Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kuin joku käyttäisi mökkini puuceetä

Vierailija
20.10.2020 |

Minulla on mökki ja puucee ulkoilureitin varrella ja olen alkanut epäillä, että joku käyttää puuceetä siellä. Viimeksi kun kävin siellä, niin puuceen sisällä oli pissan näköistä nestettä ympäriinsä, siis sen pöntön kannen päällä ja lattiallakin.

Voiko kukaan keksiä mitään järkevää selitystä tähän muuta kuin että joku ohikulkija on käynyt siellä pissalla ja sotkenut törkeästi? Muut selitykset tuntuvat ihan mahdottomilta.
Hankin siihen nyt lukon ja laitan oveen kyltin, joka varoittaa kameravalvonnasta, mutta en voi olla ihmettelemättä.

Näin palstalla joskus vähän vastaavan tapauksen ja joku kirjoitti siinä, että oli löytänyt mökkinsä joltain epäviralliselta retkeilijöiden tms nettikartalta, mihin oli merkattu puuceet ulkoilureittien varrella. Muistaako joku, mikä nettisivusto se oli, haluaisin tarkistaa sen? Vaikka aika kaukaa haettu selitys tietysti. Todennäköisemmin joku ohikävelevä on vain nähnyt sen ja päättänyt pistäytyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mahdollista. Lukko on aika itsestäänselvyys jos reitin varrella.

Vierailija
2/7 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakamera pihalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claymore-miina (somali-tv) navan korkeudelle ja laukeaa kun ovi avataan. Loppuu se kuseskelu.

Vierailija
4/7 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siellä kävin. Kusetti niin pppeerkleesti.

Vierailija
5/7 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kusevat talon nurkkiin.

Vierailija
6/7 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeetä! Oli reitin varrella tai ei. Menkööt metsään.

Vierailija
7/7 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni ei haittaisi, jos joku käyttäisi mökkini huussia. Mutta kuseskelu ympäriinsä haittaisi!