Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäisypuikot?

Vierailija
24.01.2014 |

Onko kokemusta? Lähinnä käytännön helppouden kanssa, ja ehkäistytehon? Tehostakin saa niin montaa tietoa etten tiedä mitä uskoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko puikkoja jotka sis.spermidejä? Vai käsivarteen asennettuja? Jos ensiksi mainittuja niin kondomi mukaan.

Vierailija
2/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tarkoitin ensimmäisiä. Ne ei toimi yksistään? Meillä on kondomi käytössä pitkässä liitossa edelleen kun hormonivalmisteet sopii mulle huonosti, olen miettinyt vaihtoehtoja. Mutta kun kierukkakaan ei suoraan sanoen tunnu mukavalta vaihtoehdolta, niin taitavat vaihtoehdot olla nyt aika vähissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi, että nuo puikot on tehokkaita, mutta niiden huono ehkäisytehoprosentti johtuu siitä, että ihmiset ei malta odottaa sitä kymmentä minuuttia, joka niitä pitää sisällään pitää ennen aktia.

Me käytettiin miehen kanssa noita kaksi vuotta, seksiä oli kuitenkin 2-4 kertaa viikossa eikä ehkäisy pettänyt. Lapsi saatiin alle puoli vuotta yrittämisen jälkeen eli mistään sellaisestakaan kyse ei ollut etteikö tärppäisi muutenkaan.

Vierailija
4/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kuullut samanlaista, että prosentit vähän vaihtelevat käytön mukaan. Olen tosi huolellinen ehkäisijä, eli melkein 20 vuotta on menty kumilla, eikä ikinä vahinkoa ole tullut, raskaus alkoi viikon sisällä siitä, kun sopiva ajankohta tuli päättää asiasta.

Raskaaksi en nyt haluaisi tulla ainakaan vielä, vaikka se ei olisi maailmaloppu, niin silti mieluummin en.

Kun toisaalta sanotaan että ehkäisyteho oikein käytettynä on kondomin luokkaa, mutta useimmiten sitä suositellaan toisen ehkäisyn lisätehosteeksi...

ap

Vierailija
5/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt noita ehkäisypuikkoja, ne oli ainoana ehkäisynä vaikka kortsuakin olis pitänyt käyttää. Vähän riippuen kuukautiskierrosta ne sopi ja joskus vähän kirveli/kuumotti. Sopivat parhaiten oviksen aikaan kun silloin oli limakalvot muutenkin aika kosteina.

Mut aika vaahdossa sitä naitiin :D Alapää kupli seksin jälkeen, ihan kuin shampoopesun jäljiltä :D