Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilulliset avt hoi! Paljonko liikutte?

Vierailija
24.01.2014 |

Olisi kiva välillä kuulla teitä jotka harrastatte ulkoilua ja liikuntaa enenmmänkin. Paljonko liikutte esim. viikkotasolla? Liikutteko paljon luonnossa? Käyttekö salilla? Jos liikutte ulkona niin onko teillä pakkasraja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä tunneta käsitettä "urheilullinen av". 

Vierailija
2/6 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikunnallinen ollut aina, nyt treeni on vähäisempää. Keskimääräinen viikko sisältäö 2-3 salitreeniä(kovaa) ja 2-3 kävely/hiihto/juoksulenkki, pituudeltaan 30min-3h. Aikanaan eli urheiluaikana treenasin noin 10-15h viikossa(yleisurheilu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ulkona päivittäin paljon. Kävelen töihin ja takaisin, koiran kanssa kävelen päivittäin n. 2h (väh. 10km). Käyn salilla, treenaan toiminnallisesta (crossfit-tyyppisesti). Käyn kerran viikossa uimassa ja pyöräilemässä. Nyt talvella kerran viikossa luistelemassa ja hiihtämässä. Harrastan juoksemista 2-3 x vko, yleensä niin että yksi pitkä 10+ lenkki ja pari lyhyempää mäkilenkkiä. Lisäksi tykkään kokeilla kaikkea uutta, osallistun paljon liikuntatapahtumiin ja erilaisten lajien alkeiskursseille. Liikunta ei ole minulle pakkopullaa, se on ihan paras tapa viettää aikaa :)

Vierailija
4/6 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun yleensä noin viisi kertaa viikossa. Olen myös käynyt kolme kertaa viikossa salilla ja kaksi aerobista siihen päälle. Mun saliohjelma on kolmijakoinen. Juoksen 7-10 km lenkkejä.

Mut pidän myös ryhmäliikunnasta ja tälläkin viikolla olen käynyt vain lenkillä ja ryhmäliikuntatunneilla vaihtelun vuoksi, että mielenkiinto säilyy.

Vierailija
5/6 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan urheilulliseksi itseäni sanoisi, mutta pakko jonkun vetää pohjat tähän... =) Käyn kolmesti viikossa salilla, kerran viikossa jumpassa (1,5 h, sis. harras venyttely...) ja näiden päälle 4-6 lenkkiä (pituudeltaan 5-10 km) kävellen reippaasti. Näiden lisäksi kävelen joka päivä reipasta hyötyliikuntaa 3-5 km (bussipysäkille, salille, töihin) sekä normaalit koiranpissatuskävelyt, mutta ne nyt on aika löntystelyä, kuitenkin joitakin kilometrejä per päivä noiden pidempien lenkkien lisäksi. Pakkasrajaa ei ole, koska koiran pitää joka kelillä päästä ulos!

Vierailija
6/6 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla n. 4-5 krt viikossa, lisäksi aerobisissa ryhmäliikunnoissa n. 3 krt viikossa. Kävelen aina kauppamatkat, ja pyöräilen työmatkat. :) Lisäksi lenkillä käyn vaihdellen n. 2-3 krt viikossa. Liikunta virkistää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän