Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilitoimistossa työskentelevät

Vierailija
22.01.2014 |

Paljonko tilitoimistossa saa suunnilleen palkkaa? Mitä pidätte työstä? Monenko hengen tilitoimistossa työskentelette?

t. Alaa harkitseva.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan työslentele tilitoimistossa? :O

Vierailija
2/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä tykkää, niin tykkää.

http://www.erto.fi/component/sl_download_file/?articleid=16977

Tuolta saa sivulta 10 luettua minimipalkoista. Että aika pohjalta saa aloittaa, mutta jos on vakioasiakkaat ja hyvä laskutus, niin 2500 alkaa olemaan normaali. Mutta tuohon rahaan pitää osata jo tehdä tilinpäätös ynnä vähän konsultointia.

Ei hirveesti jaksaisi, kun jostain ostoreskun hoitajana saisi saman, vähemmällä työllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelen 10 hengen tilitoimistossa pääkaupunkiseudulla.

Palkka vuodessa n. 29.500,00 euroa ja mielestäni palkka on ok työhön nähden.

Koulutukseltani olen merkonomi ja työssä teen vähän kaikenlaista; kirjanpitoa, reskontran hoitoa, laskutusta jne. Palkanlaskenta on kuitenkin pääasiallinen toimenkuvani.

Vierailija
4/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelen 10 hengen tilitoimistossa pääkaupunkiseudulla.

Palkka vuodessa n. 29.500,00 euroa ja mielestäni palkka on ok työhön nähden.

Koulutukseltani olen merkonomi ja työssä teen vähän kaikenlaista; kirjanpitoa, reskontran hoitoa, laskutusta jne. Palkanlaskenta on kuitenkin pääasiallinen toimenkuvani.

Vierailija
5/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tilitoimisto, pk-seutu.

Lomista saa tapella, koulutus on pomon lähettämät taxfaxit.

Tulosvastuu, aina saa kuulla että on laskuttanut liian vähän.

Lähden heti, kun pääsen, neljä vuotta tätä eikä ole paremmaksi muuttunut.

Vierailija
6/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheyritys, palkka riippuu asiakkaista ja tehdystä työmäärästä. Ikinä en ns. kk-palkkaa näe tililläni, mutta tienaan vuodessa suurrinpiirtein 70 000 itse ja mies hiukka enempi.

Vierailija
7/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tilitoimisto. Oma asiakaskunta, joille teen myös tilinpäätökset. Palkka 2700 euroa/kk.

Vierailija
8/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla luen vastauksia. 

Itse se tehnyt palkkoja ja kirjanpitoja suoraan yrityksessä 2600€ palkalla n.10v ajan. Myös tilitoimistotyö kiinnostaisi, mutta en kyllä paljon halvemmalla lähtisi. 

Onko kenelläkään tilitoimistossa liukuvaa työaikaa, etätyömahdollisuutta ym?

Vierailija
9/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko te joudutte tekemään ylitöitä tammi-toukokuussa?

t. yksinyrittäjä, jolla ei ole elämää talvi-kevätkaudella

Vierailija
10/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps elikkäs minä työskentelen muutaman hengen työllistävässä pikkufirmassa. Ei pk-seutu mutta iso kaupunki kuiteskin.

Rekryän omistajan/tj:n kanssa meille tulevat ihmiset (joo ollaan sukua, voipi olla että jatkan tätä firmaa).

Voisin melkein vetäistä sellaisen yhteenvedon että merkonomi tmv. ei enää työllisty vaan pitää olla tradenomi, kauppatieteen maisteri taas on liian koulutettu pikkufirmaan (isoissa taas on ongelmana työpaikkakiusaus, se että teet hyvin yksipuolista esim. saatat just 10v tehdä just samaa hommaa ja samalla palkalla yms). Heti valmistumisen jälkeen saat sen minimipalkan, (googlaa en muista sitä €-määrää enää) mutta se nousee pian jos näytät että osaat etkä pelkää asiakkaita joita sulle annetaan, jaksat selittää ja vääntää rautalangasta miks firman piikkiin ei voi ostaa just nyt mersua jne. Varaudu että jos olet 30-35v. Nainen, lapseton tai yhden lapsen äiskä, ei kukaan uskalla palkata äitiysloman pelossa. P*ska homma minkäs teet.

