Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset mahdollisuudet lyhyillä naisilla on löytää mies?

Vierailija
24.01.2014 |

Monet tuntuvat pitävän lyhyitä naisia rumina ja jotenkin lapsenomaisina.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan lyhyillä naisilla on hyvät mahdollisuudet löytää mies. Oman kokemukseni mukaan suurin osa tuntemista miehistä pitää siitä, että on pitempi ja mielellään muutenkin isokokoisempi kuin nainen. Oman kokemukseni mukaan suurimmalla osalla miehistä on "tarve olla isompi, jotta on naiselle turvaksi". En tiedä osasinko selittää oikein. :)

Vierailija
2/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 155-sentin mitasta huolimatta on ollut paljon "tarjokkaita", mistä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin miehiä nimenomaan viehättää lapsenomaisuus.

Vierailija
4/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät ellei ole persjalkainen jytkypylly.

Vierailija
5/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kunhan opat sopusuhtaisia. Pidän helposti jopa enemmän kuin pitkistä

Vierailija
6/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, onko lyhyt myös kovin hentorakenteinen. En oikein ymmärrä, miksi kaikki lyhyet olisivat rumia.:)

Itse lyhyenä (160cm) taas ajattelen, että pääsen isommasta miesjoukosta valkkaamaan miehiä, koska mulle 170cm mies taas ei ole liian lyhyt.

Vierailija
7/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä naisilla on loistavat parisuhdemarkkinat. Miehet haluavat taskuvenuksia.

Lyhyillä miehillä taas... no sanotaanko näin, että olisi se geenilotto voinut vähän paremminkin suosia. Täytyy kompensoida muilla ominaisuuksilla, että olisi mitään mahiksia.

T. Mies ja 174cm

Vierailija
8/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , jos et ole lyhyt ja tanakka eli siis pallero niin kyllä saat miehen kuin miehen :D pienet ja sirot naiset oikeastaan kiihottavat monia naisia. Esim thaimaalaiset naiset hyvä esimerkki.

Vierailija
9/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavat mahdollisuudet kunhan on sopusuhtainen.

Itse pidän erityisesti pienikokoisista naisista, pitkät naiset ei kertakaikkiaan vaan kiinnosta.

Vierailija
10/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pituutta 159cm ja painoa 49kg. Parasta lyhyydessäni on että voin käyttää vaikka kuin korkeita korkoja ja mies on edelleen pitkä. Miehiä on tarjolla liikaakin (vai voiko niin olla).

Vierailija
11/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvät! Mulla ainakin löytyy kaveripiiristä pari miestä, jotka nimenomaa haluavat pienen ja lyhyen naisen tunteakseen itsensä miehisemmiksi ;)

Vierailija
12/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyt on mielestäsi lyhyt? alle 150cm?

Vierailija
13/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ihan samat mahikset ku pitkillä, ellei jopa paremmat

Vierailija
14/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:57"]

Riippuu varmaan siitä, onko lyhyt myös kovin hentorakenteinen. En oikein ymmärrä, miksi kaikki lyhyet olisivat rumia.:)

Itse lyhyenä (160cm) taas ajattelen, että pääsen isommasta miesjoukosta valkkaamaan miehiä, koska mulle 170cm mies taas ei ole liian lyhyt.

[/quote]

Näin. :)

Vierailija
15/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan hyvät. Lyhyys ei ole naisella läheskään niin show stopper kuin miehillä.

Ei kaikkien tarvitse olla malli- tai missimittaisia.

Lyhyet miehet varmaan taistelevat lyhyistä naisista.

Kunhan kysymyksen takana ei ole se, että kuinka saat pitkän (siis oikeasti pitkän) miehen. Se voi olla vähän vaikeampaa, jos pituusero on monta kynnemtä senttiä.

Vierailija
16/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 157 ja ei ole koskaan ollut miehistä pulaa, on ollut lyhyttä ja 190-senttistä. Aviomies on 176cm ja minulle just passelin mittainen. Ei lyhyys ole mikään este todellakaan, varsinkaan jos ruumiinmuoto ei ole mallia pallo.

Vierailija
17/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut parinvalintaan vielä toistaiseksi, vaikka vartta reilut puoltoista. :)

Vierailija
18/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini 149 cm on ollut isäni (186cm) kanssa naimisissa jo 35 vuotta.... isäni on äitini toinen aviopuoliso ja isoveljeni on ensimmäisestä avioliitosta. Minä olen siskoni kanssa nykyisestä avioliitosta. Eli lyhyt yh:kin saa miehen :D

Minä olen 174 cm pitkä ja rakastan yli 8 cm korkokenkiä, joten minulla oli vähän haastetta löytää mies rinnalleni sinkkuna :D Puolisoni kanssa ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja meillä on 2 lasta. :)

Vierailija
19/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha?

Parhaat mahdolliset mahdollisuudet. Miehet ovat pääsääntöisesti hulluina lyhyisiin naisiin. Kaikille ei lyhyttä riitä, niin sitten otetaan keskimittainen. 

Vierailija
20/32 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt minulle selvisi miksi minua yritetään vaikka mieheni on paikalla. Olen alle 160cm, sopusuhtainen, siro ja käytän korkokenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan