Minkälaisista miehistä te yleisestiottaen pidätte?
Millaisista miehistä te tykkäätte? Nämä on kaikkien omia mielipiteitä, että ei niistä kauheasti kannata loukkaantua. Sen lisäksi tässä tarkoitan sellaista unelmaa, että todellisuudessa sä voit kyllä tietenkin tykätä miehistä, jotka on erilaisia kuin toivomukset.
Olen itse nainen. Pidän sellaisista mieheistä, joilla on vähän korkeampi ääni, että ei ihan sellainen bassonmatala, mutta ei myöskään tavanomaisen naisen ääni. Siitä huomaa kyllä, että se on miehen ääni. Mies, jolla ei ole liikaa lihaksia, mutta ei ole myöskään vaarallisen hoikka.
Kaikista eniten pidän hyvästä luonteesta. Kun luonne on hyvä, ulkonäkö menettää täysin arvonsa. Hyvään luonteeseen kuuluisi esimerkiksi arvostaminen, kannustaminen, positiivisuus, mutta myös rehellisyys. Eikä myöskään mitään ylimääräistä myötäilyä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen stereotyyppinen nainen, enkä häpeä myöntää sitä. Pidän jääkaappipakastimen kokoisista miehistä, joilla on leveät hartiat ja isot lihakset ympäri kroppaa. Ja tykkään siitä, että on vatsaa. Plussaa tuuheasta ja tummasta kokoparrasta ja rintakarvoista. Silmien pitää olla vihaiset, mitään koiranpentusilmää en jaksa katsella.
Luonteesta tulisi löytyä sarkastinen ja sopivan sairas huumorintaju, realistisuus, empaattisuus. Luotettava ja vakaa pitää olla. Mieluummin hiljainen ja syrjäänvetäytyvä kuin suuna päänä äänessä koko ajan.
Otit kantaa ääneen. Pidän käheästä ja matalasta äänestä, sellaisesta murinasta.
Ja itsevarmuus on se kaiken a ja o.
Antakaa sataa niitä alapeukkuja.
Kuvailit minut, vaimoa kyllä kuulemma ärsyttää pari noista ominaisuuksista. Kaikki eivät tykkää itsevarmoista miehistä :D
Miehillä vinkiksi, jos haluatte kunnon hartiat, harrastakaa soutua. Paljon.
Muistutatko paljonkin ulkoisesti RDR2:n Billiä?
Sellainen jonka kanssa tahtois leikkii. Raitis. Älykäs ja hyväntahtoinen. Oma pää ja elämä kasassa.
N46
Sellaisesta joka panee ja pussaa.<3
Suunnilleen itseni pituinen (noin 170cm), eksentrinen ja luotettava miestyyppi. Sellainen, jolla on rikas vilpitön muttei kuitenkaan naiivi suhtautuminen maailmaan. Velvollisuudentunto ja tunnollisuus ylipäätään ovat hieno juttu.
Äkäisen oloiset, lihaksikkaat tai muuten vain kovin maskuliiniset miehet tekevät minut vain varautuneeksi. En osaa oikein olla enkä flirttailla sellaisten kanssa.
Ujous on minusta viehättävää! Jos ujo uskaltautuu kohteliaasti flirttailemaan, se sykähdyttää. Ei tarvi olla edes komea.
Ei ole mitään muuta yhdistävää tekijää ollut kuin penis... Ihan laidasta laitaan ne on olleet, joista olen pitänyt.
Ulkonäöllisesti ei oikeastaan väliä, mutta olen huomannut seurustelevani aina sellaisen kanssa, joka on ihan semmonen tavallinen ja enemmän ja vähemmän "iskävatsallinen", eli jonkinsortin pömppis löytyy. Eli ei treenattu tai muutoinkaan saliharrastaja, mutta aina ovat miehet tykänneet joko metsästää tai reissata metiköissä. Jostain syystä kaikilla miehilläni on ollut jokseenkin monimutkainen suhde vanhempiin, en osaa sanoa heijastuuko se jotenkin miehessä tai sitten parisuhteessa, ei ainakaan niin, että se tulisi jotenkin ilmi. Paitsi että kaikki mieheni ovat olleet minun vanhempiini yhtä rakastuneita kuin minuun :D Luonteeltaan on pakko sitten olla jotenkin persoonallinen, eli pitää olla jotain siinä luonteessa, joka saa kiinnostumaan enemmän. Ei saa roikkua minussa, vaan pitää olla omaakin elämää. Tietyllä tapaa mystinen, mutta ei salaileva. Eikä kaikkea tarvitse heti kertoa, mutta koska itse olen rauhallinen kuuntelija, on nuo miehet tupanneet aina pölpöttämään reilusti enemmän kuin minä. Nykyinen mieheni, jonka kanssa 9v jo taivallettu samaa matkaa, niin tuntuu että joka päivä opin siitä jotain uutta.
Ja ei, raha ei kiinnosta hevonvattuakaan. En itseasiassa tiedä paljon miesystävät ovat tienanneet, sillä raha ei vain kiinnosta eikä siitä yleensä puhe ole ollutkaan, kun kuitenkin omat rahat ja omat menot.
Minun silmissäni hyvännäköinen (poikkeaa valtavirran komeuskäsityksestä) ja halukas tuottamaan mulle nautintoa seksissä ja antaa usein. Rauhallinen.
Hellä, rakastava, jaksaa myötäelää siinä mitä minä koen. Huomio arjessa ja antaa omaa tilaa.
Jos vapaa-aika ei pyöri kaljan ympärillä, niin se on jo iso plussa. Miten osa-aikajuoppoja onkin niin paljon.