Voiko mieheltä ottaa väärin suihin
Pidän suuseksistä, mutta arastelen ottaa mieheltä suihin. Voiko sen tehdä väärin, onko jotain mitä pitäisi välttää? Eli mikä olisi paras tapa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huonokin suihinotto on hyvää panoa parempi. En tiedä miksi, mutta on vaan.
Saatko jotain yhdyntää tyydyttävämpää hyväksynnän tai esim. vallan tunnetta siitä, että naisella on sun pippeli suussa?
En kyllä ikinä ole yhdistänyt suuseksiä mihinkään vallankäyttöön. En kumpaankaan suuntaan. Se vaan tuntuu aivan järjettömän hyvältä.
Kyllä hampaita saa käyttää, kunhan ei vedä aivan dobermannia.
Riittävä syljen käyttö on tärkeätä. Itse pidän siitä, että välillä on hellempää imemistä ja nuolemista, välillä saa nainen imeä minua todella lujaakin. Huulia jos nainen liikuttelee pitkin kalun vartta sivulta, leikittelee kielellään ja sitten vasta ottaa terkan suuhunsa... Ihan sinne poskeen ottaminen kirjaimellisesti tuntuu todella taivaalliselta kanssa. Laukeamisen jälkeen penis on herkkä, joten naisen kannattaa hyvin varovasti imuttaa se puhtaaksi, ettei satu.
Kirjoitin jo aiemmin tähän yhden vastauksen mutta tulipa vielä mieleen että kun eräänä iltana olin saunonut, hiplannut suihkusaippuan liukastamana ja sitten nuollut senaikaista seksikumppaniani (joka muuten piti aivan valtavasti rintojen ja nännien hivelystä) ja hän nukahti jossain vaiheessa, ja herättyämme jatkoimme ja lopulta vasta siinä vaiheessa tuuppasin vehkeeni hänen vaginaansa niin jälkikäteen hän laittoi tekstarin tyyliin "kiitos kaikesta ja etenkin siitä aamuisesta". Tämä oli ensimmäinen kokemukseni siitä että vaikka seksissä on valtavasti myös läheisyyden kokemusta niin myös penetraatio voi olla joillekin naisille tärkeä asia.
Me olemme erilaisia, riippumatta sukupuolesta. Seksijutuissa kommunikointi ja herkkyys ovat ykkössijalla.
Osaavia miehiä ei juuri ole . Pelkkä raiskaustyyli ei tee kuin kipeää.
Hampaita ei saa käyttää, eikä vedellä esinahkaa rajusti