Voiko olla, että mies valehtelee rakastavansa?
Seurustelimme miehen kanssa 3 vuotta, erottiin ja palattiin puolen vuoden jälkeen yhteen. Ero oli minun päätös eikä siihen liittynyt pettämistä tms.
Nyt ollaan oltu yhdessä taas n. 4 kk. Mies kysyi heti ensimmäisellä viikolla, kun yhteen palattiin, että rakastanko häntä. Sanoin että se on minulle niin vahva sana, että en tiedä voinko tällä hetkellä sanoa niin. Mies sanoi, että hänkään ei voi vielä niin sanoa, koska eron aikana on tapahtunut paljon, mutta hänellä on kuitenkin tunteita.
Eilen sitten, kesken seksin mies sanoi että rakastaa minua. Ja nyt mietin, voiko olla että mies valehtelee? Minua on välillä epäilyttänyt, onko hän edes tosissaan kanssani, koska käytös on vaikuttanut välillä välinpitämättömältä. Nähdään kyllä useampi kerta viikossa eikä ole pelkkää seksiä, ja hän sanoo aina että on vakavissaan kanssani. Voiko olla että mies huijaisi noin isossa asiassa?
Kommentit (16)
Hih hih, on se rakkaus varmaan liian iso sana...
Öö..
Seurustelitte kolme vuotta, erositte ja palasitte yhteen vaikka ette tiedä rakastatteko?
Miksi edes palasitte yhteen?
Mistäpä sen tietää, mitä joku ihminen tarkoittaa sanalla rakastaa. Toisen mielestä rakastaminen on voimakasta seksuaalista halua, toisen mielestä halua hoivata ja olla hellä.
"Niin paljon kuuluu rakkauteen", kuten laulussa sanotaan.
Tunteet vaihtelevat. Tärkeämpää on halu kehittyä itse suhteessa yhä paremmaksi kumppaniksi ja sitoutua suhteeseen, molemmin puolin.
Mitäpä, jos hyppäisit voltin ?
Sinkkiş
AP mistä helvetistä täällä tarkalleen puhutaan? Mitä rakastaminen on sun mielestä? Mä hoen tuota itsekin, kai siksi että oon oppinu, että niin kuuluu sanoa... Ikinä en ole tajunnut sen syvällisemmin mitä se tarkoittaa. Valehtelenko mä sillon kun sanon noin? (Kertokaa jos oikeasti tiedätte, mä en tiedä.)
Ei ole mahdollista että valehtelee. Yksikään mies historiassa ei ole valehdellut rakastavansa naista seksiä saadakseen.
Kesken seksin sanottua ei pidä uskoa, voi olla vilppi mielessä. Vasta jos on selvänä ja ei liity seksiä, katso asiaa uudelleen.
Seksin aikana on niin tohkeissaan että voi puhua ihan mitä sattuu.
Kertomuksessasi mikään ei kuulostanut minusta siltä, että asiaa tulisi turhaan epäillä. Uskoisin, että rakastaa, kun niin sanoi ihan omasta aloitteestaan ja vielä herkällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista että valehtelee. Yksikään mies historiassa ei ole valehdellut rakastavansa naista seksiä saadakseen.
Oltiin jo hommat aloitettu ennenkuin sanoi että rakastaa, joten en ehkä usko että sanoi seksiä saadakseen. Mutta väittää minulle, että haluaa vakavaa kanssani vaikka käytös ei siltä vaikuta, niin tämä epäilyttää..
Esim. Olen yleensä aina se joka laittaa ensimmäisenä viestiä ja ehdottaa näkemistä. Nyt olen testannut, ottaako mies yhteyttä itse ja kahteen päivään en ole mitään laittanut. Ei myöskään mies...
- Ap
Ei vaikuta uskottavalta. Pahoittelen. Kumpikaan teistä ei taida rakastaa.
Teot puhuvat. Sanoa voi mitä vaan.
Teot puhuu vahvemmin kuin sanat. Eli seuraa mitä mies tekee.
Tietenkin voi.