Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä tienaa tuplasti sen, mitä itse tienaan

Vierailija
20.10.2020 |

Nyt puhuu ostavansa meille asunnon, mulle auton ja rakennuttavansa mulle uuden tietokoneen.
Jotenkin tää mies vaikuttaa liian hyvältä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko maassa, jossa on ns perheverotus? Esim Saksa tai käsittääkseni Sveitsi. Molemmissa kotiäitiys tavallista. Näissä on myös tavallista, että mies nyt vaan maksaa suurempituloisena isomman osan kuluista. Osalle miehistä se on jopa ihan kunniakysymys, että pystyy hankkimaan naiselleen/perheelleen hyvän elintason.

Vierailija
22/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seuraile, mitä toteuttaa oikeasti noista, mitä hehkuttelee. Niin selviää se todellinen luonne.

Voi olla, että on nyt hullaantunut ja haaveilee kaikkea.

Olenkin seurannut. Tutustuessamme hän kertoi, ettei hänellä ole aikaa parisuhteelle, että kaikki aika menee töissä. Jonkin ajan kuluttua kuitenkin alkoi soittelemaan työpäiviensä aikana kun on ikävä ja muutenkin järjestää meille yhteistä aikaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oman tulotasosi mies ei kelvannut? Ja naiset väittää että hypergamiaa ei ole. 

Mistä sinä ja te muutkin päättelitte, että ap on nainen?

Vierailija
24/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudu varovasti tommoisiin puheisiin, voi olla pelkkää paskanjauhantaa.

Joo, munkin 90-luvun miesystävä puhui ostavansa mulle uuden järkkärikameran ja ostetaan omakotitalo jne jne sitten kun hän valmistuu ja perustaa oman käännösfirman.

Todellisuus: ikuinen opiskelija, jonka tulot koostuivat satunnaisista käännöstöistä. Asui vanhemmillaan. Tiettävästi asuu edelleen vanhemmillaan (yhteisiä tutun tuttuja). Ei töissä. Ei valmistunut koskaan.  Erosimme siis alta vuodessa, kun huomasin mikä nahjus ja haaveileva vätys se todellisuudessa on ja millä tolalla ne opiskelutkin oikeasti oli. Itse olin töissä ja valmistunut.

Nykyinen mies pitää minkä lupaa.

Siis ex ei suostunut elättämään sua siihen aikatauluun, jossa sä halusit?

Vierailija
25/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennuttaa tietokoneen?

Vierailija
26/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko maassa, jossa on ns perheverotus? Esim Saksa tai käsittääkseni Sveitsi. Molemmissa kotiäitiys tavallista. Näissä on myös tavallista, että mies nyt vaan maksaa suurempituloisena isomman osan kuluista. Osalle miehistä se on jopa ihan kunniakysymys, että pystyy hankkimaan naiselleen/perheelleen hyvän elintason.

Ei ole perheverotusta. Mitä tiedän hänen existään, niin yksi oli ainakin yrittänyt saada häneltä luottokorttia, jolloin hän oli antanut kengänkuvan naisen perseelle.

Ap

Vierailija
27/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toi on vielä pientä, mun mies tienaa viisi kertaa sen minkä minä...

Mun työkaverin vaimo tienaa noin 4 kertaa sen, mitä hän itse.

Vierailija
28/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rakennuttavansa mulle uuden tietokoneen"

:D

Vierailija
29/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään ihmeellinen juttu. Lähihoitaja ehkä tienaa 2000-2500 haarukassa. Ja vähän kokeneempi insinööri tienaa 4000-4500 verran. Eikä tuo inssin palkka ole edes korkea siinä porukassa. Paperimiehillä on tunnetusti aivan sfääreissä ne palkat. Olemattomalla vastuulla ja nollakoulutuksella saa 5-6 tonnia. Moni insinööri voi vain haaveilla sellaisesta palkasta.

Hoitaja nainen ja insinööri mies on hyvin tyypillinen parisuhde Suomessa. Olisit tyytyväinen, jos miehesi hoitaa hommat ja on vastuullinen. On niitäkin miehiä, joita matalapalkkainen nainen joutuu elättämään.

