Mies kysyi millä rinnoilla imetän...
Joo olen laihtunut odotusaikana sieltä täältä ja mikä pahinta, rinnoista! Ne on vaan roikkuvat läpyskät joista ei tule vieläkään kokeiltaessa tippaakaan nestettä ja loppuraskaus menossa!! Olen kyllä hyvin imettänyt muita lapsiani mutta nyt on kyllä tissit olemattomat, roikkuvat "elimet", täytyykö mun olla synnärillä ihan NOLO? Mää oon shokissa. Onko nyt ihan varmaa että maito edes nousee niihin? Täytyy vissiin haukkua nämä neuvolassa ens viikolla. Eikä tämä ole mikään provo. Sika noloa... Älkää naurako. Varmaan joku a-kuppi tjtn..
Kommentit (12)
Kuule, sitä varten ne naisella on ja muuttaa muotoaan..ei sinulla ole mitään häpeämistä, ei todella!
Mutta miehestäsi sanoisin että hiukka törkeetä puhetta, minusta on tosi surullista ja ajattelematonta jos joku noin sanoo.
No, mun tissit oli aivan onnettoman AA-kupit synnärille mennessä. Kolmantena päivänä synnytyksen jälkeen maito nousi ja tissit tuli C-kuppisiksi. Täysimetin molemmat lapseni eivätkä korviketta tarvinneet tippaakaan.
Että voit kertoa vaikka tämän miehellesi.
Kai kysyit mieheltä, että itse ihmettelit, että millä vehkeellä lapsi laitetaan alulle?
Mutta kyllä se maito siitä nousee synnytyksen jälkeen pieniinkin rintoihin (jotka eivät enää sitten ole niin pienetkään). Se että ennen synnytystä ei vielä maitoa heru, ei tarkoita etteikö maitoa silti tulisi runsaasti, kun sitä tarvitaan.
Imetys ei kyllä ole kuppikoosta kiinni, pitäishän sinun jo tietää jos olet aikaisemmin imettänyt..
No sanoi sen "huumorilla" kun kauhistelin olemattoman kokoisia käsivarsiani. Emmää siit ny sillai loukkaantunut. Mut kyl mul ennen on rinnat saanu tässä vaiheessa kokoa, nyt ei!! Ja vähän huolettaa. Ap
No, olisit sanonut että riittäähän sultakin noita älynväläyksiä, vaikka tarvittava elin puuttuu
No tiedänhän minä sen mut en oo ikinä ollut näin "pieni". Mahtaa olla mullistus ja uuteen kroppaan tottuminen kun tää valtava maha häviää. Kiitos, toivottavasti näistäkin läpysköistä kasvaa jonkunlaiset,huoh Ap
Et kai vain ole laihduttanut raskausaikana ja aiheuttanut lapselle terveysongelmia. Ohuet käsivarret jne... Ei kuulosta hyvältä.
Tämä laihtuminen on ollut todellakin tahatonta! Olen hieman nyt näin lopussa päässyt sen huolen aiheen yli, nähnyt painajaisia miten vauva ei kasva kun jostain syystä olen vain laihtunut. Ja oikeen eilen katselin näitä läpysköjä ni voi morjens..
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:51"]Tämä laihtuminen on ollut todellakin tahatonta! Olen hieman nyt näin lopussa päässyt sen huolen aiheen yli, nähnyt painajaisia miten vauva ei kasva kun jostain syystä olen vain laihtunut. Ja oikeen eilen katselin näitä läpysköjä ni voi morjens..
[/quote]Ap
Kukaan ei varmasti laihdu rinnoista raskaana ollessaan. Täys provo.