Hay day ongelma
Mulla oli siis aiemmin 8 laajennus lupaa, mutta nyt yhtäkkiä ne ovatkin vähentyneet 4kpl joten mitä helvettiä!? Eikä tämä ole edes eka kerta...
Sen lisäksi joskus ehkä puolivuotta sitten, kun oli laivatapahtuma jossa oli palkintona koriste-esine ja vaikka sainkin suoritettua kaikki vaadittavat laivat ennen tapahtuman päättymistä, en saanut palkintoa joten tein siitä hay daylle ilmoituksen (kuvakaappaus todisteena), mutta se ei auttanut... Joten tuskin auttaa nytkään tässä ongelmassa, että laajennusluvat ovat yllättäen puolittuneet
No ei mulla muuta. Ärsyttää vain...
Kommentit (4)
Olet varmaan tarkistanut koristeista ettei sinulla ole varastossa (siellä monta eri sivua koristeesineille)?
Itse luulin etten saanut luvattua koristeesinettä kun pääsin tasolle 100 mutta se tuotiin pakettina kun menin seuraavan kerran peliin. Välillä nuo paketit tulee avattua tarkemmin katsomatta joten minulla olisi voinut mennä vahingossa varastoon.
Itse olen törmännyt aina välillä tuossa pelissä bugeihin. Esim käyn täyttämässä jonkun avunpyyntöä toisen farmin kylässä niin sekunnin kuluttua tuo avunpyyntö palaa avonaisena. Eli apu ei mennytkään perille?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan tarkistanut koristeista ettei sinulla ole varastossa (siellä monta eri sivua koristeesineille)?
Itse luulin etten saanut luvattua koristeesinettä kun pääsin tasolle 100 mutta se tuotiin pakettina kun menin seuraavan kerran peliin. Välillä nuo paketit tulee avattua tarkemmin katsomatta joten minulla olisi voinut mennä vahingossa varastoon.
Itse olen törmännyt aina välillä tuossa pelissä bugeihin. Esim käyn täyttämässä jonkun avunpyyntöä toisen farmin kylässä niin sekunnin kuluttua tuo avunpyyntö palaa avonaisena. Eli apu ei mennytkään perille?
Ei oo mitään pakettia koskaan tullut eikä tulekaan. Se on jo ikivanha juttu, mutta tämä laajennuslupien yllävä katoaminen (osittain) sen sijaan on tuore
Ton takia pelaan Farm Heroesia, paljon parempi.