Kehtaako niitä sairaalan vihreitä libero laukkuja ottaa kaksi ?...
Mietin vaan , kun katsoin jo sen sisällön ja huomasin vaippa ja peppupyyhe paketit, olisi ensimmäisten koti päivien helpotus kaupalta..
synnytän yhen lapsen vaan :),..
noloa...?
Kommentit (27)
Kylläpä on röyhkeää meininkiä! Pitäisi olla tyytyväinen siihen yhteen. Mitenkäs se vanha sananlasku menikään... Ahneella on paskainen loppu?!
Ja vastaaja nro.21 kommentoi asian kyllä helkkarin osuvasti!
Voi herranen aika,kun sulla on ollu aikaa ostaa vaippapaketti valmiiksi kotiin.Ota samalla sairaalasta puhtaat pyyhkeet ja vessapaperia,bodeja ja vaikka viimeisen päivän ateria,eipähän tarvii kokata kotiutumispäivänä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 08:35"]
Kylläpä on röyhkeää meininkiä! Pitäisi olla tyytyväinen siihen yhteen. Mitenkäs se vanha sananlasku menikään... Ahneella on paskainen loppu?!
Ja vastaaja nro.21 kommentoi asian kyllä helkkarin osuvasti!
[/quote]
Mutta mikä siinä on niin röyhkeää? Ei nuo ole mitään yhteiskunnan verovaroin kustantamia pakkauksia, vaan mainospaketteja. Monessa sairaalassa ne on ihan yleisessä jakelussa, kukaan ei valvo montako ottaa, joten henkilökunnalle on ihan sama, montako niitä vie. Meidänkin sairaalassa sanottiin, että voi ottaa kaksikin, jos haluaa (en ottanut, enkä aio seuraavalla kerralla ottaa sellaista ollenkaan).
Minä en saanut sitä ollenkaan. Olivat loppu, koska monet rohmusivat monta. Jos ihan oikeasti tarvitset niin ota minun puolestani. Voin itse ostaa vaippani kaupasta.
Ne on niin kauheita. Kolme lasta. Jätin yhen kassin jo sinne sairaalaan. Älytöntä mainossälää. Toiset kaksi vihreetä kassia tungin kaapin perälle. Myöhemmin heitin toisen jo roskiin ja yks pyörii viel kaapissa. Lähetänkö ap:lle?
Jos on noin tiukkaa rahasta tai noin laiska ettei voi vaippoja ostaa kotiin valmiiksi niin ei kannattais niitä lapsiakaan tehtailla sitten. Mitä meinaat tehdä kun pershedelmäsi tarvitsee joka talvi uuden toppapuvun kun on kasvanut edellisestä ulos? Ja kenkiä? Ja muita vaatteita? Saahan niitä käytettynä, mutta sitten pitäs raahautua kirppikselle tai postiin hakemaan huutonettipaketti!
En pelkää liberon konkurssia, mutta hirvittää seuraukset kun noin avuttomat ihmiset tekevät lapsia.