Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin "sammakon" sain prinssin

Vierailija
24.01.2014 |

Mieheni oli tavatessamme todella ujo, keskituloinen, suorastaan tylsä nörtti.

Aviouduttuamme hän on alkanut urheilla, pukeutuu todella tyylikkäästi, on saanut todella paljon itsevarmuutta ja tienaa tuplasti. Ja se huomataan.

Rakastuin hänen hyvyyteensä, luotettavuuteensa ja viisauteensa. Mielenkiinto ympäröivästä maailmasta ja aktiivinen kiinnostus uusiin asioihin kiehtoi. Olemme yhä todella rakastuneita. Olemme rakastuneet niihin oikeisiin asioihin toisissamme ja ulkokultaisuus on täysin ylimääräistä.

Otin sisäisen kauneuden, suutelin "sammakkoa" ja sain prinssin. Olen itse näyttävä nainen jolla on valinnanvaraa. Sivuutin kaikki pinnalliset, epävarmuutta ylikompensoivat, seksistiset, passiiviset petturisia ja valitsin oikein.

Joskus käy näin! Miten sinulle on käynyt? Millaisen miehen otit ja millainen hänestä tuli/paljastui vuosien saatossa?

Olen järkyttynyt mitä sikoja teillä joillain on. Millainen tämä sikamies oli suhteen alussa ja mihin hänessä rakastuit?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:30"]

Ihania kohtaloita ja suurta aidon rakkauden määrää!

-ap

[/quote]

Aika kaukana suuresta rakkaudesta kun vertaillaan tulojen kasvua / lompakon paksuutta. Suuri rakkaus on jotain muuta.

Vierailija
22/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:21"]

Niin minäkin, mutta meillä miehellä menestys nousi kupuun, ja se ennen niin vaatimaton mieheni ei tajunnut asemansa aikaansaamaa kiinnostusta, ja höynähti "ongenonkijaan", kun tuttu, tylsä vaimo alkoi tuntua liian vaatimattomalta. No, siihen karahti yksi avioliitto, ydinperhe ja miehen menestys.

Menestyneen miehen takana on aina nainen, ja sen naisen tärkein tehtävä on palauttaa mies maan pinnalle kun lähtee pää huitelemaan pilvissä. Tässä minä epäonnistuin.

[/quote]

Joku ehti kirjoittaa minun tarinani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:30"]

Ihania kohtaloita ja suurta aidon rakkauden määrää!

-ap

[/quote]

Aika kaukana suuresta rakkaudesta kun vertaillaan tulojen kasvua / lompakon paksuutta. Suuri rakkaus on jotain muuta.

[/quote]

Rakkaus on ehkä sokeaa, mutta ei kukaan niin puusilmä ole, etteikö huomaisi puolisonsa olemuksen kohentuneen ja tilipussin paksuuntuneen. Älä ole tekopyhä.

Vierailija
24/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raha tee pahaa jos se pysyy hyppysissä!

Vierailija
25/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi toisinpäin. Otin urheilullisen, tarmokkaan, komean ja urakehityksensä suhteen dynaamisen miehen. Nyt 12 vuotta myöhemmin nurkissani asuu kaljamahainen 120-kiloinen, kaljuuntuva veltto ukonrytjäke, joka sen kun katsoo jääkiekkoa sohvalla ja ryystää kaljaa. Työssään häntä ei enää kiinnosta mikään urakehitys eikä oikein mikään muukaan elämässä, paitsi se kaljanryystö.

Vierailija
26/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on miehen tärkein ominaisuus, kuten taas huomaamme.

Vierailija
27/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku lassukkamies joka keksii juttuja vakuuttaakseen naiset siitä että kannattaa ottaa se friendzonattu luuseri :)

Vierailija
28/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:30"]

Raha on miehen tärkein ominaisuus, kuten taas huomaamme.

[/quote]

Nyt on kyllä pointin ymmärryksessä siellä päässä paha häiriö.

Vierailija
29/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:41"]

Ap on joku lassukkamies joka keksii juttuja vakuuttaakseen naiset siitä että kannattaa ottaa se friendzonattu luuseri :)

[/quote]

Etsitkö miestä tällä asenteella? Onnea matkaan.

Vierailija
30/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sammakko on kaunis, ja sillä on pitkä kieli.

jos ottaa prinssin, ei kannata sitten valittaa jos prinssi ei tee oikeata työtä, antaa käskyjä, makaa sohvalla, harrastaa kalliita ja aikaa vieviä harrastuksia sekä on kamarineitoja perässä odottamassa huomiota.

on harvinainen prinssi jos käyttäytyy kunnollisesti.

Vierailija
31/31 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:32"]

Olen ollut aika nyhverö kouluaikana, enkä siis minkään näköinen. No, tällä hetkellä minulla on mies, jota kaikki koulun likat ovat ihailleet ja halunneet seurustella hänen kanssaan. Tapasimme myöhemmällä iällä ja hän on innoissaan kuinka olen niin hyvänä säilynyt ja kaunis kuin mikä! Että hänen kavereillaan on nykyään läskit ja rumat ja vittumaiset akat.   Että kaverit ottivat sen kauniin näköisen naisekseen ja nyt on kuin mikäkin luutirätti.   : )

[/quote]

Aika sanattomaksi vetää sun viestisi... Pidätkö sä itseäsi tosissaan jotenkin parempana kuin  niitä teiniprinsessoja? Jotenkin tuntuu, että ne on ehkä löytäneet elämäänsä muutakin sisältöä, toisin kuin sinä ja miehesi.