Tiina Jylhän "upea" vartalo, omg...
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014012317959434_vi.shtml
luoja, luoja, luoja....sanat eivät riitä kuvaamaan järkytystäni. Onko tuo kaunista?????
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 17:30"]Mä oon aina miettinyt että onko se todella syntyperäinen nainen.
[/quote]
No varmaan on. Kts vanhoja kuvia, oli upea.
Mulla tulee hirviö mieleen naamasta. Mutta kroppa on kiva. Kuitenkin uskoisin, että luomua "naisessa" ei ole mitään. Hän oli sata kertaa kauniimpi ennen, mutta jos tuo ulkonäkö tekee hänet onnelliseksi, niin ei ole multa pois! En ole kyllä kateellinenkaan, vaikka hän niin näyttää itse luulevan.
Harva ois kateellinen.
Mieluummin oon naturelli.
Hänen kanssaan saman ikäisenä olen mieluummin tälläinen läski mummo iloisella ryppynaamalla, jota uskaltavat vielä vanhemmat mummot ja lapsetkin lähestyä. Eikä tarvitse esitellä lehdissä alastonta kroppaani, on muutakin elämää. Ja sitten se kateuskortti, miksi ihmeessä kadehtisin noin itsestään epävarmaa eläkeikää lähestyvää naista.
Voi kun oli kivan näköinen joskus. Katsoin vanhoja kuvia. Sääli.
Onkohan se oikeesti mies? Näyttää ihan mieheltä, jolta poistetti vehkeet ja laitettu silarit. Naamaa myöten.
No joo...ei sekään ihan, noh, luonnolliselta näytä. X)
Mulle tulee tuosta kyllä niin rumia ajatuksia etten kehtaa tänne kirjoittaa. Tulee vielä kunnianloukkaussyyte :(
Mikä noissa rinnoissa on? Silarit joo, mutta miten ne on tommoset...pallot?
Hänelle ollaan kuulemma kateellisia....
Rinnat eivät miellytä mua, mutta mitä ihmeen vikaa tuossa kropassa on?
Kasvot ja rinnat ei, muu kroppaa näyttää hyvältä.
No on se 51-vuotiaan kropaksi tosi hyvä! Millainen kroppa sulla on?
Eikö sillä pelota että tisut poksahtaa? :O siltä ne nimittäin näyttävät! Ja mitä raukan kasvoille on tapahtunut? En voi olla kateellinen hänen kropastaan, koska naama näyttää siltä niin kuin olisi turpaansa saanut ja pahasti. Olen pahoillani hänen puolestaan :/
Tuohan näyttää ihan transulta
Respect siitä että on noin hyvät lihakset saanu. On vissiin tehty töitä oikein urakalla. Sääli vaan että rinnat on kaksi epämäärästä silikooni palloa. Ja kulmakarvat vois kyllä piirtää kohdilleen eikä tonne keskelle otsaa
Kaikille appelsiini-ihosta kärsiville kuvat voi tuoda lohdutusta (tai epätoivoa), että noinkin timmissä kunnossa olevalla on reisissä selluliittiä. Ehkä sen pitää vain antaa olla.
Minusta TJ oli ennen viehättävämpi ja naisellisempi. Nyt kasvot ja kroppa on jotenkin räytyneen näköiset. Polvien nahka roikkuu, kun vanhalla ämmällä ja ääni on madaltunut möreämmäksi. Hän on muokannut itseään liikaa maskuliiniseen suuntaan. Pelottava ilmestys.
Mä oon aina miettinyt että onko se todella syntyperäinen nainen.