Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ryhtyi pahaksi

Vierailija
22.01.2014 |

Auttakaa. 

Luulin että olen onnellisesti naimisissa turvallisen kemianopettajan kanssa. Nyt kaikki on muuttunut kun hän sairastui keuhkosyöpään, hän alkoi olla usein poissa kotoa täysin selittämättömästi, otti loparit iltatöistään, sai yhteydenottoja joltain nuorelta piripäältä joka on hänen entinen oppilaansa jne. Hänellä oli myös yllättäen pistää suuret summat KÄTEISTÄ syöpähoitoihinsa ym. 

Nyt vyyhti on kuitenkin alkanut purkautua. Epäilen että hän valmistaa huumeita kemistintaidoillaan. Itse asiassa olen varma siitä, en tässä todisteita ala luettelemaan, mutta niitä on aivan riittävästi. NYT EN TIEDÄ ENÄÄ MITÄ TEEN? Olemme köyhiä ja hän tuo kotiin paljon rahaa. Jos käräytän hänet poliisille, taloutemme menee kuralle ja lapsemme kasvavat ilman isää ja häveten tätä. Jos en käräytä, joudumme elämään pelossa ja lisäksi itsekin sotkeennun asiaan käyttämällä hänen likaisia rahojaan.

MITÄ TÄSSÄ VOI TEHDÄ? VOI LUOJA!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, minun mieheni on aivan hullu! Tapasimme terapiaryhmässä vuosia sitten. Hänellä on rankka elämä takanaan. Mies on todella kiltti ja ihana. Hänen isänsä ei, isä huijasi häntä luovuttamaan munuaisensa, pitkä juttu. Mutta se oi miehelleni rankka asia. Lisäksi miehelle kävi onnettomuus, jonka seurauksena hänen selkärankansa murtui ja hän joutui pyörätuoliin. Oikeastaan säälin häntä hieman. Kamalaa sanoa näin.

Mieheni lähti lomamatkalle Australiaan ja hänen lentokoneensa katosi. Etsintöjen jälkeen se löytyi meren pohjasta. Surin kauan hänen kuolemaansa.

Mutta, eräänä päivänä uutissa sanottiin, että mieheni ei ollutkaan kuollut! Hänen lentokoneensa oli haaksirikkoutunut autiolle saarelle. Pienen pelastautuneiden joukon kanssa mieheni eleli siellä monta kuukautta, ennenkuin hänet löydettiin.

Nyt mieheni on kotona. Mutta olen huolissani hänestä. Iloinen asia on se, että hän ei enää tarvitse pyörätuolia! Tiedä sitten miksi, ehkä hänen halvautumisensa oli jokin psykologinen juttu ja se purkautui saarella. Nyt mieheni kävelee, mikä on ihme!

Mutta muuten... Onkohan mieheni psykoosissa? Hän höpöttelee koko ajan jääkarhuista, niitä oli muka saarella. Ja jostain luukuista ja Jaakopista, onko hän joku raamatun henkilö vai luuleeko mieheni olevan Jaakoppi??? Välillä hän hokee olevansa joku musta savu. En ymmärrä.

Vien huomenna mieheni psykiatriseen sairaalaan. Laittakoon pakkohoitoon. En jaksa enää.

Vierailija
2/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:59"]

Auttakaa, minun mieheni on aivan hullu! Tapasimme terapiaryhmässä vuosia sitten. Hänellä on rankka elämä takanaan. Mies on todella kiltti ja ihana. Hänen isänsä ei, isä huijasi häntä luovuttamaan munuaisensa, pitkä juttu. Mutta se oi miehelleni rankka asia. Lisäksi miehelle kävi onnettomuus, jonka seurauksena hänen selkärankansa murtui ja hän joutui pyörätuoliin. Oikeastaan säälin häntä hieman. Kamalaa sanoa näin.

Mieheni lähti lomamatkalle Australiaan ja hänen lentokoneensa katosi. Etsintöjen jälkeen se löytyi meren pohjasta. Surin kauan hänen kuolemaansa.

Mutta, eräänä päivänä uutissa sanottiin, että mieheni ei ollutkaan kuollut! Hänen lentokoneensa oli haaksirikkoutunut autiolle saarelle. Pienen pelastautuneiden joukon kanssa mieheni eleli siellä monta kuukautta, ennenkuin hänet löydettiin.

Nyt mieheni on kotona. Mutta olen huolissani hänestä. Iloinen asia on se, että hän ei enää tarvitse pyörätuolia! Tiedä sitten miksi, ehkä hänen halvautumisensa oli jokin psykologinen juttu ja se purkautui saarella. Nyt mieheni kävelee, mikä on ihme!

Mutta muuten... Onkohan mieheni psykoosissa? Hän höpöttelee koko ajan jääkarhuista, niitä oli muka saarella. Ja jostain luukuista ja Jaakopista, onko hän joku raamatun henkilö vai luuleeko mieheni olevan Jaakoppi??? Välillä hän hokee olevansa joku musta savu. En ymmärrä.

Vien huomenna mieheni psykiatriseen sairaalaan. Laittakoon pakkohoitoon. En jaksa enää.

[/quote]

JSSAP, se miehes on varmasti pettänyt sua siellä saarella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:19"]Aloituksesta vinkattu poliisille, onneksi kirjoittajan pystyy jäljittämään.

[/quote]Hahahaaaa ei oo todellista :D Miten ihmeessä kuvittelet että poliisi näkisi vaivaa mahdollisesti valheellisesta kirjoituksesta? :) Mistä edes päähäsi pälkähti moinen. Kaikki uskoo sinua yhtä paljon kuin aloittajaakin :D provo.

Vierailija
4/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:19"]Aloituksesta vinkattu poliisille, onneksi kirjoittajan pystyy jäljittämään.

[/quote]Hahahaaaa ei oo todellista :D Miten ihmeessä kuvittelet että poliisi näkisi vaivaa mahdollisesti valheellisesta kirjoituksesta? :) Mistä edes päähäsi pälkähti moinen. Kaikki uskoo sinua yhtä paljon kuin aloittajaakin :D provo.

[/quote]

Älä sitten provoa ap. Alkoiko pelottamaan; kyllä ne jepet on vielä tänä iltana ovellasi.

Vierailija
5/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:06"]

[/quote]

Älä sitten provoa ap. Alkoiko pelottamaan; kyllä ne jepet on vielä tänä iltana ovellasi.

[/quote]Minä kommentoin sairasta juttuasi, enkä todellakaan ole ap :D Hyvät naurut näillä ketjuilla saa <3

Vierailija
6/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa tavarasi ja häivy. Et halua olla missään tekemisissä huumehörhöjen kanssa. Jos miehesi on epäluotettava, en usko että haluat sotkeutua hänen säätöihinsä.

Jäljet johtaa aina "sylttytehtaalle", rikolliset joutuvat ennenpitkää kiinni. Vaikka oletkin sivustakatsoja, sinua voidaan silti epäillä osalliseksi. 

Sinuna lähtisin mahdollisimman pian.

Vierailija
7/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut liikaa breaking badia..

Vierailija
9/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon käytit elämästäsi aikaa nokkelan Breaking Bad -aloituksen kirjoittamiseen.

Vierailija
10/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, minäkin epäilen, että mieheni on jotenkin pahis. Hän on kyllä ihana aviomies, mutta epäilen, että hänellä in jotakin kummaa menossa.

Mieheni on töissä poliisissa veriroisketutkinnassa. Hän on todella hyvä työssään. Hänen siskopuolensa on komisario. He ovat läheisiä, onko heillä jotakin tekeillä?

Öisin hän monesti katoaa jonnekin ja tulee ihmeellisiin aikoihin kotiin. Kerran näin, että hän piilotti jotakin keittiön ilmanvaihtokanavaan. Menin salaa katsomaan. Siellä oli jonkinlainen laatikko, joka oli täynnä outoja läpinäkyviä liuskoja, joissa oli veriroiskeita! En ymmärrä, mitä ne ovat. Löysin myös hänen kaapistaan ruiskun ja jotain outoa nestettä. Olen ymmälläni, mitä hän puuhailee?

Vierailija
11/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä! Itse olen onnellisesti naimisissa. Mieheni on psykiatri ja hän rakastaa ruuanlaittoa - erilaiset liharuoat ovat hänen bravuurinsa. Työt vievät tosin paljon aikaa ja välillä häntä ei juuri kotona näy, mutta kolmen ruokalajin illallinen korvaa kaiken.

Vierailija
12/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta vinkattu poliisille, onneksi kirjoittajan pystyy jäljittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi