Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virallinen Paskanjauhamisketju

Vierailija
23.01.2014 |

Kerro täällä omasta elämästäsi, viimeaikaisista puuhistasi ja tulevaisuudensuunnitelmistasi, sellaisena versiona kuin haluaisit sen kerrottavan muille. Eli jauha kunnolla paskaa, vedä mutkat suoriksi ja purista sokerikuorrutukset vielä päälle.

Mä voin aloittaa.

Olen edelleen sinkku mutta mikäpä tässä ollessa, ihanaa kun on aikaa itselle ja saa täysillä panostaa omiin unelmiinsa ja kehittyä ihmisenä. Eihän se parisuhde ole mikään menestyksen mittari vaan ihan yliarvostettu elämän osa-alue näinä päivinä, sääliksi käy niitä jotka rakentavat itsetuntonsa sellaisen varaan. Opiskelut maistuu ja tulevaisuus innostaa, olen todella motivoitunut starttaamaan urani ja pelkkä työmarkkinnoiden ajattelu herättää luontaisen kilpailuviettini. Nytkin päivitän jatkuvasti mollin sivuja, teen tiedusteluja ja hion CV:täni löytääkseni haastavan ja alalleni sopivan kesäduunipaikan. En tosiaankaan aio palata enää suhteilla saatuun leppoisaan toimistotyöhön jossa en saa hyödyntää todellista potentiaaliani. Aion muuten saada romaanikäsikirjoitukseni julkaistua ja työstän tekstejäni aina kun vaan ehdin opiskeluiltani ja muilta riennoilta. Ei jää aikaa netissä roikkumiseen ja kaikenmaailman sarjojen tuijotteluun, mieluummin luen vaikka hyvää kirjaa ja sivistän itseäni. Olinhan toki dieetillä tuossa syksyllä, mutta mistään retkahduksesta ei voi puhua vaikka palasin normaaliin ruokavalioon. Nyt olen vaan unohtanut kaikki laihdutushömpötykset ja hyväksyn itseni sellaisena kun olen. Ulkonäkö ei ole tärkeää, pääasia että on terve asenne ruokaan ja että liikunta on osa normaalia arkea, niinkuin minulla nyt tilanne onkin. Kateus on myös taakse jäänyttä elämää, aivan lapsellista ja turhaa verrata itseään ystäviinsä ja tuntea katkeruutta pinnallisten seikkojen takia.

Ei saatana, tätä voisi jatkaa loputtomiin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi