Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satakunnan Keskussairaalassa synnyttäneitä?

Vierailija
24.07.2006 |

Siskoni sai eilen SatKs:ssa ihanan pienen tytön. Olin mukana tukihenkilönä ja muutenkin olemme siskoni kanssa läheisiä. Kuinka tarkkaa se rajoitus on, että vain isä ja isovanhemmat saavat käydä katsomassa pienokaista???? Itse asumme mieheni kanssa Porissa ja sisko muualla, haluaisimme älyttömästi mennä katsomaan vauvaa vielä. Jos osastolla kerran on vain se tunnin mittainen vierailuaika klo 18-19 niin miksei silloin saisi sisaretkin mennä katsomaan vauvaa. Eikö se ole ihan sama kuka silloin käy, jos kerran muu aika osastolla on rauhoitettu? Harmittaa ihan älysti, kun rakastuin siihen pikkutyttöön jo eilen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaksi vuotta sitten..

Vierailija
2/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö voisi vaikka tavata päivähuoneessa jos kerran huoneisiin ei saa mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy (siis sisko kysyy) vaan fiksuna ihmisenä ensin " lupaa" osaston työntekijöiltä ja huonekavereilta.

Vierailija
4/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdotan. En tiedä kuinka uusi juttu tämä " tapaamiskielto" on, mutta olen kyllä kuullut että sitä aika avoimesti rikotaan. Ja aion piru vie mennä vaikka ikkunasta. :) Siskokin sitä harmitteli, että hän kuitenkin haluaisi vieraita.

Kiitos vastanneille! Onko muilla kokemuksia?

Vierailija
5/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdotan. En tiedä kuinka uusi juttu tämä " tapaamiskielto" on, mutta olen kyllä kuullut että sitä aika avoimesti rikotaan. Ja aion piru vie mennä vaikka ikkunasta. :) Siskokin sitä harmitteli, että hän kuitenkin haluaisi vieraita.

Kiitos vastanneille! Onko muilla kokemuksia?

Vierailija
6/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaikki sukulaiset sen verran kaukana ( sairaanhoitopiirin toisella laidalla) ettei luonani käynyt kuin mies ja vanhemmat lapset.

Huonekaverilla kävi kyllä puolet suvusta ja kaikki kaverit vielä päälle. Osasivat kyllä huomioida meidätkin olemalla " ihmisiksi" . Osa henkilökunnasta tiukempi pipoisia, mutta ainakin päivähuoneessa ilman muuta voi tavata koska vaan!

Vierailija
7/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vaan soitella siskolle että onko huonekaveria ja kysytään vaikka häneltä että josko sopis tulla tai sit mennään päivähuoneeseen. Oli muuten tosi hieno kokemus olla mukana synnytyksessä... ehkä elämäni upein hetki. Ja oma vauvakuume nousi heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi