Kerronko miehelle nettisuhteestani?
Meillä oli miehen kanssa parisuhdekriisi, mikä kesti muutaman vuoden ajan. Nyt olemme saaneet suhteen taas toimimaan.
Tuona aikana aloitin “suhteen” erään toisen miehen kanssa ihan vain netissä, emme ole koskaan tavanneet. Tämä yhteydenpito jatkuu vieläkin. Jotenkin minun on vaikea katkaista välejä kokonaan. Koen jatkuvaa huonoa omaatuntoa, mutta sorrun aina uudelleen.
Ymmärrän, että minun pitää lopettaa tuo yhteydenpito. Kaipaisin mielipiteitä kannattaako minun kertoa miehelleni asiasta vai vaieta?
Kommentit (39)
En kertoisi, miksi repisin auki mitään mikä on kunnossa?
Oletteko harrastaneet nettiseksiä?
Kaikkea ei tarvitse sille toiselle kertoa. Paitsi jos haluat että mies v*ttuilee siitä sinulle niin pitkään kunnes sitten eroatte. Kokemusta nimittäin on. Jos voisin itse vetää sanat takaisin, niin tekisin sen. Luulin että kaikki pitää kertoa tässä ja nyt ja sitten on asiat hyvin, no ei ne ole eikä tule. Mutta, oma on päätöksesi. Tsemppiä siihen.
Miksi? Jos olet ollut vuosia tekemisissä vain netissä, ei sinulle ole mitään suhdetta.
Tiedät että miehesi repii pelihousunsa kun kuulee tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei tarvitse sille toiselle kertoa. Paitsi jos haluat että mies v*ttuilee siitä sinulle niin pitkään kunnes sitten eroatte. Kokemusta nimittäin on. Jos voisin itse vetää sanat takaisin, niin tekisin sen. Luulin että kaikki pitää kertoa tässä ja nyt ja sitten on asiat hyvin, no ei ne ole eikä tule. Mutta, oma on päätöksesi. Tsemppiä siihen.
Olisiko ollut parempi elää valheessa ilman oikeaa henkistä läheisyyttä? Ja sitten joku kaunis päivä kun aisa olisi paljastunut miehelle, niin olisi helvetti ollut irti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos olet ollut vuosia tekemisissä vain netissä, ei sinulle ole mitään suhdetta.
Tuo on henkistä pettämistä. Eikös se ollut sitä vielä pahempaa kuin vain kevyt irtoseksi?
Jos sinun pitää asiaa kysyä tiedät ettet voi pidemmän päälle elää noin. Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. Jos toisen kanssa ei voi avoimesti puhua jostakin asiasta, joka vaikuttaa noinkin isosti siihen omaan elämään on luottamuksen ja avoinmuuden pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on henkistä pettämistä. Eikös se ollut sitä vielä pahempaa kuin vain kevyt irtoseksi?
Eli nämä keskustelut toisen miehen kanssa netissä ovat ”suhde”?
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi, miksi repisin auki mitään mikä on kunnossa?
Onko sellainen suhde kunnossa, jossa joutuu miettimään tämän tyyppisiä asioita? Miksi aloittaja edes miettisi tätä asiaa, jos kaikki olisi kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se vaikuttaa omaan parisuhteeseen, sitä pitää salata, siitä on riippuvainen ja sillä on vaikustusta omaan elämään se on silloin ihmissuhde, jolla on jonkin asteinen merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se vaikuttaa omaan parisuhteeseen, sitä pitää salata, siitä on riippuvainen ja sillä on vaikustusta omaan elämään se on silloin ihmissuhde, jolla on jonkin asteinen merkitys.
Okei. Minulle on eräs mies sanonut että netttisuhde ei todellakaan ole mitään, ei edes ihmissuhde. Uskoin.
Nettisuhde ,jossa ei olla edes tavattu, ei mielestäni ole mikään oikea suhde vaan pelkkää haihattelua yksinäisille. Aivan turha kertoa siitä, mutta lopettaa se kyllä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Nettisuhde ,jossa ei olla edes tavattu, ei mielestäni ole mikään oikea suhde vaan pelkkää haihattelua yksinäisille. Aivan turha kertoa siitä, mutta lopettaa se kyllä pitää.
Miksi se pitää lopettaa jos ei kerran ole mitään? Tässä ei ole logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
eli yksinäinen on kiintynyt johonkin ihmiseen...
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittajan sitten pitää se lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittajan sitten pitää se lopettaa?
Ei tarvitse lopettaa. Se on ”ei mitään” josta saa mielihyvää. Voisiko parempaa olla?
Vähän aikaa täällä oli saman tyyppinen tarina, jossa vaimo paheksui miehensä nettituttavuutta ja se tyrmättiin täysin.
Mieti ap, että jos miehelläsi olisi netissä naisystävä ja he kirjoittelisivat samoin kuin sinä nettimiehen kanssa, niin olisik se ok?
Minusa se on henkistä pettämistä.
Jos hyväksyisit sen niin jatka ihmeessä. Minä en kyllä tuollaisesta tykkäisi.
Olet dialogissa pään sisäisen minäsi kanssa ja tiedät, että teet väärin miestäsi kohtaan = petät miestäsi.