Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa pitää suomi leijonaa kaulassaan?

Vierailija
20.10.2020 |

En ymmärrä, ei ole edes kauniin näköinen kaulakoruna.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä käyttävät ovat persupunaniskoja.

Ei ole. Käyttävissä on erilaisia ihmisiä, jotka kokevat oman suhteensa isänmaahan tärkeäksi :)

Vierailija
22/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Käyttävissä on erilaisia ihmisiä, jotka kokevat oman suhteensa isänmaahan tärkeäksi :)

En ole kyllä nähnyt kuin selkeästi äärioikeistolaisten päällä näitä. Jos nyt ei lasketa jotain jääkiekkoon liittyvää vaatetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mutta kun näkee tällaisen jonkun päällä niin mieleen ei tule muutakuin äärioikeistolainen persu

Vierailija
24/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä nähnyt kuin selkeästi äärioikeistolaisten päällä näitä. Jos nyt ei lasketa jotain jääkiekkoon liittyvää vaatetusta.

Mistäpä päältäpäin tiedät mitä ihmiset ovat? Meillä on suvussa useampi vihervassari leijonakoruineen. Osa täti-ihmisiä :D

Vierailija
25/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen isänmaallisia miehiä, jotka käyttävät sitä myös edellämainitun vastalauseena eli siksi, että edellämainitut yrittävät omia tärkeän kansallisen symbolisen pelkästään omaan käyttöönsä. Toki tykkäävät muutenkin.

Minä kuulun myös naisena tähän ryhmään. Olen vanhoillinen vihreä (akateeminen). Nykyään minulle ei oikein enää löydy puoluetta, koska vihreät hylkäsivät luonnonsuojelun.

Täysin samaa mieltä. Jos ääriryhmät yrittävät omia itselleen kansallisen tunnuksen, se on surullista. Minä rakastan omaa maatani, enkä hyväksy toisiin ihmisryhmien kohdistuvaa syrjintää. Silti ja juuri siksi käytän hopeista leijonakorua, sillä minulle se edustaa suomalaisuutta ja sen parhaita puolia, ei rasismia.

Haluan vallata sen symbolin takaisin alkuperäiseen tarkoitukseensa.

Vierailija
26/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mutta kun näkee tällaisen jonkun päällä niin mieleen ei tule muutakuin äärioikeistolainen persu

Sepä jännää jos annat mielesi määrittää koko ihmisen yhden korun perusteella. Oletko yhtä umpimielinen muihinkin asioihin liittyen?

Vierailija
27/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tietty että tämä symboli saa viher-kommarit raivoihinsa 😊😄 

maanpetturit, rikollisvaltioiden ihannoijat, aina tyydyttävää kun näitä saa ärsyttää

Vierailija
28/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta tietty että tämä symboli saa viher-kommarit raivoihinsa 😊😄 

maanpetturit, rikollisvaltioiden ihannoijat, aina tyydyttävää kun näitä saa ärsyttää

Jos omaa erilaiset poliittiset mielipiteet niin on maanpetturi? Mitä ihmettä? Valoja päähän jos sellaisen edes omistat..

Vierailija
29/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki upseerit haluavat mahdollisimman monta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi