Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkään koskee niin paljon, etten voi nukkua:(

Vierailija
24.07.2006 |

Alkaa olla raskaus nyt ihan lopuillaan ja tänään alkoi aivan kamala selkäkipu siivoilun seurauksena. Polttaa ja repii alaselkää, enkä meinaa päästä omin avuin sängystä ylös tai kääntää makuillaan kylkeä. Kävelykin on tuskallista. Ainoa hyvä on istuskella.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin itekin aluks voisko olla selänpuolesiä supistuksia, mutta jätin vaihtoehdon, kun tulee tuo kipu vain noustessa/kylkeä kääntäessä/kävellessä..

Vierailija
2/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskaus on jo loppusuoralla. Tosin mulla on myös useamman tunnin särkeny alamahaa ja kipu on säteilly myös reisiin. Mä toivoin, että tämä olis nyt sitä, mutta kipu helpotti kun nousin ylös. Taidan kohta luovuttaa ja mennä takaisin nukkumaan.

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui just " poltoilta" alaselässä vain. Kahdeksalta tuntui jo mahassakin... :) Yhdeltä oli poika syntynyt :)

Vierailija
4/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oiskin synnytyksen alkua! Tää on kyllä jotian aivan kamalaa tää selkäkipu ja valitin miehelle, että mitenhän sitä pystyy edes synnyttää, kun tää selkä on näin kamalan kipee.. Toivotaan, että olis " selkäsupistuksia"

ap

Vierailija
5/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sillon 41+4 :D ja se oli uskomatonta kun ne vihdoin alkoi :) pelkäsin kokoajan et ne sit yhtäkkiä loppuukin :D

Vierailija
6/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat pian nyytin syliin :)

Vierailija
8/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla enää särkee selkää. Kylläkin aika kovaa, mikään asento ei ole hyvä. Mutta se mahakipu kyllä on laantunut. Mulla jo 40+1... Toivo taitaa hiipua :(

-4

Vierailija
9/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän menee aaltoina ne kivut :)

itse katsoin pöljänä jotain vuokra-elokuvaa enkä oikein tajunnut miksi olen niin kipeä,aluksi :)

Vierailija
10/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva on jo 4 kk.

Onneksi löysin särkylääkereseptin niin saan helpotusta kunhan muu perhe heräilee :)