Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsellani elepaattisia kykyjä?

Vierailija
22.01.2014 |

Lapseni (lähes 6-vuotias tyttö) yllätti minut täysin pari viikkoa sitten. Pientä taustatietoa tilanteesta. Olin aikaisemmassa elämässäni (siis aikaa ennen mieheni tapaamista) erittäin intohimoisessa, syvässä ja myöskin ihan järjettömässä rakkaussuhteessa minua huomattavasti vanhemman australialaisen miehen kanssa. Pakotin itseni jättämään miehen n.15 vuotta sitten, sillä pelkäsin, että menettäisin järkeni, jos jäisin hänen luokseen. Vaikka olen varma, että tein oikean päätöksen, kummittelee mies joskus vieläkin mielessäni ja esim. näen hänestä myös silloin tällöin erittäin todentuntuisia unia. Mieheen en ole siis ollut missään yhteydessä yli 10 vuoteen, eikä aiheesta keskustella kotona ollenkaan, koskaan, millään tasolla. Pari viikkoa sitten näin jälleen unta hänestä; olimme yhdessä Australiassa ja suunnittelin unessa miten voisimme olla jälleen yhdessä (en siis oikeassa elämässä todellakaan suunnittele mitään tämmöistä).  Seuraavana aamuna kun olimme jo syöneet aamupalan (mieheni oli vielä nukkumassa) lapseni hyppäsi kaulaani ja sanoi minulle " Äiti, sinun pitäisi lähteä käymään Australiassa. Voit mennä vaikka viikoksi. Sinun olisi hyvä mennä käymään siellä. Kyllä me isin kanssa pärjätään sen aikaa kotona, eikä mulla tule ikävä. Mene vaan." En tiennyt mitä sanoa lapselleni, itkeäkkö vai nauraako - olin ihan puulla päähän lyöty! Mitä tämä oikein on? Pelkkää sattumaako, vai onko lapsellani telepaattisia kykyjä? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen lukeneeni että Vesku Loirilla ja pojallansa on ollut yhteisiä unia. 

Vierailija
2/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että elefanttisia kykyjä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalivahdit ovat elepaatteja - arvaavat liikkeen ennen kuin toinen osapuoli ehtii edes liikkua.

Vierailija
4/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 02:05"]

Maalivahdit ovat elepaatteja - arvaavat liikkeen ennen kuin toinen osapuoli ehtii edes liikkua.

[/quote]

*psykopaatteja
, kun eivät voi muka ketään tai mitään päästää reviirilleen. Mitähän ne oikein salaavat?

Vierailija
5/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lapsuudessa äitini ja myöhemmin eksäni kanssa jonkunmoinen yhteinen aivotalous: nyt kun elän itsekseni tuntuu siltä että puolet kapasiteetista on hävinnyt *jonnekin*.

Tämä ei ole ihan sama asia, mutta yhdessä elävät ihmisethän käyttävät hyväksi esimerkiksi toistensa erilaisia muistivarantoja: normipariskunnan normityönjaolla nainen muistaa jääkaapin tilanteen, mies sen pitääkö ostaa lisää ruuveja kun alkaa nikkaroimaan.

Kuusivuotiaasi toteamus menee tuota paljon pidemmälle. Ja on se ihan järkeväkin: hyvä äitiys ei edellytä oman itsensä unohtamista.

Vierailija
6/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, sattumaksi kuitenkin laskisin.

Vierailija
7/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tämä aussimies tekemässä kuolemaa kun pääsi on aktivoitunut hänen suhteen. Lisänä tuo tyttären kommentti.

Saatko jotenkin selville onko sillä miehellä kaikki kunnossa.

Vierailija
8/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisin tietää, jos soittaisin tai kirjoittaisin hänelle. Tätä en halua tehdä. Toivottavasti ei ole kuolemassa.Mies sanoi kun erottiin, että kun hän kuolee lähetyttää hän puolet tuhkistaan minulle. Ainakaan hänen facebook-sivuillaan (sen verran mitä voin niitä nähdä, hänellä osittain avoin profiili) ei ole mitään siihen viittaavaa.

Ap

Vierailija
9/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että itselläni on myös jonkunlaisia telepaattisia kykyjä, esim. kerran soitin isoäidille juuri samalla hetkellä kun hän nosti luurin ja oli soittamassa minulle - puhelin ei siis kerennyt soida ollenkaan. Ja usein kun ajattelen isoäitiäni, hän soittaa minulle (ja kyllä meillä on ollut aina tämä yhteys ja hänellä on myös telepaattisia kykyjä). Ja olen nähnyt muutamia enneunia. Eli ehkäpä "kykyni" on siirtynyt lapselleni. Hän on muutenkin herkkä näkemään ja kokemaan kaikenlaista.

Ap

Vierailija
10/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas mammat into piukassa tahtovat uskoa humpuukiin, kun se elämä on silloin niiin paljon jännempää.

Vierailija
11/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyisit kontrolloiduissa olosuhteissa osoittamaan, että lapsellasi on telepaattisia kykyjä, voittaisitte miljoona dollaria: http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/james_randi_educational_foundation.html

Äärettömän paljon todennäköisempää on, ettei telepaattisia kykyjä ole, ettekä saa miljoonaa dollaria.

Vierailija
12/20 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapseni olemme nähneet täsmälleen samaa unta. Lapseni kertoi minulle aamulla unestaan yksityiskohtaisesti ja olin nähnyt juuri samaa unta. Lapseni oli tuolloin muistaakseni kolmen vanha.

Vierailija
13/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut unissasi?

Vierailija
14/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut lapsellesi Australiasta?

Vierailija
15/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut lapsellesi Australiasta?

Vierailija
16/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa paljon tarinoita lasten telepaattisista kyvyistä. Voisitko tehdä kokeita tyttärelläsi? Katsoisit vaikka kuvia ja kysyisit häneltä mitä äiti katsoo.

Vierailija
17/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut lapselle Australiasta ja lapsi nukkuu yöt omassa huoneessa.

Vierailija
18/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edellinen ja tämä on ap. Ja lisäys, että toivottavasti en puhu unissani, sillä mieheni nukkuu vieressäni!

Ja hyvä idea kokeilla noita kuvakortteja! Pitääpä testailla lähipäivinä

Vierailija
19/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on kuulema usein kykyjä, jotka aikuisten maailma heistä karsii ajan myötä...Aika puistattavaa!

Vierailija
20/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä vähän kuulostaa siltä että on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi