Nyt teki mies viimeisen tempun
Olin ystäväni luona yökylässä ja tarkoitus oli että mies hakee minut päivällä. Kaverille tuli kuitenkin hälykeikka kuuden pintaan aamusta, joten päätin lähteä kotiin kun olin itsekin jo virkeänä.
Hipsin ovesta sisään ja kurkkasin makkariin. Järkytys oli lievästi sanottuna suuri kun joku nukkui miehen vieressä. Lyyhistyin lattialle ja mietin mitä helvettiä teen.. Ei kun takas makkariin, valot päälle ja kovaan ääneen toivotin hyvää huomenta. Samassa huomasin että tää nainen olikin yhteinen tuttumme.
No, revin ämmän sängystä ja käskytin ulos. Miehelle sanoin että sulla on nyt röökin verran aikaa häipyä täältä. Kävin tupakilla ja mies istui sohvalla, aneli anteeksipyyntöä. Kyllä se sitten lähti kun tarpeeksi huusin.
Hassua miten sitä kuvitteleekin löytäneensä ihanan miehen, ei pienintäkään aavistusta tällaisesta. En voi luottaa enää kehenkää.
Pää heittää kuperkeikkaa ja hädin tuskin nään kyynelten läpi näyttöä..
Kommentit (53)
Hyvä että asiat järjestyvät. Ja kuule, ei sinussa ole mitään vikaa ja kyllä hybiä ja uskollisiakin ihmisiä on olemassa.
No huhhuh! Voimia vaan kirjoittajalle. Voin vain kuvitella kuinka hirveältä tuollainen tuntuu. Toisaalta yritä löytää jotain mielihyvää tuosta miten hoidit tilanteen. Mielestäni kuulostaa hienolta miten räväytit valot päälle, toivotit hyvää huomenta (:D) ja ajoit petturit pihalle! Hyvä hyvä! Ja et vastaa sille miehelle. Anna sen kärsiä!
Minkänäköinen nainen sieltä sängystä löytyi? Oliko kuuma?
Voimia ap! Ainut hyvä puoli tässä jutussa on se, että juttu on täysin selvä: Mies on petturi eikä sinun tarvitse miettiiä onko pettänyt vai ei ja erotako vai ei. Tapaus on harvinaisen selvä. Ja vaikka nyt on kriisi päällä: olo sekava, hirveä ja tunteet pinnassa, niin tämän pahemmaksi se ei enää voi muuttua. Pahin on takana ja pikkuhiljaa todennäköisesti alkaa helpottaa. Juttele kaikkien ystäviesi kanssa, se auttaa tunteiden ja ajatusten jäsentelyssä. Jos tuntuu ettet kestä, voit ottaa yhteyttä kriisikeskukseen.
Annoin miehelleni anteeksi, kohta ollaan sovintoseksiä :)
ap
Pudota silakka tai riko kananmuna hellan taakse. Pieni kiusaaminen on tuossa tilanteessa paikallaan.
Pettämiskäsitteen kanssa te naiset olette mielestäni tosi kummajaisia. Mies voi rakastaa useita naisia yhtäaikaa, ihan helposti.
Se joidenkin kohdalla vain pitää niin paikkansa, kun valittaa että "miten mä aina rakastun petturiin tms."
Aika usein ne piirteet on nähtävissä jo suhteen alussa, ja niihin jopa rakastutaan.
Kuten minä rakastuin miehen "salaperäisyyteen", mutta kuitenkin oli avoin tunteistaan yms yms. Suhde toimi hyvin, kunnes paljastui ikäviä asioita..
Jotkut rakastuu baarissa flirttailijoihin ja siitä päädytään jatkoille ja yhteinen taival alkaa, ollaan niin rakastuneita.
Harmi vain, että sellaiset flirttailijat, tekee sitä vielä jatkossakin, olivat he suhteessa kanssasi tai ei.
Olen ylpeä sinusta Ap! Oikeasta ap:stä, en esim tuosta viestin 28 provoilijasta
Oliko se nainen paremmannäköinen kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:45"]
Se joidenkin kohdalla vain pitää niin paikkansa, kun valittaa että "miten mä aina rakastun petturiin tms."
Aika usein ne piirteet on nähtävissä jo suhteen alussa, ja niihin jopa rakastutaan.
Kuten minä rakastuin miehen "salaperäisyyteen", mutta kuitenkin oli avoin tunteistaan yms yms. Suhde toimi hyvin, kunnes paljastui ikäviä asioita..
[/quote]
Mullakin on kokemusta tämmösestä.
Kirjoitin tuohon lainauksen yläpuolelle, mutta se ei näy nyt ainakaan mulla... Kerroin siis, että saan asua kaverini luona kunnes asiat järjestyy. Ollaan hoidettu koko aamupäivä asioita ja ruodittu tapahtunutta.
Ystävät ovat tärkeitä, pitäkää heistä kiinni! <3 En selviäis yksin.
ap