Minkälaisista miehistä te yleisestiottaen pidätte?
Millaisista miehistä te tykkäätte? Nämä on kaikkien omia mielipiteitä, että ei niistä kauheasti kannata loukkaantua. Sen lisäksi tässä tarkoitan sellaista unelmaa, että todellisuudessa sä voit kyllä tietenkin tykätä miehistä, jotka on erilaisia kuin toivomukset.
Olen itse nainen. Pidän sellaisista mieheistä, joilla on vähän korkeampi ääni, että ei ihan sellainen bassonmatala, mutta ei myöskään tavanomaisen naisen ääni. Siitä huomaa kyllä, että se on miehen ääni. Mies, jolla ei ole liikaa lihaksia, mutta ei ole myöskään vaarallisen hoikka.
Kaikista eniten pidän hyvästä luonteesta. Kun luonne on hyvä, ulkonäkö menettää täysin arvonsa. Hyvään luonteeseen kuuluisi esimerkiksi arvostaminen, kannustaminen, positiivisuus, mutta myös rehellisyys. Eikä myöskään mitään ylimääräistä myötäilyä.
Kommentit (31)
Femaccio kirjoitti:
En tykkää miehistä. Hyi!
Sitten ei varmaan tarvitse kommentoida mitään. Muutenkin toi on vähän rasistista miehiä kohtaan. Kysyin heiltä, jotka tykkäävät miehistä.
Rich rich rich money money money, vaikka pitäähän rahan lisäksi antaa vähn huomiooki
Olen stereotyyppinen nainen, enkä häpeä myöntää sitä. Pidän jääkaappipakastimen kokoisista miehistä, joilla on leveät hartiat ja isot lihakset ympäri kroppaa. Ja tykkään siitä, että on vatsaa. Plussaa tuuheasta ja tummasta kokoparrasta ja rintakarvoista. Silmien pitää olla vihaiset, mitään koiranpentusilmää en jaksa katsella.
Luonteesta tulisi löytyä sarkastinen ja sopivan sairas huumorintaju, realistisuus, empaattisuus. Luotettava ja vakaa pitää olla. Mieluummin hiljainen ja syrjäänvetäytyvä kuin suuna päänä äänessä koko ajan.
Otit kantaa ääneen. Pidän käheästä ja matalasta äänestä, sellaisesta murinasta.
Ja itsevarmuus on se kaiken a ja o.
Antakaa sataa niitä alapeukkuja.
Keski-ikäisistä, perheellisistä, naimisissa olevista, hyvässä duunissa..
Kaikki em. ominaisuudet pitää olla.
Ystävällinen, älykäs, luotettava, hauska.
Ei viiksiä, tatuointeja eikä läskiä.
Luonnossa viihtyvä ja selviytymiskykyinen, kipupisteensä kohdannut ja hoitanut.
Mukavasta, huumorintajuisesta ja ihan fiksusta tavismiehestä. Puhuu ja pussaa ja tykkää viettää aikaa yhdessä. Tietysti saa olla myös omat jutut ja harrastukset. Ja niin ettei se työ ole koko elämä, jota tehdään yötä päivää vaan aikaa on olla myös kotona.
Itsenäinen mies, jolla on omat juttunsa, eikä ole koko ajan lahkeessa kiinni kerjäämässä huomiota.
Älykkyys, huumorintaju, itseironisuus ja hyväntahtoisuus on yhdistelmä, joka vie jalat alta.
Sellaisista joilla on ystävälliset silmät ja hymy, ovat huomioivia ja jossain määrin herkkiä. Pystyvät nauramaan itselleen. Ulkoisesti pidän lihaksikkaista ja ruskeasilmäisistä ja pitkäripsisistä miehistä. Eivät kuitenkaan ole millään konkreettisella vaatimuslistalla, jokainen on yksilö ja voi viehättää omalla tavallaan. Kieltolistalla sitten onkin useampia asioita. :d
Vierailija kirjoitti:
Olen stereotyyppinen nainen, enkä häpeä myöntää sitä. Pidän jääkaappipakastimen kokoisista miehistä, joilla on leveät hartiat ja isot lihakset ympäri kroppaa. Ja tykkään siitä, että on vatsaa. Plussaa tuuheasta ja tummasta kokoparrasta ja rintakarvoista. Silmien pitää olla vihaiset, mitään koiranpentusilmää en jaksa katsella.
Luonteesta tulisi löytyä sarkastinen ja sopivan sairas huumorintaju, realistisuus, empaattisuus. Luotettava ja vakaa pitää olla. Mieluummin hiljainen ja syrjäänvetäytyvä kuin suuna päänä äänessä koko ajan.
Otit kantaa ääneen. Pidän käheästä ja matalasta äänestä, sellaisesta murinasta.
Ja itsevarmuus on se kaiken a ja o.
Antakaa sataa niitä alapeukkuja.
Kuvailit minut, vaimoa kyllä kuulemma ärsyttää pari noista ominaisuuksista. Kaikki eivät tykkää itsevarmoista miehistä :D
Miehillä vinkiksi, jos haluatte kunnon hartiat, harrastakaa soutua. Paljon.
Ikävä sanoa näin, mutta miehen pankkitilin saldo kiinnostaa enemmän kuin mies itse.
Mitä enemmän muistuttaa Henry Cavillia, sitä enemmän tykkään.
Hoikista, feminiinisistä, sellaisista, jotka ovat kiinnostuneita naisista myös ihmisinä (tärkein ominaisuus), matala tai ei ainakaan korkea ääni, enemmän pidän pitkätukista kuin bodareista. Tiukan linjan bodareista en pidä oikeastaan ollenkaan. Itsekin olen hieman boheemi tyyliltäni ja pitkätukkainen nainen, mutta rehevä nainen, en pieni ja hento. Jos mies on älykäs ja tulemme henkisesti toimeen, moni asia ulkonäössä on toisarvoista.
Iso ja rauhallinen. En osaa luetella tarkemmin :D
Rikkaista.