Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako niitä sairaalan vihreitä libero laukkuja ottaa kaksi ?...

Vierailija
22.01.2014 |

Mietin vaan , kun katsoin jo sen sisällön ja huomasin vaippa ja peppupyyhe paketit, olisi ensimmäisten koti päivien helpotus kaupalta..

synnytän yhen lapsen vaan :),..

noloa...?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin neljä.

Vierailija
2/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mun mielestä noloa mutta voithan silti ottaa vaikka kolme. Säästyt sitte kato siltä kaupalta missä et tuetenkään voi käydä ennen sitä synnytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä voi ottaa useampia? Tämän kaupungin sairaalassa joku hoitajista toi vähän ennen kotiutumista laukun. 

Lieneekö syy siinä, kun jotkut nähtävästi rohmuavat niitä mukaansa useampiakin...?

Vierailija
4/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä niillä? Onks parempi ettei kukaan saa jos tolleen aletaan sikaileen? 

Vierailija
5/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"helpotus kaupalta"

Siis mitä? Tarkoitatko, että ilmaispaketit ja niiden sisällön riittävyys siirtää sun kauppareissua eteenpäin, vai tarkoititko jotain muuta?

Ei ole tullut mieleen hankkia etukäteen vaippoja? Ihan rahalla, kaupasta.

Vai joudutko odottamaan siihen asti, kun ekat lapsilisät tulee?

Ei saatana, kai tää oli Porvoosta?

Vierailija
6/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans menee noin että sairaalassa olon aikana sen joku tuo siihen sängyn viereen pöydälle. Ei niitä saa itse mistään varastosta hakea... Hait varmaan myös kaksi äitiyspakkausta??

Vierailija
7/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkarilla oli kärry mistä sai ite hakea.

Vierailija
8/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä varasta.

Vierailija
9/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäälläkin oli kaappi mistä sai hakea itse ja joku hoitaja taisi vielä sanoa, että ota sieltä vaikka pariki laukkua jos haluat. No yhden otin ku neuvolasta olin saanut jo yhden aikaisemmin.

Vierailija
10/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin kaks :P

Vierailija
11/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi

Vierailija
12/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAYS:issa oli esikoisen syntymän aikaan laukkuja ilmeisesti enemmän kuin varastotilaa, koska vieressä oli lappu "Saa ottaa kaksi". Otin sitten kaksi, kun oikein kehotettiin.

Vierailija
13/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tolkkua tuomitsemiseen, ihmiset.

Ne veskat ovat mainoskamaa jota tuodaan lisää sitä mukaa kuin niitä menee. Jotainhan nekin maksaa, mutta luuletteko ylikansallisen vaippafirman markkinointibudjetti on niin pieni että noita tarvitsisi erityisesti säännöstellä?

Tietty voi vähän katsoa että jos hyllyssä ei ole kuin kolme, niin ehkä ottaa vain sen yhden sitten. Mutta jos hylly on täynnä, miksei ottaisi enempää?

Ehkä lähinnä siksi että uuden vauvan vanhempana saa niin hervottoman määrän muoviroinaa sekä mainoksina että lahjoina, ettei ole järkeä itse kantaa sitä ehdoni tahdoin kotiinsa. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
14/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:38"]

Mietin vaan , kun katsoin jo sen sisällön ja huomasin vaippa ja peppupyyhe paketit, olisi ensimmäisten koti päivien helpotus kaupalta..

noloa...?

[/quote]

Ei taida paljoa järki päätäsi pakotta. Opettele ensin yhdyssanat, ennen kuin lähdet varkaisiin.

Vierailija
15/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:38"]

noloa...?

[/quote]

Ei taida paljoa järki päätäsi pakotta. Opettele ensin yhdyssanat, ennen kuin lähdet varkaisiin.

[/quote]

Aaahahaaaa repesin ääneen tälle.

Kitketään Suomesta rikokset - rötöstelylle kielioppikoe! Ei oikeinkirjoitusta, ei rikosta! Moottoripyöräjengi tulee yhdyssanavammaisten perään!

Vierailija
16/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haters gonna hate :)

Vierailija
17/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei samalla viisi? Se vasta helpotus olisi "koti päiville kaupalta".

Vierailija
18/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin osastolla, että ota sitten muutama vauvalle sopiva vaippa kotiin, että pärjäätte ainakin seuraavaan päivään. Tämä TYKS:ssä. Laukkuja annettiin yksi.

Vierailija
19/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en tajunnut "metsästää" kyseistä laukkua joten ap voi ottaa sen "minunkin" laukkuni ihan hyvillä mielin ;)

Mitä siellä muuten on?

Vierailija
20/27 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö miehesi voi käydä kaupassa?