Meillä on yks akka ollut nyt 5v, aina naama näkkärillä, ei vastaa puhelimeen jos asiakas soittaa, häipyy yhtäkkiä kesken tuöpäivän yms. Mikään ei auta! Vaikea sanoa häntä irti joten maksetaan ihan paska palkka sille ;D

Nytkin sai kaikki muut bonukset ja palkankorotukset, hahahaaa!!!

Itse vaikutat palkkaan ja siihen miten sua kohdellaan todella paljon! Vaikka on iso kaupunki tämäkin niin takaan ettei tää yksi tuu ikinä työllistymään sen jälkeen kun hänestä viimein eroon päästään, piirit on pienet.

Minusta tää on kiva työ, nytkin palstailen kun lepuutan hetken päätäni :)

Kyllähän osa haluaa jotain etätöitä tehdä mut mä en ainakaan halua mitään mappipinoja kotiini, teen 8-16 toimistolla ja loppu aika ihan omaa elämää :)

Vierailija
11/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:46"]

Paljonko te joudutte tekemään ylitöitä tammi-toukokuussa?

t. yksinyrittäjä, jolla ei ole elämää talvi-kevätkaudella

[/quote]

Mä en tee yhtään mut omistaja tekee hulluna.... n. 12h/pv. Sittenpä se lomailee heinäkuun :)

Palkkaani en halua kertoa, kyllä sillä toimeen tulee ;)

nro 11

Vierailija
12/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:45"]Mielenkiinnolla luen vastauksia. 

Itse se tehnyt palkkoja ja kirjanpitoja suoraan yrityksessä 2600€ palkalla n.10v ajan. Myös tilitoimistotyö kiinnostaisi, mutta en kyllä paljon halvemmalla lähtisi. 

Onko kenelläkään tilitoimistossa liukuvaa työaikaa, etätyömahdollisuutta ym?

[/quote]

Meillä liukuva työaika. Kukin saa mennä ja tulla niin kuin haluaa, kunhan työt tulee tehtyä.

Etätyömahdollisuutta ei ole. Vaadittavia ohjelmia tietokoneelle on niin paljon + mappien raahaamisia edestakas joten ei siinä olisi mitään järkeä.

Vierailija
13/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikissa tilitoimistoissa kirjanpito vielä mappien selaamista vai löytyykö sähköisiä järjestelmiä mistään?

Vierailija
14/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 13:17"]

Onko kaikissa tilitoimistoissa kirjanpito vielä mappien selaamista vai löytyykö sähköisiä järjestelmiä mistään?

[/quote]

Kaikkialla on sähköinen järjestelmä. Paperinkäytön laajuus on sitten firmakohtaista.

Vierailija
15/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:38"]

Pieni tilitoimisto, pk-seutu.

Lomista saa tapella, koulutus on pomon lähettämät taxfaxit.

Tulosvastuu, aina saa kuulla että on laskuttanut liian vähän.

Lähden heti, kun pääsen, neljä vuotta tätä eikä ole paremmaksi muuttunut.

[/quote]

Kuinka monta tuntia sinun pitäisi päivässä saada laskutettavaa kasaan? Olen itsekin harkinnut tilitoimistotyötä yrityksen taloushallinto-osaston sijaan, mutta tuo pelottaa.

Vierailija
16/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sähköinen EmCe-ohjelma käytössä ja voin tehdä etätöitä. Noin 10hengen tilitoimistossa työskentelen. Omat asiakkaat joita laskutan tapahtumaperusteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi