Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus ilman alkuhuumaa? Onko olemassa?

Vierailija
23.01.2014 |

Mies sanoo rakastavansa minua, muttei koskaan ole kanssani kokenut rakastumista ja sitä että perhoset lentelisivät vatsassa. Suhteemme on syventynyt ystävyydestä rakkaudeksi ja seksi on upeaa. Voiko tällainen kestää, jos se "jokin" mitä mies ei osaa nimetä, puuttuu!?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi kestää paremminkin, kuin jokin, mikä perustuu lähinnä aivokemiaan ja hiipuessaan voi joillakin romahduttaa koko rakkauden elämyksen, toisin sanoen kuvitellaan että nyt se rakkaus sitten kuoli. 

Vierailija
2/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh tietty voi. jokainen tuntee ne perhoset omalla tavallaan? toisaalta voi olla niin että se liekki lepattaa superliekillä ja suhde sammahtaa piankin.

oma kokemus on että tavatessani mieheni vähän kipinöi ja meinasi kuitenkin sammahtaa, mutta jaksoin tutustua tarkemmin ja suhde on kestänyt 5v. mies taas tuntuu nyt vasta "tottuneen" minuun ja pitää puolisona eikä tyttöystävänä.

lepatukset on kivoja mutta minulla ne ainakin lopahti joskus teini-iän jälkeen :) joillain voi kestää pitempään ja jaksaa kipinöidä, minä taidan olla muutaman pitkän suhteen jälkeen kyyninen. kaverini taas odottaa vain hirveitä kipinöitä ja jalat-alta-fiilistä ja monta mukavaa miestä ja luultavasti hyvää suhdetta on mennyt sen vuoksi ohi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla, kunhan miehesi ei haikaile "sen jonkin" perään.

Vierailija
4/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ollaan oltu nyt 12 vuotta naimisissa ja yhteen mentin aikanaanenemmän järkisyistä. Ainakaan omalta puoleltani ei mitään ihastumista ollut. Viihdyin vaan mieheni seurassa ja ollaan saman oloisia ihmisiä. Halusin perheen ja aika sen perustamiseen alkoi olla loppumetreillä. En ollut melkein 40 vuoden ikään mennessä löytänyt sopivaa aviomiestä ja isää tuleville lapsille. Ihastuksia ja ensihuumaa oli tullut kyllä koettua monta kertaa, mutta ei ne kestä. Olen tosi tyytyväinen ja siltä mieskin vaikuttaa. Suhde on vakaa ja olemme toistemme parhaat ystävät ja seksielämäkin on ihan ok.

Vierailija
5/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Itse olimme ekat pari vuotta mieheni kanssa ihan hulluina huumasta ja edelleen pian 20 yhteisen vuoden jälkeen on tietty kipinä.

Mulla on yks kaveri joka ajautui miehensä kanssa yhteen yhden illan jutun jälkeen. Ensin mies ei edes ollut kovin kiinnostunut. Ja kaverini sanoi että ei heillä ole ollut sellaista rakastumisen huumaa. Ovat silti olleet melkein yhtä kauan yhdessä kuin minä ja mieheni.

Eikös se osoita että silläkin tavalla suhde toimii. Hyvin vaikuttavat viihtyvän yhdessä.

Vierailija
6/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut kummallakaan erityisen voimakasta alkuhuumaa, vaan lähinnä ajauduimme yhteen mukavuussyistä, mutta nyt on 15 vuotta takana ja menee paremmin kuin koskaan.

Vierailija
7/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että tuollaisessa ulkoiset tekijät vaikuttavat enemmän. Esim. lapseton mies + yh-mamma -suhteissa rakkauden huuma saa sietämään toisen miehen siittämiä lapsia.

Vierailija
8/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 08:29"]

Mies sanoo rakastavansa minua, muttei koskaan ole kanssani kokenut rakastumista ja sitä että perhoset lentelisivät vatsassa. Suhteemme on syventynyt ystävyydestä rakkaudeksi ja seksi on upeaa. Voiko tällainen kestää, jos se "jokin" mitä mies ei osaa nimetä, puuttuu!?

[/quote]

Meillä on kestänyt 18 vuotta ja väittäisin että paremmin kuin useimmilla av palstalaisilla - ainakin mitä lukee pihtaamisista, vallankäytöstä ja pahasta olosta parisuhteessa.

Olen kuten miehesi, ne perhoset ja kuumin kemia puuttuu väliltämme ja alussa tuntuikin hassulta olla yhdessä/sängyssä parhaan kaverinsa kanssa. Mutta muutamassa vuodessa tajusin että tuo ystävyys ja kumppanuus olikin syvää ja kestävää rakkautta joka kantaa ikuisesti:)

Mun miehelle mä olen se "märkä uni", ehkä se on pitänyt meidän suhteen aktiivisena ja tuoreena - hän jaksaa aina innostaa mua kaikessa:D Seksi on meilläkin upeaa ja sitä on reilusti!

Se mikä tässä on positiivisinta - tässä ei ole ollenkaan sellaisen repivän intohimoisen rakkauden epätoivoa ja ahdistusta. Pelkkää nautintoa ja luottamusta puolin ja toisin vaan:D

Vierailija
9/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 08:47"]

Oon miettinyt samaa. Itse olimme ekat pari vuotta mieheni kanssa ihan hulluina huumasta ja edelleen pian 20 yhteisen vuoden jälkeen on tietty kipinä.

Mulla on yks kaveri joka ajautui miehensä kanssa yhteen yhden illan jutun jälkeen. Ensin mies ei edes ollut kovin kiinnostunut. Ja kaverini sanoi että ei heillä ole ollut sellaista rakastumisen huumaa. Ovat silti olleet melkein yhtä kauan yhdessä kuin minä ja mieheni.

Eikös se osoita että silläkin tavalla suhde toimii. Hyvin vaikuttavat viihtyvän yhdessä.

[/quote]

Mullakin on ystävä joka raskautui parin viikon suhteesta. Ovat olleet melkein 20v yhdessä ja ihan ok menee. Rakastavat toisiaan kumppaneina mutta ymmärtääkseni eivät ole fyysisessä kanssakäymisessä olleet pitkään aikaan. Kumpikin on todella sitoutunut perheeseen ja lapsiin. Eivät silti ole onnettomia

Vierailija
10/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa, meillä ainakin mun puolelta. 25 vuotta oltu yhdessä, ja hyvin mennyt ja tuntuu vieläkin menevän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme