Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö pareja joissa mies on naista kauniimpi?

Vierailija
24.01.2014 |

Tai onko sinun miehesi itseäsi kauniimpi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämänpiirissä ei tule mieleen, mutta tv-elämästä tulee heti mieleeni tämä Salkkaripariskunta. Mä ihmettelen kerta toisensa jälkeen "Jiriä ja Peppiä". "Heidi" ois sopinut niin hyvin Mikko Parikan tyttöystäväksi. Pepin esittäjä on niin riman alta kun vertaa mieheensä.

Vierailija
2/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan monen mielestä näin, mutta onneksi miehen kiroilu ja muu vie pointsit minulle :D

Vierailija
4/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysyä onko paria, missä nainen olisi miestä komeampi.

-Mies 28v-

Vierailija
5/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on sellainen erotiikkaa tihkuva alfauros ja monet ovat kehuneet...

Itse olen tällainen voipallo-metrimanta, kaunis kuin kaalikääryle...

Vierailija
6/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kauniita miehiä tunnen vähän. Mutta jos tarkoitit, että mies on selkeästi paremman näköinen kuin nainen, niin sellaisia pariskuntia kyllä tunnen. Useinhan pariskunnat on ulkonäöllisesti jotenkin "samalla tasolla" - joko molemmat tosi hyvännäköisiä tai molemmat sellaisia taviksia.

Vierailija
7/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:30"]

-Mies 28v-

[/quote] Komeus on objektiivisempaa kuin kauneus. Pesukarhu on 'kaunis' mutta ei hirveän komea. Sen sijaan jääkarhu tai harmaakarhu on komea, koska sillä on kunnioitusta herättävää kokoa, uljautta ja alkuvoimaa.

-Mies 28v-

Vierailija
8/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aika montakin. Mutuna sanoisin jopa, että todella komeat miehet jotka ovat samalla älykkäitä arvostavat naisessa enemmän henkisiä ominaisuuksia, kun taas rumille älykkäille miehille on naisen ulkonäkö tärkeämpi.

Toki tämä voi olla pelkkää toiveajattelua, joka perustuu vain pieneen otantaan.

Vierailija
9/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:36"]

Nimenomaan kauniita miehiä tunnen vähän. Mutta jos tarkoitit, että mies on selkeästi paremman näköinen kuin nainen, niin sellaisia pariskuntia kyllä tunnen. Useinhan pariskunnat on ulkonäöllisesti jotenkin "samalla tasolla" - joko molemmat tosi hyvännäköisiä tai molemmat sellaisia taviksia.

[/quote]

Kyllähän moni vaalea "viikinkimies" on kasvonpiirteiltään ns.kaunis.

Vierailija
10/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on ainakin niin. Minä olen lyhyt, pallonaamainen ja munapäinen, ohuthiuksinen, huomattavan ruma akka, miestä vielä 10 vuotta vanhempikin. Mies on hoikka (184 cm, 75 kg), kasvoiltaan veistoksellisen kaunis ihminen, kuin posliininukke mustan tukkansa ja hyvin kalpean ihonsa kanssa.

Alkuun otin ihan vitsinä kun moinen tyyppi edes lähestyi minua, kun yleensä en ole kelvannut edes kaljamahaisille taviksille. Mutta pakko se oli viimeistään siinä vaiheessa uskoa kun kosinta tuli, että sillä on muutakin kuin tilapäinen mielenhäiriö jossa haluaa kokeilla extremelajina susirumaa puumanaista :D

Vierailija
11/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:36"]

[/quote]

Kyllähän moni vaalea "viikinkimies" on kasvonpiirteiltään ns.kaunis.

[/quote]

Mutta kauniista kasvonpiirteistä ei ole paljon hyötyä, jos niiden ympärille rakentuu ällöttävä muskelimasa. Miehen kuuluu olla hoikka, notkea ja kulmikas, ei taapertava lihasklöntti.

Vierailija
12/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kauniimpi ja komeampi.

Vierailija
13/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän ex-poikaystävä oli suhteessa se paremman näköinen. Pitkä, tumma, isot siniset silmät, hyvät kasvonpiirteet muutenkin. Ystäväni taas pienisilmäinen pisamapää ja ihan nätti toki, mutta ei miehen veroinen. Tämän saman miehen nykyinen tyttöystäväkään ei ole ns. minkään näköinen, joten oletan kyseisen miehen arvostavan naisissa muutakin kuin pintaa ja tämähän on taas oikein hyvä juttu. :)

Toinen tietämäni tapaus oli entinen työkaverini (mies), joka oli todella hyvännäköinen ja vielä hyväluontoinenkin. Tyttöystävänsä ei kumpaakaan. :D Ovat myöhemmin eronneet.

Vierailija
14/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:37"]

-Mies 28v-

[/quote] Komeus on objektiivisempaa kuin kauneus. Pesukarhu on 'kaunis' mutta ei hirveän komea. Sen sijaan jääkarhu tai harmaakarhu on komea, koska sillä on kunnioitusta herättävää kokoa, uljautta ja alkuvoimaa.

-Mies 28v-

[/quote]

Koko ja alkuvoima my ass. Susi on komeampi kuin karhu, ainakin jos tässä nyt puhutaan miestyypeistä. Susi on sekä kaunis että komea samaan aikaan.

Vierailija
15/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:34"]

Meillä mies on sellainen erotiikkaa tihkuva alfauros ja monet ovat kehuneet...

Itse olen tällainen voipallo-metrimanta, kaunis kuin kaalikääryle...

[/quote]

Voit olla "kaunis kuin kaalikääryle", mutta hauska itseironiasi ja sanailutaitosi tekevät sinusta kiehtovan persoonallisuuden : )

Vierailija
16/16 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:37"]

-Mies 28v-

-Mies 28v-

[/quote]

Koko ja alkuvoima my ass. Susi on komeampi kuin karhu, ainakin jos tässä nyt puhutaan miestyypeistä. Susi on sekä kaunis että komea samaan aikaan.

[/quote] Suden kaltainen eläin on hyvin miehekäs eläin.

-Mies 28v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan