Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin hatkat Facebookista, sillä se söi liikaa aikaa elämästäni ja nyt roikun täällä

Vierailija
20.10.2020 |

Huh huh. Sairasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Olen tullut tulokseen, että roikun jossakin joka tapauksessa. Minua ei pääsääntöisesti inspiroi irl mikään - ollakseni rehellinen.

Vierailija
2/8 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikealla tiellä mutta et vielä kovin pitkällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava askeleeni on, että luen enää tietyn aihepiirin uutisointeja, en mitään muuta. Näin saan aktivoitua itseni sohvalta lenkkipolulle jne. Ap

Vierailija
4/8 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan täällä roiku, mene vaikka facebookkiin takaisin. Täällä näyttäytyy ihmisten pimein ja hulluin puoli ja pelkästään se.

Vierailija
5/8 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava askeleeni on, että luen enää tietyn aihepiirin uutisointeja, en mitään muuta. Näin saan aktivoitua itseni sohvalta lenkkipolulle jne. Ap

AaVeen? Onko se aihepiiri? :-)

Vierailija
6/8 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti- ja someriippuvainen olen minäkin. Kohteet vain vaihtuu. Mistä tähän saa apua?

Vierailija
7/8 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan täällä roiku, mene vaikka facebookkiin takaisin. Täällä näyttäytyy ihmisten pimein ja hulluin puoli ja pelkästään se.

No se on mennyt näin jo parin vuoden ajan, että kun olen facetauolla, niin täältä löydän aina itseni. Toki käyn monilla muillakin keskustelupaikoissa aikaa tuhlaamassa. Ja kyllä täältä löytyy sonnan seasta asiaakin. Ap

Vierailija
8/8 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AaVeen? Onko se aihepiiri? :-)

Aion lukea pelkästään jääkiekko-uutisia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän