Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa isyystestin

Vierailija
24.01.2014 |

Esikoinen tulossa ja tovi sitten mies keroi halunneensa testata isyyden. Ei ongelmaa itse testissä, se on varma että on hänelle. Meillä ei ole koskaan ollut uskottomuutta (9 vuotta yhdessä ja 4 vuotta naimisissa) ainakaan minun puoleltani. Toivottavasti ei myöskään miehen.. puhuimme uskottomuudesta tuolloin eikä sanojensa mukaan epäile mitään mutta haluaa vain testata. Miten tähän tulisi reagoida? En oikein osaa käsitellä asiaa järkevästi.. helvetin hormoonit!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama :( Sanoinkin, että jos ei usko sanaa, ei oikein voi jatkaa suhdetta.. epäluuloisen ja mustasukkaisen kanssa en eläämäni jaa. Vauva syntyi, eikä kertaakaan ole ottanut asiaa puheeksi. ilmetty isänsä. Toisen lapsen kohdalla ihmetteli pitkään et kuin voi olla kalju, kun kummallakin meillä on hiuksia ja esikoisella myös oli.. Tyhmä äijä!!! :(

Vierailija
22/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Hän maksaa testin. Kysyisin, että onko hänellä jotain sellaista menneisyydessä, mikä laittaa noin epäilemään. Jos mies muuten alkaisi vaikuttamaan sekoavalta, niin sitten tietty tulevaisuus sen mukainen. En jäisi katselemaan. Hyvä mies tai nainen hoitaa esim adoptiolapsen omanaan, vaikka toivoisi tietenkin, että joku lapsista olisi hänen omilla geeneilläänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt haluaa katsoa sen viimeisenkin kortin.

Vierailija
24/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella loukkaavaa, jos olette olleet 9 vuotta yhdessä! Mitä ihmettä!

Siis miksi mies epäilee, ettei olisi isä? Siihen on syynä joko se, että hän epäilee, että petät häntä tai se, että hän pettää sinua ja ajattelee, että yhtä hyvin myös sinä voit pettää häntä.

Kuulostaa todella pahalta! Loukkaantuisin aivan sydänjuuriani myöten.

Vierailija
25/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:16"]Esikoinen tulossa ja tovi sitten mies keroi halunneensa testata isyyden. Ei ongelmaa itse testissä, se on varma että on hänelle. Meillä ei ole koskaan ollut uskottomuutta (9 vuotta yhdessä ja 4 vuotta naimisissa) ainakaan minun puoleltani. Toivottavasti ei myöskään miehen.. puhuimme uskottomuudesta tuolloin eikä sanojensa mukaan epäile mitään mutta haluaa vain testata. Miten tähän tulisi reagoida? En oikein osaa käsitellä asiaa järkevästi.. helvetin hormoonit!

[/quote]Siinäpä maksaa kunnon summan ja toivottavasti turhaan. Itse olisin jättänyt mokoman. Kukaan ei kyllä ihan vain huvikseen testaile moista. Huh huh..

Vierailija
26/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin tosi paljon, ja voin sanoa saman nyt vaikka päässäni ei ole hormonihöyryjä. Siis suoraan sanottuna voisi olla jopa tilanne, että mies saisi lähteä.

Se on todennäköisesti pettänyt sua ja yrittää saada sille oikeutusta saamalla sut kiinni samasta touhusta. Jos et ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen niin en kyllä muutakaan syytä keksi!

Vierailija
27/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juteltiin aika paljon miehen kanssa jo ennen kuin olin raskaana eikä ollut tarkoituskaan raskautua vielä. Juteltiin siitä kuinka paljon itse asiassa miehet elättävät lapsia joiden luulevat olevan heidän mutta eivät olekaan. 30% on iso prosentti. 

Sitten kun tulin raskaaksi niin mies kysyi että mitä jos hän haluaa isyystestin. Sanoin että se on ihan okei mulle. En mä osannut siitä ottaa nokkiini. Mies ei kuitenkaan tehnyt sitä eikä siitä ole puhuttu muuten kuin olen sanonut että jos hän haluaa joskus testin tehdä  niin mulle sopii aina. 

Tätäkin palstaa lukiessa tulee mieleen että miesten ei todellakaan kannata luottaa naisiin. Olen tosi pettynyt oman sukupuoleni edustajiin rehellisyyden suhteen:/

Vierailija
28/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä miehen logiikkaa, voi vaatia testiä ihan periaatteen vuoksi. On lehdestä lukenut ja/tai kavereiden kanssa puhunut, miten moni mies tietämättään elättää toisen lasta ja uhonnut miten hän on fiksumpi ja vaatii ehdottomasti isyystestin.

Vaadi sinä mieheltä, että menee testauttamaan kaikki sukupuolitaudit. Ethän sä nyt voi leikkiä syntymättömän lapsen hengellä ja harrastaa seksiä testaamattoman miehen kanssa pelkästään sen sanaan luottaen...

Vierailija
29/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt 30 %:ia ole. Olisiko ollut 10 %. Iso luku sekin.

Vierailija
30/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ei oikein uskonut, että hänen poikansa olisi lapseni isä. Mietin vain, että onkohan salaa tehnyt jonkun testin kun lapsi on ollut siellä hoidossa.. :D Vai onko se edes mahdollista?

Vierailija
31/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:00"]

Anoppini ei oikein uskonut, että hänen poikansa olisi lapseni isä. Mietin vain, että onkohan salaa tehnyt jonkun testin kun lapsi on ollut siellä hoidossa.. :D Vai onko se edes mahdollista?

[/quote]

Ei taida olla mahdollista. Käsittääkseni isyystestiä varten tarvitaan DNA-näyte lapselta, äidiltä ja oletetulta isältä. Jos sinulta ei näytettä ole otettu, niin en usko että testiä on voitu tehdä.

Vierailija
32/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinä tasa-arvon ja avoimuuden aikoina pitäis ehdottomasti tehdä kaikille lapsille lakisääteinen isyystesti.

Näin saatais selville ketä on isä ja lapsesta vastuussa.

Aivan älytöntä tällainen tilanne, jossa äiti voi kieltää isyystestin, mutta toisaalta vaatia sitä halutessaan elatusapuja.

Tasa-arvo tulee ulottaa myös tähän asiaan.

Miehet on oikein hyviä vanhempia, ja toisaalta maa on väärällään naisia jotka pitäis pitää erillään lapsistaan. Eli sukupuolella ei tässäkään asiassa ole minkäänlaista merkitystä, vaikka useat naiset käyttävätkin äitiyttään vallankäytön välineenä perheissä.

Vierailija
33/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:00"]

[/quote]

Ei taida olla mahdollista. Käsittääkseni isyystestiä varten tarvitaan DNA-näyte lapselta, äidiltä ja oletetulta isältä. Jos sinulta ei näytettä ole otettu, niin en usko että testiä on voitu tehdä.

[/quote]

Mutta eikö anoppi siis voi ottaa näytettä itseltään ja lapselta ja katsoa, ovatko sukua?

Vierailija
34/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:59"]

Ei se nyt 30 %:ia ole. Olisiko ollut 10 %. Iso luku sekin.

[/quote]

Itseasiassa yllättävän pieni luku, eli viitannee siihen, että tällainen jaksottainen yksiavioisuus on ihmislajille aika tyypillistä. Tosin toi luku taitaa olla tuotakin pienempi.

Vierailija
35/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten mies on asian ilmaissut ja millainen on muiten luonnostaan. Testiihän on vain vahvistus, eikä ainakaan tule koskaan vaivaamaan onko lapsi hänen vai ei. Ei edes mahdollisissa myöhemmissä uskottomuuksissa..

Vierailija
36/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus kohdallaan???

Vierailija
37/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30% on oikea luku eli ei ole pieni prosenttimäärä. 

Dna-testiin ei tarvita näytetä äidiltä ja sen voi nykyään tilata netin kautta ilman että äiti tietää eikä ole laitonta jos sen tekee lapsen isäksi merkitty henkilö. Ei nykyaikana harvinainen toimenpide.

Vierailija
38/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin avokki vaati testiä kun eka yhteinen lapsi syntyi. Ja ylläripylläri... Hän onkin lapsen isä! Sitten syntyi toinen lapsi eikä hän suostu tunnustamaan ilman testiä. Olkoot sitten tunnustamatta... Silti toinenkin on hänen vaikka sitä ei missään luekaan.

Loukkaannuin niin syvästi äijän käytöksestä minua kohtaan raskausaikana että saa mennä vuosia ennenkuin hyväksyn hänet toisen isäksi myös virallisesti. Kuopus on nyt siis 2,5v ja kaikilla meidän lapsilla on erilainen isärivi tiedostoissa. Vanhimman isä on exäni, toisen isä on nyxäni ja kuopuksella ei ole ketään. Lisäksi kaikki lapset ovat exäni sukunimellä... Ihan normisettiä??? :)

Vierailija
39/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies hätäilee asian kanssa? Kun lapsi syntyy, niin saattaa näyttää miehen vauvakuvien kaksoselta. Jolloin mitään testiä tuskin enää kukaan kaipaa.

Vierailija
40/56 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa häipyä vähin äänin, ja toivoo saavansa perheenjättämisen oikeuttavan motiivin siitä ettei lapsi olekaan hänen. Todennäköisesti miehelläsi on uusi muija katsottuna tai sitten vain pelkää lapsiperhe-elämää siinä määrin että toivoo ettei lapsi olekaan hänen ja voi sitten lähteä elämään elämätöntä nuoruutta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi