Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hay day ongelma

Vierailija
20.10.2020 |

Mulla oli siis aiemmin 8 laajennus lupaa, mutta nyt yhtäkkiä ne ovatkin vähentyneet 4kpl joten mitä helvettiä!? Eikä tämä ole edes eka kerta...

Sen lisäksi joskus ehkä puolivuotta sitten, kun oli laivatapahtuma jossa oli palkintona koriste-esine ja vaikka sainkin suoritettua kaikki vaadittavat laivat ennen tapahtuman päättymistä, en saanut palkintoa joten tein siitä hay daylle ilmoituksen (kuvakaappaus todisteena), mutta se ei auttanut... Joten tuskin auttaa nytkään tässä ongelmassa, että laajennusluvat ovat yllättäen puolittuneet

No ei mulla muuta. Ärsyttää vain...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia pelaan Farm Heroesia, paljon parempi.

Vierailija
2/4 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tarkistanut koristeista ettei sinulla ole varastossa (siellä monta eri sivua koristeesineille)?

Itse luulin etten saanut luvattua koristeesinettä kun pääsin tasolle 100 mutta se tuotiin pakettina kun menin seuraavan kerran peliin. Välillä nuo paketit tulee avattua tarkemmin katsomatta joten minulla olisi voinut mennä vahingossa varastoon.

Itse olen törmännyt aina välillä tuossa pelissä bugeihin. Esim käyn täyttämässä jonkun avunpyyntöä toisen farmin kylässä niin sekunnin kuluttua tuo avunpyyntö palaa avonaisena. Eli apu ei mennytkään perille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan tarkistanut koristeista ettei sinulla ole varastossa (siellä monta eri sivua koristeesineille)?

Itse luulin etten saanut luvattua koristeesinettä kun pääsin tasolle 100 mutta se tuotiin pakettina kun menin seuraavan kerran peliin. Välillä nuo paketit tulee avattua tarkemmin katsomatta joten minulla olisi voinut mennä vahingossa varastoon.

Itse olen törmännyt aina välillä tuossa pelissä bugeihin. Esim käyn täyttämässä jonkun avunpyyntöä toisen farmin kylässä niin sekunnin kuluttua tuo avunpyyntö palaa avonaisena. Eli apu ei mennytkään perille?

Ei oo mitään pakettia koskaan tullut eikä tulekaan. Se on jo ikivanha juttu, mutta tämä laajennuslupien yllävä katoaminen (osittain) sen sijaan on tuore

Vierailija
4/4 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

unoha moiset ja vietä gay day

😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi