Mikä idea on tukkia liikenne tasa-arvoisessa risteyksessä??
Jos sinun oikealta tulee 20 autoa niin miksi ihmeessä pitää ajaa sillä kikottimella KESKELLE risteystä ja näin tukkia vasemmalta tulevan letkan ajo??!!
Jos jäisit tossa tilanteessa risteyksessä niin, että vasemmalta tulevat pääsevät ohitsesi ei liikenne tukkeutuisi sekavaksi massaksi autoja. Mikään ole niin vittumaista kun tommosen autoilijan takia seisova liikenne. Ei mulla muuta, kiitos!
Kommentit (4)
Mä en oo törmännyt moisiin keskellä risteystä seisoviin. Onneksi.
Eikö niissä risteyksissä ole yleensä monta valoa? Eli jos ajaa ekan valotolpan ohi, niin tien toisella puolella on vielä ainakin yksi valo näyttämässä saako mennä vai ei?
Ne on näitä itsekkäitä "mullapa on etuajo-oikeus" tapauksia! Mua sapettaa ne kuskit, jotka ei tajua risteysalueella pysähtyä jos viereinen auto on pysähtynyt päästääkseen jalankulkijan taikka ennen suojatietä pysäköityjen autojen viereen pysähtymisen tarkoitusta tajuamattomat.
Miksi pitää ajaa 80km/h alueella 60?
Jos et uskalla ajaa, niin mene bussilla, jos ei mene bussia niin kävele, jos et jaksa kävellä niin älä lähde ollenkaan.
Itsehän en tuki. Jotkut vaan eivät osaa liikennesääntöjä. Mun kaveri ajaa sillei risteyksessä jossa pitää väistää vastaantulevia että kun valot palaa vihreää niin tämä kaveri ei aja siihen keskelle vaan jää liikennevalojen taakse. Ja kun kerran siitä mainitsin että sä voit ajaa tohon keskelle oottamaan. Niin se vastas: mut en mä voi ajaa kun en tiiä ajanko sit punasia päin. :D ja sit ootettiin siinä risteyksessä varmaa vartti. Sit kehtas haukkua takana olevia jotka tööttäs.. :D