Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien yökyläily

Vierailija
23.01.2014 |

Pitääkö kohta 16-vuotiaan tytön koulukaverin vanhempiin olla yhteydessä, kun tyttö olisi menossa heille yökylään, enkä tunne tyttöä enkä vanhempia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:04"]

Mua lähinnä ihmetyttää se, että kuinka tyttö olisi menossa jollekin lähes ventovieraalle yöksi. Jos en siis tuntisi vanhempia tai edes kaveria, se herättää mun epäilykset, että teini valehtelee. Ei meidän teinit menisi koskaan kenellekään sellaiselle yöksi, jota mä en olisi tavannut. Tosin meidän teinit puhuu paljon kavereistaan ja olen heidät myös tavannut. Aivan kaikkien vanhempia en tunne. 

[/quote]

Me asutaan "syrjäkylällä" josta mennään n. 20 km:n päähän kaupunkiin yläasteelle. Siellä kaveripiiri laajentunut ja siksi en näitä kaikkia uusia kavereita tunne.

t. ap

Vierailija
22/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua arveluttaa onko tyttö siellä missä sanoo, tai muuten hyvässä seurassa, tottakai voi soittaa ja tarkistaa asian. Eipä tarvitse jälkeenpäin mietiskellä tai omia yöunia pilata. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:04"]

Mua lähinnä ihmetyttää se, että kuinka tyttö olisi menossa jollekin lähes ventovieraalle yöksi. Jos en siis tuntisi vanhempia tai edes kaveria, se herättää mun epäilykset, että teini valehtelee. Ei meidän teinit menisi koskaan kenellekään sellaiselle yöksi, jota mä en olisi tavannut. Tosin meidän teinit puhuu paljon kavereistaan ja olen heidät myös tavannut. Aivan kaikkien vanhempia en tunne. 

[/quote]

Pikkaisen luulen että riippuu myös kaveripiirien laajuudesta. Ongelmasi on aika helppo ratkaista jos sattuu omistamaan kavereiden vanhempien numerot. Ainahan voi kysyä ja varmistaa puhuuko tyttösi totta. Puhelimessa kuulee myös onko humalassa ja sen takia ei pidä suostua pelkkiin viesteihin. Sitten voi kysyä kaveria myös puhelimeen. Voit pyytää lähettämään valokuvan paikasta jossa on ja kuvassa pitää näkyä tyttö itse ja selkeästi paikka ja myös väitetty kaveri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi