Selkään koskee niin paljon, etten voi nukkua:(
Alkaa olla raskaus nyt ihan lopuillaan ja tänään alkoi aivan kamala selkäkipu siivoilun seurauksena. Polttaa ja repii alaselkää, enkä meinaa päästä omin avuin sängystä ylös tai kääntää makuillaan kylkeä. Kävelykin on tuskallista. Ainoa hyvä on istuskella.
Kommentit (10)
ja raskaus on jo loppusuoralla. Tosin mulla on myös useamman tunnin särkeny alamahaa ja kipu on säteilly myös reisiin. Mä toivoin, että tämä olis nyt sitä, mutta kipu helpotti kun nousin ylös. Taidan kohta luovuttaa ja mennä takaisin nukkumaan.
Tsemppiä!!
tuntui just " poltoilta" alaselässä vain. Kahdeksalta tuntui jo mahassakin... :) Yhdeltä oli poika syntynyt :)
jos oiskin synnytyksen alkua! Tää on kyllä jotian aivan kamalaa tää selkäkipu ja valitin miehelle, että mitenhän sitä pystyy edes synnyttää, kun tää selkä on näin kamalan kipee.. Toivotaan, että olis " selkäsupistuksia"
ap
Mulla oli sillon 41+4 :D ja se oli uskomatonta kun ne vihdoin alkoi :) pelkäsin kokoajan et ne sit yhtäkkiä loppuukin :D
Toivottavasti saat pian nyytin syliin :)
mulla enää särkee selkää. Kylläkin aika kovaa, mikään asento ei ole hyvä. Mutta se mahakipu kyllä on laantunut. Mulla jo 40+1... Toivo taitaa hiipua :(
-4
nehän menee aaltoina ne kivut :)
itse katsoin pöljänä jotain vuokra-elokuvaa enkä oikein tajunnut miksi olen niin kipeä,aluksi :)
ja vauva on jo 4 kk.
Onneksi löysin särkylääkereseptin niin saan helpotusta kunhan muu perhe heräilee :)
aattelin itekin aluks voisko olla selänpuolesiä supistuksia, mutta jätin vaihtoehdon, kun tulee tuo kipu vain noustessa/kylkeä kääntäessä/kävellessä..