuitenkin sellainen selvästi huomattava piirre. Harva ottaa sen lyhyemmän, jos samalla naamalla on pitempi version vieressä.

Vierailija
27/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nämä pariutumiskeskustelut täällä tuntuvat ihan absurdeilta. En ole koskaan tosielämässä törmännyt minkäänlaiseen pisteyttämis- ja rankingjärjestelmään, eikä suurin osa tuttavistani ole löytänyt puolisoaan tavoitteellisen parinhaun kautta. Elämässä vain tutustuu uusiin ihmisiin, ja joidenkin kanssa kemiat sitten sattuvat kohtaamaan. Tietysti esimerkiksi koulutus, harrastukset ja muut vastaavat tekijät vaikuttavat siihen, minkälaisia ihmisiä tapaa, mutta ei kukaan käytä niitä varsinaisina kriteereinä. Tuttavapiirissäni on aivan tavallisia ihmisiä, älykkäämpiä ja vähemmän älykkäitä, varakkaita ja vähemmän varakkaita, kauniita ja vähemmän kauniita, mutta ratkaisevaa on se, että luonteet sattuvat sopimaan yhteen. Kyllä niille vähemmän älykkäille, vähemmän varakkaille ja vähemmän kauniillekin on useimmiten kumppani löytynyt.

Vierailija
28/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys ei ole naisilla iso haitta, aina voi pitää korkkareita.

Vierailija
29/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ole koskaan kokenut lyhyyttäni mitenkään haitaksi miesten keskuudessa, vaan kiinnostusta riitti (nyt naimisissa jo kymmenettä vuotta, joten ei nyt arjessa niin kukaan vokottele, kadulla saattaa tulla nytkin joku juttelemaan välillä) pitkien ja lyhyiden miesten toimesta. Olen itse 160/48 ja lyhytselkäinen eli en niinkään persjalkamallia. Oma mies on ihan keskimittainen 178 cm.

Vierailija
30/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:03"]Minulla on pituutta 159cm ja painoa 49kg. Parasta lyhyydessäni on että voin käyttää vaikka kuin korkeita korkoja ja mies on edelleen pitkä. Miehiä on tarjolla liikaakin (vai voiko niin olla).

[/quote]

Sama täällä, paitsi olen 158/47

miehiä on ihan riittävästi ollut ympärillä ja nyt se ihanin on ja pysyy,vaikka en pitkä ole.

Vierailija
31/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:37"]

Lyhyys ei ole naisilla iso haitta, aina voi pitää korkkareita.

[/quote]

Niitä ei löydy kovin helposti, kun kengännumero on 33.

En kyllä muutenkaan pidä korkokengistä.

Vierailija
32/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollaketju.

Jos mies on lyhyt verrattuna hujoppeihin, niin mies pääsee pätemään 150 cm naisen rinnalla. Eli kyllä kaikki 155 cm ylöspäin miehet käyvät kuumana pienempiin naisiin.

Ellei mies sitten ole juuri mieltynyt isompiin ja raskasrakenteisiin naisiin. Tai ottaa mieluummin hyväluonteisen kuin mittataulukon mukaan....

Juu ei ole pituudesta kiinni, Tiedän yhden tositapauksen, jossa mies on vähän lyhyempi, vähän nuorempi ja vähän vähemmän sporttisempi kuin vaimonsa, mutta 110 % vetoa, että ovat luodut toisilleen ja hautaavat toisensa sitten joskus. Mikä niissä on oikein vikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän