Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskoton mies on seksikkäämpi?

Vierailija
23.01.2014 |

Olen huomannut, että ne miehet jotka ovat uskottomimpia puolisoilleen/seurustelukumppaneilleen ovat myös suurimman kysynnän kohteena. Tuntuu kuin heistä oikein kilpailtaisiin naisten keskuudessa.

Mistäs tämä nyt sitten johtuu? Eivätkö naiset olekaan turvallisuushakuisia, vaan enemmänkin seikkailunhaluisia - vai ylipäänsä vain haluisia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä osaavat leperellä enemmän ja tekevät itsestään suuren soturin, kuin tosi mies ei tarvi liioittelua ja ei kulje baarissa naisesta naiseen ja katsovat keltä irtoo ku menee juttelee

Vierailija
2/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä lohkee helposti. Naiset tykkää iloisista antajista, ei tumpeloista pihtaajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin kierrän kaukaa sellasen äijät, jotka pettää. Just viikonloppuna yks mies oli t-paidalla tuolla pakkasessa ja pyysi meiltä kyytiä toisen muijan luokse, kun oli saanut lähtöpassit siltä toiselta. Itse asuu jossain ihan muualla. Hyi!

Vierailija
4/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksikkäämpi mun mielestä, makuasia.;)

Vierailija
5/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan koskis pitkällä tikullakaan petturiin. Eli voisit jättää ne yleistykset tekemättä.

Vierailija
6/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäämpi mies on uskoton, koska pystyy olemaan

Vierailija
7/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi niin varma. Todella susirumat miehet pettävät, jos kerrankin saavat tilaisuuden. Saavat yleensä kerran elämässään. Suositut miehet tietävät, että kaataisivat naisia, jos haluaisivat, mutta valitsevat uskollisuuden.

Tai sitten ei. Mutta en usko, että tuo pitää kategorisesti paikkaansa.

Vierailija
8/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:25"]Nämä osaavat leperellä enemmän ja tekevät itsestään suuren soturin, kuin tosi mies ei tarvi liioittelua ja ei kulje baarissa naisesta naiseen ja katsovat keltä irtoo ku menee juttelee

[/quote]

Tosi miehen tehtävä on olla soturi sekä kulkea naisesta naiseen ja jatkaa sukuaan.

Toki moni moderni mies on nynny naismainen vikisijä joka ei kiinnosta lajitovereitaan

nämä yksilöt sanovat viihtyvänsä kotona maistelemassa juustoja ynnä rypäleitä vaimon ja tuttavapariskunnan kanssa sen sijaan, että olisivat oluenjuonnin, sikareiden polttamisen, nuorten naikkosten naurattamisen ja politiikkakeskustelun lomassa mittelemässä voimiaan muiden miesten kanssa. Tosiasiassa kyseisellä yksilöllä ei ole vaihtoehtoja

lauma on hylännyt hänet

Vierailija
9/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nössö edes saa tilaisuutta pettämiseen. Pitää ensin saada suhde ja sitten vielä toinen siihen päälle!

Vierailija
10/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäseksikästä, jos miehellä ei ole sen vertaa luonteenlujuutta, että pysyy uskollisena.

Vierailija
11/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomassa naisessa puolestaan ei ole mitään seksikästä. Mielenkiintoisia nämä sukupuolierot. T: Mies

Vierailija
12/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan Juliet Jonesin sydän lauloi -80 luvulla..Miksi naiset aina rakastuvat renttuhin.

Kai semmoinen "renttumainen" komea, voimakas mies on naisen mielestä seksikkäämpi kuin joku tietokonetta nysväävä kiltti perus-perheenisä.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että nainen haluisi semmoisen rentun kanssa olla, mutta kai se seksikkäämpi on?

Vierailija
13/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskottomuus ektään seksikkääksi tee. Itse en ainakaan sekaannu varattuihin ja tuollaisiin. Noissa miehissä on joku muu piirre joka tekee heidät vetovoimaisiksi, ehkä leveät hartiat yms. olemus. On olemassa naisia jotka kokevat varatun houkuttelevaksi ja voiton jostakin toisesta naisesta haasteeksi ( samoin tuollaisia miehiäkin on), mutta muuten uskon, että kyseessä on jonku naisia kiinnostavan piirteeen omaava mies.

Itse tiedän yhden jonka kroppa on todella hyvä ja osaa puhella naisten kanssa ja hänellä sitten on veivausta joka puolella ( itse en tuohon vipuun mene).

Toinen on sellainen miehekkään suojelevan oloinen joka saa naiset ansaan rehdin oloisella olemuksellaan ja totuus sitten paljastuu  myöhemmin.

Vierailija
14/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös massamurhaaja Breivik sai säkkikaupalla rakkauskirjeitä. Ja nyt Bieberkin on narahtanut huumeista, mikä todennäköisesti vain lisää suosiota tyttöjen keskuudessa. Surullista. En yhtään ihmettelisi jos ihmiskunta rappeutuu takaisin keskiajalle, kun naiset pariutuvat vain epäkelpojen yksilöiden kanssa. Saisiko tuota naisten miesmakua korjattua jollain geenihoidolla?

Vierailija
15/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jopa ylpeilevät sillä että kumppanillaan on villi menneisyys. Se on ollut sen ja sen ja sen ja yhden julkkiksen kanssa.