Juttele pari sanaa naisen kanssa, joka on juuri pettänyt miestään.
Kommentit (45)
Teki ihan hirveästi mieli. Mies oli tosi seksikäs ja ihana. En aio kertoa miehelleni ehkä ikinä. Ellen sitten joskus paljon myöhemmin.
Ap
miksi? en muutenkaan käsitä, sitä miksi pitää pettää; miks ei voisi vain erota? en tahdo ketään tässä haukkua tai jeesustella mutta silti
En minä erota ole halunnut vaan halusin seksiä toisen miehen kanssa. Niissä on vissi ero.
Ap
Sallisitko miehellesi oikeuden harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, jos se olisi hänestä vaan niin seksikäs ja ihana?
En sallisi miehelleni sitä oikeutta. Se tuntuisi pahalta. Siksi en kerro miehelleni.
Ap
what goes around, comes back around.. Onneks karman laki pitää huolen näistä asioista. Ei mulla muuta. :)
Niinpä. Mä olin se, joka haki hyvitystä.
Ap
No mitäs nyt, harmittaako tai kaduttaako yhtään? Vai oliko ainoastaan positiivinen kokemus?
Entäs meinaatko pettää uudelleen?
Oliko eka kerta kun petit miestäsi? Voiko ruveta jossain vaiheessa kaduttaa? Onko tämä jonka kanssa petit varattu vai vapaa?
Mitäs jos tämä petoskumppanisi paljastaa tunnontuskissaan miehellesi?
Onko teillä suhteessa kaikki hyvin, seksiä ja läheisyyttä sekä kommunikaatiota tarpeeksi?
Ainakaan vielä ei kaduta yhtään. Kokemus oli hyvä. Mies on vapaa eikä taatusti paljasta miehelleni mitään. Voisin uusia kokemuksen, mutta en tiedä, tuleeko todellista tilannetta vastaan. En halua ketä tahansa.
Ap
Ja oli eka kerta. Meillä on suhteessa paljon seksiä mutta kommunikaatio tökkii pahasti.
Ap
-ap- llinjasi vähän provokaatioissa lipsuu. Mutta on tietenkin olemassa harvinainen pallojuusto, jotta ON Olemassa joku - eli: jonkunkaverisi puolesta kahvia paahdat! Ja vieläkin asteroidivyöhykkeen takaa.
- Cobalt - tahtoisi joskus siirtää aikaa kanssasi teetä nauttien n. vartticenturion taakse vissiinsiin. =D
ole varovainen.. Mulla oli suhde miehen kaverin kanssa, yritettiin olla niin varovaisia kuin mahdollista, nähtiin kaverilla kun mies oli töissä.. No eiköhän tuo ollut jonkun gps-laitteen laittanut mun autoon ja sit katsellut missä oon, ja tuli oven taakse. Kaks viikkoa sain aikaa pakata kamat yhteisestä asunnosta ja kaverit käänsi selkänsä. Tuollaiset tapaukset tulee yleensä jossain vaiheessa tietoon eikä pääty hyvin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 01:42"]
ole varovainen.. Mulla oli suhde miehen kaverin kanssa, yritettiin olla niin varovaisia kuin mahdollista, nähtiin kaverilla kun mies oli töissä.. No eiköhän tuo ollut jonkun gps-laitteen laittanut mun autoon ja sit katsellut missä oon, ja tuli oven taakse. Kaks viikkoa sain aikaa pakata kamat yhteisestä asunnosta ja kaverit käänsi selkänsä. Tuollaiset tapaukset tulee yleensä jossain vaiheessa tietoon eikä pääty hyvin.
[/quote]
Joopa joo, kukaan ei asentele gps laitteita puolisonsa autoon. keksi parempi..
Miksi petit? Meinaatko kertoa miehellesi?