Uusi miesystävä tienaa tuplasti sen, mitä itse tienaan
Nyt puhuu ostavansa meille asunnon, mulle auton ja rakennuttavansa mulle uuden tietokoneen.
Jotenkin tää mies vaikuttaa liian hyvältä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Eli ottaa velka taakkaa itselleen...
En usko kanssa, että mies niin paljon tienaa, että on ostamassa asuntoa ja autoa ilman velkaa.
Sä tienaat viisi tonnia ja mies kymppitonnin kuussa? Käteen?
Ei tässä maassa kyllä tavallinen palkansaaja kauheasti juhli saati toista ihmistä elätä. Mutta saahan sitä puhua. Kannattaako uskoa, enpä tiedä.
Kun olin nuori, monella nuorella miehellä oli tapana puhua ihan käsittämätöntä puppua rahoista. Eli hyvin voi olla, että todellakin on vaan puhetta.
No toi on vielä pientä, mun mies tienaa viisi kertaa sen minkä minä...
ap mölisee ihan höpöjä, kunhan trollaa.
Monessa parisuhteessa toisella (brutto)palkka on tuplat toiseen verrattuna, mutta ei se todellakaan yleensä tarkoita sitä, että sillä rahalla toiselle heti tutustumisen jälkeen autoja ostettaisi ja yhteistä asuntoa hankittaisi....
Toki jos kyseessä viime vuosituhannen Toyota Corolla ja asunto vaikka kerrostalokaksio Kouvolasta, niin siihen nyt ei tietysti ihan hirveitä tuloja tarvitse..
Veikkaan että on luurankoja kaapissa. Tai sitten mies on eri tasoa
Eli oman tulotasosi mies ei kelvannut? Ja naiset väittää että hypergamiaa ei ole.
Outoa leveillä rahoilla. Pitäisi häytyskellot soida.
Nyt kandee baariruusun muuttua takiaiseksi
Suhtaudu varovasti tommoisiin puheisiin, voi olla pelkkää paskanjauhantaa.
Joo, munkin 90-luvun miesystävä puhui ostavansa mulle uuden järkkärikameran ja ostetaan omakotitalo jne jne sitten kun hän valmistuu ja perustaa oman käännösfirman.
Todellisuus: ikuinen opiskelija, jonka tulot koostuivat satunnaisista käännöstöistä. Asui vanhemmillaan. Tiettävästi asuu edelleen vanhemmillaan (yhteisiä tutun tuttuja). Ei töissä. Ei valmistunut koskaan. Erosimme siis alta vuodessa, kun huomasin mikä nahjus ja haaveileva vätys se todellisuudessa on ja millä tolalla ne opiskelutkin oikeasti oli. Itse olin töissä ja valmistunut.
Nykyinen mies pitää minkä lupaa.
Mun mies on lääkäri, ja tienaa melkein neljä kertaa sen mitä minä hoitajana. Ihmettelee kun en halua muuttaa yhteen :D
Verojen jälkeen se palkkaero ei olekaan enää niin massiivinen.
Ei sille käteen jää kovinkaan paljoa enempää.
Heti kun kertoi palkkansa,muuttui yhtäkkiä haluttavaksi ja tulevaksi aviomieheksi?
Olen ulkosuomalainen ja mun tulot on ihan keskitasoa.
Tiesin miehen tienaavan ihan kohtalaisesti ja hän tekeekin pitkää päivää, tosin nyt alkoi hakea uutta työpaikkaa, kun nykyisessä työpaikassaan hän ei koe saavansa viettää mun kanssa tarpeeksi aikaa. Saikin työtarjouksen, jossa olisi suurempi palkka ja hyvät työsuhde-edut.
Ja mitä tuohon tulee, ettei oman tulotason mies kelvannut, kelpaisi hyvinkin, mutta ihastuin tähän mieheen, kun aloimme viettämään enemmän aikaa yhdessä.
Ap
Ja kummassa on ap:n tapauksessa vikaa? Miehessä vai naisessa? Eikö se mies saisi tienata noin paljon, vai surkutteletko omaa koulutustasi ja tulotasoasi?
Vierailija kirjoitti:
Heti kun kertoi palkkansa,muuttui yhtäkkiä haluttavaksi ja tulevaksi aviomieheksi?
Pyh, ihastuin häneen jo enen kuin selvisi hänen tulonsa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja kummassa on ap:n tapauksessa vikaa? Miehessä vai naisessa? Eikö se mies saisi tienata noin paljon, vai surkutteletko omaa koulutustasi ja tulotasoasi?
Musta on pelottavaa, että joku tahtoo käyttää muhun noin paljon rahaa. En tahdo hyötyä kenestäkään ja olen aina pärjännyt itse. Nyt, kun joku tahtoo tuhlata rahaa muhun, se tuntuu pelottavalta.
Ap
Eli ostaa itselleen. Mikään ei ole sinun.
No seuraile, mitä toteuttaa oikeasti noista, mitä hehkuttelee. Niin selviää se todellinen luonne.
Voi olla, että on nyt hullaantunut ja haaveilee kaikkea.
Eli ottaa velka taakkaa itselleen...