Miksi ravintola ei halua palvella haalariopiskelijoita?
Kommentit (15)
Varmaan monta syytä. Edellisvappuna otti päähän kun jonotin haalarit jalassa yökerhoon yli puoli tuntia. Ovella poke ilmoitti että ei haalareissa sisään.
Olisivat voineet laittaa vaikka jonkun kyltin jonon alkuun.
Ravintoloissa on pukukoodi, jota haalari ei täytä.
Omassa kantiksessani haalaripellet on kielletty, ja se sopii mulle oikein hyvin.
Vievät isolla porukalla suuren osan ravintolan, baarin pöydistä.
Tilaavat yhden lonkeron, kolmosoluen, vettä, mutta istuvat pilkkuun saakka.
Haalaripukuisten ilta ravintolassa / pubissa, tuottaa niille pelkkää tappiota.
Kun samaan aikaan maksavat asiakkaat eivät mahdu sisään.
Täysin ymmärrettävää yrityksiltä.
Mutta tietenkin surullista perseaukisille opiskelijoille, joilla ei tietenkään ole rahaa ostaa ravintola hintaista alkoholia.
Joten vieläkö joku ihmettelee, kun opiskelijat kokoontumisissaan toreilla ja puistoissa haalarit päällä, kaupasta ostettuja lonkku-ja olutpurkkeja käsissään?
Nehän ovat huomattavsti halvempia.
En pelkää haalareita mutta ottaa päähän jos olen tullut raskaan työpäivän jälkeen ottamaan yhden oluen ja lueskelen lehtiä niin tulee sisään n 50 opiskelijaa haalareissaan ja vie kaikki paikat ja pitävät kovaa ääntä.
Ravintola palvelee ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä. Sikailusta lentää pihalle ilman haalariakin.
Ravintola voi itse päättää haluaako se nuorten melua ja hulinaa. Vai rauhallisempaa menoa. Muut asiakkaat eivät viihdy ehkä siellä joukossa.
Vievät isona porukkana paljon tilaa, metelöivät eivätkä kuluta tarpeeksi rahaa.
Tämähän oli avattu ihan siinä jutussa, josta asiasta kerrottiin, ei tarvitse arvailla.
Haalarit päälle ja aivot narikkaan. Aikanaan Otaniemen K-Marketin omistaja oli aivan kyllästynyt haalarijengiin, jolla ei ollut mitään käytöstapoja.
Ravintolassa eivät osta mitään mutta roikkuvat siellä koko illan.
Jos haalaria käytetään "oikeaoppisesti" niin sitä ei koskaan pestä. Ravintolat eivät halua pskasia haalareita likaamaan kalusteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monta syytä. Edellisvappuna otti päähän kun jonotin haalarit jalassa yökerhoon yli puoli tuntia. Ovella poke ilmoitti että ei haalareissa sisään.
Tyhmyydestä sakotetaan.
Up