Arvaa seksikumppaneitteni määrä?
Olen 26 v. Saan orgasmin helposti. Montakin. Rakastan rintojani ja nykyinen mieheni hyväilee niitä ihanasti. Hän pitää minua erittäin hyvänä mm. suihinottajana. Laukeamme mieheni samaan aikaan viimeillä kertaa.
Kommentit (14)
Onks tää joku testi että kuinka nopeesti saat naisten inhot päällesi ja kasa alapeukutuksia. Ei av ole oikea paikka kertoa jos elämässä on jotain hyvää.. sori
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:58"]Ap jatkaa. Olen hyvin innokas harrastamaan seksiä missä vain, vaikka baarin vessassa. Rakastan normaalin kokoista munaa n. 16cm. Liian isoa pelkään..
[/quote]
Jos vaikka baarin vessassa haluu harrastaa, niin tod näk joittenkin randomeitten kanssa eli varmaan sit vaikka 45? Vai haluatko jotenkin todistella meille, että vaikka menit neitsyenä naimisiin ja sulla on vaan ollut se yks ja sama karvanaama, niin silti oot tosi seksuaalinen ja hyvä sängyssä?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:58"]Ap jatkaa. Olen hyvin innokas harrastamaan seksiä missä vain, vaikka baarin vessassa. Rakastan normaalin kokoista munaa n. 16cm. Liian isoa pelkään..
[/quote]
Jos vaikka baarin vessassa haluu harrastaa, niin tod näk joittenkin randomeitten kanssa eli varmaan sit vaikka 45? Vai haluatko jotenkin todistella meille, että vaikka menit neitsyenä naimisiin ja sulla on vaan ollut se yks ja sama karvanaama, niin silti oot tosi seksuaalinen ja hyvä sängyssä?
[/quote]
Eli jokatai. Hirvee huora tai ei mitään. Ootko mustavalkoinen
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:58"]Ap jatkaa. Olen hyvin innokas harrastamaan seksiä missä vain, vaikka baarin vessassa. Rakastan normaalin kokoista munaa n. 16cm. Liian isoa pelkään..
[/quote]
[/quote]
Eli jokatai. Hirvee huora tai ei mitään. Ootko mustavalkoinen
Yksi
T:ap.
Nonni ei voi seksuaalikäyttäytymisestä päätellä kuinka monen kanssa on kokemusta karttunut
Ap jatkaa. Olen hyvin innokas harrastamaan seksiä missä vain, vaikka baarin vessassa. Rakastan normaalin kokoista munaa n. 16cm. Liian isoa pelkään..
kaksi kättä