Luonnonkosmetiikka!
Käyttääkö teistä kukaan luonnonkosmetiikka tuotteita? Mun pitäisi laittaa iherbistä tilaukseen ihan perus shampoota, hiustenmuotoilutuotteita, meikkejä ym. Itse olen vasta aloittelija näissä asioissa joten vinkkejä jakoon jos on tiedossa jotain hyviä tuotteita tai merkkejä!
Koodilla VGL793 saa muuten nyt iherbistä 10 dollarin alennuksen :)
Kommentit (5)
Jätit sitten kertomatta, että saat provikat kun joku käyttää tuota linkkiäsi. Jokainen tilaaja saa vastaavan linkin, jolla ekakertalainen saa alennuksen ja koodin omistaja provikat. Näitä sitten spämmätään ympäri nettiä. Kuten tässäkin aloituksessa, joka on selvästi tehty vain spämmäystä varten. Jos ensitilaaja haluaa alennuksen kerryttämättä muiden tileja niin voi käyttää iherbin omaa koodia joka on wow123.
Nämä shampoot on tullut todettua ainakin loistaviksi:
Ja koodilla BIM072 saa myös $10 alennukset yli $40 arvoisesta ensitilauksesta.
Suosittelen muuten couleur caramelin meikkejä! Tosi hyviä.
Nelonen viel jatkaa.. siis nuo caramelin meikit ovat todella laadukkaita. Kestää koko päivän. Lisäksi paljon valinnanvaraa väreissä.
iHerbiltä löytyy kyllä tuottéita joka suuntaan. Itselle oli kultainen löytö tuo iherb. Käytän säännöllisesti lisäravinteita joten säästän pitkän oennin elämässä tilatessa tuolta. Jos joku tarvitsee ohjeita tilaamiseen niin yhdet monista löytyy täältä:
http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/
kiitos kävijöille!:)