Vierailija
30/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuu ostavansa meille asunnon, mulle auton ja rakennuttavansa mulle uuden tietokoneen.

Jotenkin tää mies vaikuttaa liian hyvältä.

.

Hölmö mies. Taitaa olla vielä aika nuori ja lapsellinen.

Vierailija
31/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään ihmeellinen juttu. Lähihoitaja ehkä tienaa 2000-2500 haarukassa. Ja vähän kokeneempi insinööri tienaa 4000-4500 verran. Eikä tuo inssin palkka ole edes korkea siinä porukassa. Paperimiehillä on tunnetusti aivan sfääreissä ne palkat. Olemattomalla vastuulla ja nollakoulutuksella saa 5-6 tonnia. Moni insinööri voi vain haaveilla sellaisesta palkasta.

Hoitaja nainen ja insinööri mies on hyvin tyypillinen parisuhde Suomessa. Olisit tyytyväinen, jos miehesi hoitaa hommat ja on vastuullinen. On niitäkin miehiä, joita matalapalkkainen nainen joutuu elättämään.

Varmasti on, mutta en ole tottunut, että joku haluaisi tarjota mulle kaiken tarvitsemani.

Ap

Vierailija
32/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennuttaa tietokoneen?

Olen tässä jonkin aikaa säästänyt tietokoneen osiin, semmoinen reilu 3000€ plus sitren vielä pari näyttöä.

Ap

Vierailija
33/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on palkka noin 80 vuodessa ja vaimolla joku 40. Eli puolet. Toki vaimo tekee perus office duunia ja minä reissaan maailmalla. Ei tuo ole mitään ihmeellistä mutta en nyt silti rupea kaikkea makselemaan.

Vierailija
34/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun kertoi palkkansa,muuttui yhtäkkiä haluttavaksi ja tulevaksi aviomieheksi?

Pyh, ihastuin häneen jo enen kuin selvisi hänen tulonsa.

Ap

No tottakai,  kun heti piti tulla tänne julistaan miehen palkkaa.

Vierailija
35/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennuttaa tietokoneen?

Olen tässä jonkin aikaa säästänyt tietokoneen osiin, semmoinen reilu 3000€ plus sitren vielä pari näyttöä.

Ap

AP on siis kusihousunörtti (poika), joka esittää naista netissä?

Vierailija
36/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennuttaa tietokoneen?

Ap

AP on siis kusihousunörtti (poika), joka esittää naista netissä?

Ihan olen nainen, joka pelaa vapaallaan.

Ap

Vierailija
37/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni alkaisi ahdistaa, jos UUSI miesystävä puhuisi tuollaisia. Ensinnäkin ahdistaisi, että hän etenee liian nopeasti, toisaalta myös siksi, että hän selvästi ajattelisi, että minuun tekee vaikutuksen raha, asunto, auto, yms. Mutta kun ei tee, ja siksi tulisi tunne, että ollaankohan sittenkin liian erityyppisiä, ja onkohan meidän nais- ja mieskäsitykset ja käsitykset parisuhteesta myös liian erilaisia.

Vierailija
38/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2500e bruttopalkasta jää käteen luokkaa 1900e. 4000e brutosta taas noin 2500e. Kaukana on tuplapalkasta.

Jotta saisi nettona noin 4000 euron tulot, pitää suomessa bruttopalkan olla noin 7000e. Tällä päässee parhaiten tienaavaan 5%iin. Perus-amis-koulutettujen ja top5 tienaajien suhteita ei kovin paljoa ole, joten mitenkään tavallinen ei todellinen tuplapalkka kokoaikaisilla palkansaajilla ole.

Vierailija
39/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on, mutta en ole tottunut, että joku haluaisi tarjota mulle kaiken tarvitsemani.

Ap

Tuoko se sitten on, mitä suhteelta tarvitset - asunto, auto ja tietokone?

Vierailija
40/57 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oman tulotasosi mies ei kelvannut? Ja naiset väittää että hypergamiaa ei ole. 

Mistä sinä ja te muutkin päättelitte, että ap on nainen?

Hetero-oletus, koska homomiehet yleensä palstailevat muualla. Tai mistäs toki tiedän, kuinka moni huvikseen trollaa täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan