Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskat joulun tv-ohjelmat!

Vierailija
24.12.2013 |

Kyllä on taas kelvotonta ohjelmaa telkkarissa jouluaattona. Miljoonat virittäytyvät toiveikkaina taajuuksille, mutta mitä on tarjonta? Joku Mennyt maailma neverheard-näyttelijöineen, paskaakin paskempi Uuden päivän joulu neverheard-laulajineen ja jenkkituotantoja tyyliin Mustesydän (WTF??!) ja Kurjat kuppilat USA. Joulukonsertitkin täysin luokattomia - katsoiko kukaan Joulun tähdet Vantaalla? Nytkin joku musta hemmo heiluu konsertissa Yle Femmalla. Ei näin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Vierailija
2/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin

Vierailija
4/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Itse olen katsellut eilen ja tänään Ruotsin kanavia, sieltä on tullut monta ohjelmaa.

Vierailija
5/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, samaa mieltä minäkin.

Vierailija
6/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Valmont.

Vierailija
7/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Ruotsissa osataan näemmä tehdä ja tuottaa laadukkaita tv-ohjelmia. Katsoin esimerkiksi Femmalta iltapäivällä Julkonsert i Slottskyrkan -konsertin, tosi ihana! Hyvät esiintyjät ja esim. prinsessa Victoria luki jouluevankeliumin.

Vierailija
8/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on Youtube. Kuuntelen ihanaa joulumusaa :)

Vierailija
9/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on katsoa televisiota? Eikö ole muuta tekemistä? Miksette etsi vaikka internetistä jotain mielenkiintoisempia tv-kanavia? Minulla ei ole edes televisiota. Ihan turha laite. Jos joskus harvoin haluan katsoa jotain Ylen kanavaa, se onnistuu läppäriltä.

Vierailija
10/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta tekemistä, jos ei halua viettää joulua kännisten sukulaisten kanssa! Tai vaikka viettäisikin, aattoiltana monilla on aikaa katsella telkkaa joulupöydän antimien jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi