Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kateellinen kaikille, joiden miehet on sosiaalisia

Vierailija
23.01.2014 |

Etenkin, kun ne miehet kommentoi fb:ssa vaimonsa tilaa tai kuvaa. Mun mies on niin sosiaalisesti rajoittunut ja estynyt, ettei ikinä voi mitään siellä kommentoida.

Ja olen kateellinen kaikille, joiden miehillä on laaja ja tiivis kaveriporukka. Älkää kysykö miksi. Miehillä vaan kuuluu olla lauma ympärillä.

Mutta ei ole mun miehellä. Sillä ei ole yhtään kaveria ja täällä se kotona istuu kaiken vapaa-aikansa. Olen ihan varma, että jos mies tekisi miesten juttuja kavereidensa kanssa, niin mua himottaiskin se enemmän. Rakastan miestäni ja haluan olla sen kans, mutta se ei sytytä mua enää ollenkaan, kun on tuollainen erakko kotihiiri nössö.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla minun kirjoittamani. :) Mutta eipähän ole ongelmia yöjuoksuista tai tarvitse tapella ajasta kenenkään kanssa. Paitsi ehkä tietokoneen.

Vierailija
2/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen helvetin onnellinen, että nykyinen mies ei ole tuollainen kuten ex oli. Nykyinen mies on sinun kuvaamasi nössö ja olen tosi tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kuitenkaan antaisi sen leikkiä kavereidensa kanssa..

Vierailija
4/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:03"]

Etenkin, kun ne miehet kommentoi fb:ssa vaimonsa tilaa tai kuvaa.

[/quote]

Jos oman vaimoni hyvinvointi olisi siitä kiinni, että käyn Facebookissa joka toinen päivä kirjoittamassa taas uuteen profiilikuvaan "oi ihanan kaunis!", niin varaisin eukolle saman tien ajan psykologille.

Vierailija
5/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:24"]

et kuitenkaan antaisi sen leikkiä kavereidensa kanssa..

[/quote]

Leikkiä? Saisi mun puolesta leikkiä niin paljon kuin haluaa.

Ap.

Vierailija
6/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:29"]

[/quote]

Jos oman vaimoni hyvinvointi olisi siitä kiinni, että käyn Facebookissa joka toinen päivä kirjoittamassa taas uuteen profiilikuvaan "oi ihanan kaunis!", niin varaisin eukolle saman tien ajan psykologille.

[/quote]

No voisiko sen tehdä edes vaikka kerran vuodessa? Ihan vain siksi, että sille vaimolle tulisi kiva ja haluttu olo.

Ap.

Vierailija
7/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taaskin on lapsellista, jos aikuisella miehellä on joku lauma, jonka kanssa pitää rellestää sun muuta harva se päivä. Toki on hyvä, jos miehellä on jotain kavereita, koska kyllähän se tekee hyvää nähdä muitakin kuin puolisoa ja työkavereita. Mutta jos viihtyy vapaa-ajallaan parhaiten kotona perheen kanssa, niin en minä nyt sitä minään vikana näe. Ja joku facebook-kommentointi? Et oo tosissas. Ihan jonninjoutavaa touhua koko facebook.

Vierailija
8/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:29"]

[/quote]

[/quote]

No voisiko sen tehdä edes vaikka kerran vuodessa? Ihan vain siksi, että sille vaimolle tulisi kiva ja haluttu olo.

Ap.

[/quote]

No sepä just, kun sillä ei ole sitä yhtäkään kaveria. Niin kuin sanoit, on hyvä nähdä muitakin kuin puolisoa.

Tuo fb-kommentointi nyt vain oli pieni esimerkki. Tuli mieleen, kun kaverin mies juuri kommentoi kaverilleni jotain ja ajattelin, ettei mun mies ikinä.

Ap.

Vierailija
9/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin vahingossa väärää. Tuo ed. oli seiskalle.

Vierailija
10/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiks se edes sulle ittelles kommentoi sua ja sun tilaas? "Olet söpö" "rakastan sua" Miksi teidän keskinäiset asiat pitäis jonnekin yleiseen levitykseen laittaa?

Haluatko olla joku näyttelyesine?

Vierailija
11/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:42"]

No eiks se edes sulle ittelles kommentoi sua ja sun tilaas? "Olet söpö" "rakastan sua" Miksi teidän keskinäiset asiat pitäis jonnekin yleiseen levitykseen laittaa?

Haluatko olla joku näyttelyesine?

[/quote]

En halua olla näyttelyesine, mutta kyllä se tuntuu kivalta, jos mies julkisesti vähän kuin paukuttelee henkseleitä, että toi on mun nainen. Ei tarvisi kuin vaikka ottaa kädestä kiinni kaupungilla tai edes jotenkin huomata mut vaikka siellä fb:ssa.

Mutta enemmän mua rassaa tuo, kun se ei käy missään eikä ole mitään mieskavereita.

Ap.

Vierailija
12/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks sä valkkasit tuollaisen erakon sitten, jos nyt pitäis muuttua itsensä vastakohdaksi? Olisit nainut alunperinkin sellaisen miesten miehen, jos ne kerran niin viehättää.

Vierailija
13/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:52"]

No miks sä valkkasit tuollaisen erakon sitten, jos nyt pitäis muuttua itsensä vastakohdaksi? Olisit nainut alunperinkin sellaisen miesten miehen, jos ne kerran niin viehättää.

[/quote]

Nii-in... Rakkaus on sokea.

Ap.

Vierailija
14/17 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään epäsosiaalisista miehistä. Sosiaaliset on usein koppavia ja inhottavia. Aina menossa...

Vierailija
15/17 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas on tollanen jurottaja ja epäsosiaalinen, mutta siltikin sillä ihmeellisesti on hirveen iso kaveripiiri. Itse taas kaipaisin juttuseuraa, jolle höpötellä kun tuntuu että kaikki kaverit on kaikonneet, mutta eipä tuosta miekkosesta oo mulle kaveriksi siihen... :) 

Vierailija
16/17 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on myös "erakko" :) Olen sitä itsekkin välillä miettinyt, kun ei käy missään eikä ole kavereita mitänyt töissä.. Mutta kun ajattelen jos mies menisi kavereittensa kanssa ja olisi todella sosiaalinen niin en kyllä pitöisi siitä.. Kuka minua sitten auttaisi kotitöissä ja viettäisi aikaa kotona? Joten näin on parempi :) Itselläni on kavereita mutta en ole silti mitään menevää sorttia, mieluiten viihdyn kotona.

Vierailija
17/17 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mulla oli eksän kanssa sama ongelma. Paukutin päätäni seinään pitkään sen kanssa, kun se ei vastannut sitä kuvaa, minkä olin unelmien miehestä kehittänyt. Ei ollut tippaakaan romanttinen, näytti häpeävän kaikkia fyysisiä huomionosoituksia ja muutenkin oli kaikessa rajoitteinen ja totinen. En jaksanut sitten katsella enää mokomaa tosikkoa ja jätin sen, lähtiessä sanoi että et kyllä varmasti parempaa löydä.

No, löysin. :) puoli vuotta sen jälkeen tapasin mun toisen puoliskoni, joka kehuu mua kaikkien kuullen ja joka rakastaa hullutella mun kanssa julkisillakin paikoilla ja joka on ihan hulluna muhun, ja mä siihen. Pikku vikoja on mutta tosi pieniä. Olen tosi onnellinen :) tämän ap kerroin siksi, että et kuvittele sun olevan jotenkin viallinen halutessasi jotain enemmän suhteeltasi. Sulla on oikeus myös onneen :)